Canvi Top 50 GRI

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

gabellins
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 62
Membre des de: dj. maig 03, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

Puc proposar una idea?
Crec que un sistema just de classificació general podria ser el següent: a partir de un determinat nombre de partides jugades (per exemple, 100, ja que ja som molts que les hem jugades), es podria establir un sistema de percentatge de partides guanyades-perdudes. Es a dir, si un ha jugat 200 partides i n´ha guanyades 120 i n´ha perdudes 80, el seu percentatge seria el 60% (si les matemàtiques no me fallen que ja les tenc un poc enfora). I aixi succesivament.
Crec que seria un sistema bastant just per configurar el top 50.
Salut i bons trucs! :few:
TONIO
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 17
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

molt bona proposta gabellins,pens que podria anar molt be.
gabellins
Truquer habitual
Truquer habitual

Gracies tonino! :ditr:
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Estic totalment d'acord, i que no resti re per no jugar /:X/ , així realment es sabrà sa vàlua d'es jugador :ditr:

Salut a tots!
Imatge
KRUSENSTERN!!
MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

Jo de que llevi per no jugar ho veig bé, sempre hi kuan sigui així, és a dir q si en tot lo dia no s'ha jugat cap partida se li llevi el 0,18% q hi ha establert si no vaig ekivocat, lo q passa q si un juga 1,2,3 o les partides q siguin i a damunt li llevin el 0,18... poooos toca una mica els webs tb jejeje.

Però bé, com linici d'akest fil era sobre el tema de la puntuació de les parelles esper q se pugui fer kualke cosa al respecte...

Amos obrador q tu puedes jejeje
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

gabellins ha escrit:Puc proposar una idea?
Crec que un sistema just de classificació general podria ser el següent: a partir de un determinat nombre de partides jugades (per exemple, 100, ja que ja som molts que les hem jugades), es podria establir un sistema de percentatge de partides guanyades-perdudes. Es a dir, si un ha jugat 200 partides i n´ha guanyades 120 i n´ha perdudes 80, el seu percentatge seria el 60% (si les matemàtiques no me fallen que ja les tenc un poc enfora). I aixi succesivament.
Crec que seria un sistema bastant just per configurar el top 50.
Salut i bons trucs! :few:
Totes les idees són benvingudes, clar. Tot i deixaré també els meus 2 grans arguments en contra d'un sistema percentual:

- que passa amb els 4187 usuaris que no ha arribat a 100 partides? 50%?
- que passa amb un usuari que agafa una ratxa, en guanya una bona partida de seguides i es queda el primer, i llavors decideix no tornar a jugar mai més? (altrament dit efecte "makelete")

Meam si m'explic: d'entrada no estic en contra amb un sistema percentual per fer una classificació, evidentment és el millor en la majoria dels casos, però quan el fet de jugar o no jugar depèn dels jugadors, aquest sistema té serioses mancances degut als dos arguments exposant anteriorment, per tant, segons la meva opinió, no queda més remei que intentar arreglar-los, ja que si no és injust.

Un sistema percentual seria perfecte si, per exemple, cada jugador juga una partida sempre cada dia, i tots han jugat el mateix nombre de partides des del començament, però en un sistema en el qual comencen jugadors nous cada dia i poden jugar moltes partides o poques cada setmana, no acaba de ser el més just, segons jo.
gabellins
Truquer habitual
Truquer habitual

Moltes gràcies per contestar, obrador:
- Respecte de que passa amb els que no han arribat a 100 partides, qualque dia hi arribaran, i es una bona forma de fidelitzar sa pàgina. Jo també vaig començar amb 0 partides i no m´hagues queixat de no entrar al rànking fins que en dugues al manco 100, com a xifra que comença a ser fiable.
- Respecte de que hi hauria gent que en assolir un determinat percentatge deixaria de jugar, tenc ses meves dubtes per dos motius:
a) a tots mos agrada jugar a truc. En cas contrari, no estariem a n´aquesta pàgina.
b) encara que aixi fos, la resta de jugadors sempre poden anar millorant el seu percentatge i acabar superant a n´aquest téòric jugador que nomès juga per la classificació.
Torn a insistir, amb tot el respecte del mon cap al mestre Obrador, que el sistema partides guanyades-perdudes es el mes just i, a mes a mes, permet coneixer en tot moment el nivell de cada un dels jugadors.
Redell quin testament!
Salut i bons trucs!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Torn a insistir, amb tot el respecte del mon cap al mestre Obrador, que el sistema partides guanyades-perdudes es el mes just i, a mes a mes, permet coneixer en tot moment el nivell de cada un dels jugadors.
Redell quin testament!

