Hola amics, sóc un menorquí q fa poc que he entrat aquí i fet unes poques partides, però haig de dir que és fabulosament gratificant!!
el tema és si t quedes sense punts ELO d'aquests que pot passar i com es poden predre a part de en una partida perduda, i com es guanyan?
i un altre cosa:
algun cop jugant, l'ordinador t diu que no facis dolenteries que seràs sancionat i jo no he fet ni he apretat re, perque hem pot passar açò?
Merci per que tengui un poc d temps per contestar-me
Adeeeu
Curiositat: ets pots queda sense punts elo??
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
- Reservada
- Truquer asidu
- Entrades: 312
- Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
- Ubicació: Son Negre-Felanitx
Benvingut menorquí. Els punts es guanyen i es perden jugant però si abandones una partida que ja has començat perds 24 punts de penalització a no ser que els teus companys cancel·lin la partida i així no perdries els punts.
Referent a perdre els punts ELO crec que ningú ha baixat tants de punts.
Referent a les dolenties, això és perquè la gent jugui a truc i no faci altres coses al mateix temps i la partida sigui més àgil. No pots usar més de dues vegades altres programes durant una sèrie de rodades. A la primera sols t'avisa i a la segona et lleva 1 punt de la partida.
Bé, esper haver-te ajudat i ja ens veurem a les sales. Sort i encert!!!

Referent a perdre els punts ELO crec que ningú ha baixat tants de punts.
Referent a les dolenties, això és perquè la gent jugui a truc i no faci altres coses al mateix temps i la partida sigui més àgil. No pots usar més de dues vegades altres programes durant una sèrie de rodades. A la primera sols t'avisa i a la segona et lleva 1 punt de la partida.
Bé, esper haver-te ajudat i ja ens veurem a les sales. Sort i encert!!!

- vici_O_virtut
- Truquer novell
- Entrades: 2
- Membre des de: dj. nov. 09, 2006 0:00
Apocalyptic ha escrit:Hola amics, sóc un menorquí q fa poc que he entrat aquí i fet unes poques partides, però haig de dir que és fabulosament gratificant!!
el tema és si t quedes sense punts ELO d'aquests que pot passar i com es poden predre a part de en una partida perduda, i com es guanyan?
i un altre cosa:
algun cop jugant, l'ordinador t diu que no facis dolenteries que seràs sancionat i jo no he fet ni he apretat re, perque hem pot passar açò?
Merci per que tengui un poc d temps per contestar-me
Adeeeu
Efectivament... et pots kedar sense punts ELO... pero no jugant partides i perdent....
HA de ser sortint i tornant entrar a les partides... Perque jo conec una Al·lota... na Laura87... Qe va voler-ho provar... i va arribar a tenir menys 100 i pico de pts. ara que...
despres li pujaren tot solets fins devers 1400... no se el "como" ni el "porque" ... pero daxo ja fa stona... i ara steia sa Nina amb devers 1.450...més o manco... pero bé... jejeje... millor ke no u intentis rei... ja ho intentaré jo i to demostr , ok????

- vici_O_virtut
- Truquer novell
- Entrades: 2
- Membre des de: dj. nov. 09, 2006 0:00

U suposava pq mai t'equivoques (o casi mai

I ara ja ningú vol jugar contra joooo...joer...
pq jugam 18-6 o 19-5 ...
no m'ho pots pujar fins a 1.400 ???? jeje
Sort i peces !!!
Vici_O_virtut