pèrdua de 12 pts

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
arnavet
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 0:00
Ubicació: inca i eu moll...i barcelona

el passat dia 21 estava amb en dejan 37 jugant un truc contra desacova i grauete i acabavem de guanayar la partida quan la pàgina es va penjar...fins aquí tot normal...però no se-n's varen contabilitzar els 12 pts que havíem guanyat.no se si aquests punts s'han perdur a nes "limbo" o si se-n's poden restaurar aquests pts a ses nostres puntuacions globals. perdonau ses molesties, i no se ben be si aquest és el forum adequat per presentar aquesta qüestió...de totes maneres si me podeu orientar de colque manera estiré molt agraït. gràcies per ses molèsties i salut! :D
arnavet
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 0:00
Ubicació: inca i eu moll...i barcelona

meam, jo no sé si és es meu orenador...no ho crec, però m'ha tornat a passar lo mateix de guanyar sa partida i que se penji a pàgina i no se m contin es punts...es 12 de la partida passada i aquests 9 ja en fan 21 :? no vull ser pesat pero si colqu pot fer colqe cosa o me pot dir que puc fer ...moltes graciesssssss :D
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Bones arnavet , a mi me va pasar lo mateix que a tu .
No te va pasar a tu totsol , va pasar tot duna que varem acabar sa partida , inclus me va da temps de sortir de sa taula,i despres tot duna va petar,i no va contabilitzar sa darrera partida.
res , paciencia
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

A jo tambe me va pasar, i dies vegades, pero no en vaig perdre 12, sino que 24 cada vegada, si emprenya molt pero weno que hi farem!!Quan es penja sa pagina poc a fer hi ha!! Sort
Respon