:clap: Perfectes paraules per una persona com tu. Em trec el capell.

Es una bona idea clar. Es podria aplicar tan sols a aquesta gent que ha fet les 100 partides
Imatge
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

gabellins ha escrit:- Respecte de que hi hauria gent que en assolir un determinat percentatge deixaria de jugar, tenc ses meves dubtes per dos motius:
a) a tots mos agrada jugar a truc. En cas contrari, no estariem a n´aquesta pàgina.
b) encara que aixi fos, la resta de jugadors sempre poden anar millorant el seu percentatge i acabar superant a n´aquest téòric jugador que nomès juga per la classificació.
Bones Gabellins,

Cuant n'Obrador es refereix a l'efecte Makelete, vol dir que abans, cuant no hi havia CCR, i no hi havia obligació de jugar hi va haver una usuari, que es va col.locar al primer lloc del top, i va deixar pràcticament de jugar, i fins que no vàrem posar s'obligació de jugar al manco cada 15 dies (això era abans d'es CCR i des GRI), sa gent que estava a n'es top, no se movia.

Jo estic d'acord amb es teu plantejament, també me pareix bé lo de haver d'arribar a 100 partides per poder accedir a sa classificació, tot i que pentura hauriem de tornar a imposar que sa gent jugués al manco un pic per setmana, no se.
MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

Jo torn repetir que lo de llevar el 0,18% a una persona q no juga en tot lo dia ho veig molt bé, però no se n'hauria de llevar a akells q juguen a diari. Aixi si un keda primer i x no davallar no juga, doncs cada dia q passas anirà davallant però no els q intenten agafar-lo. Pq si baixen tots tan si jugues com si no, el fet de llevar el 0,18% a tothom no fa la funció de forma "correcta", trob jo... q en pensau?

Enga ens veim a nu trucs bona gent ;)
gabellins
Truquer habitual
Truquer habitual

Moltes gràcies a tots pels vostros comentaris. Crec que, en general, tots coincidim en que es sistema percentual seria el més just. Per tant, es tracta d´establir criteris correctors pels abusos que es puguin produir, com es el cas de deixar de jugar.
Una posibilitat podria ser que, en pasar uns determinats dies sense jugar (podem estar malats, de viatje, o senzillament un poc saturats), quedes fora de la classificació i no tornes entrar, amb el percentatge que tenies, fins que tornes jugar.
Així al manco el que no juga es veu penalitzat al no figurar al top.
En qualsevol cas, moltes gràcies a tots i, sia com sia, jo... seguire jugant!
Salut i bons trucs!
:ditr:
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Jo trob que si juguen cada dia i perden... badeu! no, si no juguen cada dia i no perden, badeu! que si juguen i perden o guanyen, mmm.... ja me embullat, ja no trob res au!!.... Esta be així com deis tots... M:-) M:-) M:-)
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Una mescla de tot: com diu en gabe, % victòries i derrotes, i com diu en mollero, si un dia no jugues penalitzes 0'18 punts... i així aclarit!!el que es vulgui mantenir adalt amb el seu percentatge de 37 partides guanyades ho pot fer, ara bé, si no jugar se li van restant punts a raó de 0'18 cada dia de no jugar, a més, s'altre gent també juga i també poden agafar una bona ratxa, no?... crec que així seria el més just i, a més, sabríem el nivell real de cada jugador....
Imatge
KRUSENSTERN!!
gabellins
Truquer habitual
Truquer habitual

Ah, perdonau que ja hi torni a ser, pero respecte des perill de jugadors que despres ja no juguen, si vos hi fitxau també passa ara, perquè jo veig que es qui van a dalt des top 10 CCR no es que juguin massa, no se si per falta de temps o per no perdre rànquing.
Amb lo des percentatge crec que tothom jugaria mes lliurement.
Salut!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Tota sa raó, hi ha gent al top que no juga fa molta estona.... així que passa el que precissament argumentes en contra de fer el pla de gabellins, obrador!au, a donar feina al creador jeje :mrgreen:
Imatge
KRUSENSTERN!!
Respon