puntuació ELO

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
flor
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: ds. des. 16, 2006 0:00

m'agradaria saber quins són els criteris de puntuació:

si té en compte:
cantons guanyats i perduts,
puntuació de cada cantó,
nivell dels contraris,
valoració individual,
les conseqüències de cancel·lar o surtir ...
Mr_Martelli
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 11, 2006 0:00
Ubicació: Palma - Alcudia

bondia :D

que jo sàpiga, a s'hora de sumar/restar punts ELO, únicament se te en compte el nivell dels altres 3 jugadors respecte en es teu. Allà on diu G/P correspon en es punts que guanyes/perds en funció del resultat de la partida. Augmentant o disminuïnt en funció de la diferència entre els punts dels jugadors. Per això, fixe't a sa barra superior horitzontal a on surt sa puntuació de la taula de joc. La conseqüència de sortir o d'una desconnexió si no tornes i no es cancel·la, són els ja coneguts 24 punts.

Resumint, dels criteris que poses, es tendrien en compte els 3 darrers. T'he posat un positiu de regal de reis jeje
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Bones, tot i que ja està explicat a algun altre fil, refrescaré la memòria explicant-ho un altre cop.

Bàsicament la puntuació en joc només depén de la puntuació de cada jugador, i es fixa ABANS de començar el truc, per tant no varia segons els cantons jugats, guanyats o perduts, ni la valoració de cada jugador ni els punts fets a cada cantó. Això no depèn per res en el càlcul dels punts en joc. D'altra banda no entenc com hauria d'afectar els cantons guanyats per un jugador sobre els punts en joc d'un truc.

Imatge
Imatge

Imatge

Les primeres dues fórmules treuen uns pesos per per a cada parella (que sumats donen 1), repartits depenent de la mitja del punts de cada parella. La segona fórmula reparteix aquest ráting amb un valor constant, en el nostre cas 24, vol dir això que 24 són els punts que es reparteixen durant el joc, a parts iguals si ambdues parelles tenen una mitja de punts similars (o sigui, 12 i 12) i divergeixen com més desigual siguin les mitges de les puntuacions.

Si algú cancel-la la partida, ningú perd punts. Si algú surt de la partida voluntariament perd el màxim de punts que es poden perdre, o sigui 24.

Pots veure més informació sobre el sistema ELO aqui: http://en.wikipedia.org/wiki/Elo_rating_system.

Esper haver estat prou clar :wink:
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

8O 8O 8O

Tranquil, flor.
Jo, per no haver de fer tants números, el que faig és que quan vaig al bar a fer un truquet ... me'n duc la calculadora científica!

Així és bo de saber quants cafès s'han de pagar o es guanyen, en cada truc. Com tota la vida, vaja. :wink:

Ja sé que he de comanar una calculadora als Reis.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Mare meva, 8O 8O

No sabia que fos tan complicat lo de jugar a truc, mem si hi som a temps de demanar a nels reis sa calculadora cientifica, i si no, Queralbs esper que me la deixis. :D :D

Au, salut i esperem que no mos diguin massa carbó
Imatge
Respon