com es pot donar de baixa????

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
Apocalyptic
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 19
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 0:00

Voldria donar-me de baixa amb akest nom i conte i no se com destruirho, es qe ja no tnc el mateix correu electronic, com ho haig de fer ?? merci
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

El problema és que, com que has jugat algunes partides i has escrit als fòrums, no podem eliminar el teu usuari, ja que la base de dades quedaria inconsistent. Imagina't esborrar totes les partides que has jugat, i els punts que els altres han guanyat o perdut amb tu... impossible. Em sap greu, Simplement, deixa d'entrar amb aquest nick i resolt.

Salut!
josep77
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 29, 2007 0:00

obrador ha escrit:El problema és que, com que has jugat algunes partides i has escrit als fòrums, no podem eliminar el teu usuari, ja que la base de dades quedaria inconsistent. Imagina't esborrar totes les partides que has jugat, i els punts que els altres han guanyat o perdut amb tu... impossible. Em sap greu, Simplement, deixa d'entrar amb aquest nick i resolt.

Salut!

Ok obrador, merci per la resposta!!!
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

Igualment gracies per la resposta, jo stic igual amb un altre nick!! Me vaig donar dalta pero no me vau enviar es misatge de nou usuari!! Be en el meu cas no he pogut ni entrar i no he pogut jugar cap partida!! Pero me diu que no puc jugar!! Ho he provat amb la mateixa direccio de correu i no puc crear un altre compte, pk me diu que ja la tenc creada, pero jo no puc entrar!Res! Gracies
Respon