Bones tardes.
Tenc el següent dubte:
1ª vasa, empatada
2ª vasa, empatada
3ª vasa, es juga de la següent manera:
1r ma: 4 de bastos
2n ma: borrer (as de copes)
3r ma: borrer (as d'oros)
4t ma: 7 de copes
Qui guanya el truc? El reglament diu que guanya el qui es ma, però als envits posa el mateix.
I aquí, els qui empaten son 2n i 3r de ma, per lo tant, jo entenc que guanya 2n ma.
Vosaltres que trobau? Guanya 1r ma malgrat no sigui ell el qui empata o guanya 2n ma perque ell empata amb 3r ma?
Esper haver-me explicat be. Gràcies
Empat al truc
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
Bona situació de cartes
Per sa meva poca experiencia i pocs sebres referent a n'aquest joc, pero aplicant sa llogica, gunaya qui es Ma amb s'empat de sa tercera jugada, o sigui es que es 2on segons el teu replenteix.
Podria ser que aquesta maquina fasi un altre replenteix, no mi e trobat mai, pero crec i comfirm lo que e dit
esper que hagui ajufdat a solventar es teu dubte.


Per sa meva poca experiencia i pocs sebres referent a n'aquest joc, pero aplicant sa llogica, gunaya qui es Ma amb s'empat de sa tercera jugada, o sigui es que es 2on segons el teu replenteix.
Podria ser que aquesta maquina fasi un altre replenteix, no mi e trobat mai, pero crec i comfirm lo que e dit


esper que hagui ajufdat a solventar es teu dubte.


** Xisco MASET **
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Bones,en principi sempre(o per lo que m´he trobat),guanya sa parella que es mà,però vaig lletgir,crec que a un dels llibrets(reglament) que donava els organitzadors del Truc de Mallorca,que al truc no hi havia mà,però no especificava si es repetia o pasava fora apuntar res...
En aquest mateix "reglament",posava com a curiositat,que el bord o borrer,suma 1 punt d´envit(com es fa habitualment),però que acompanyat de l´amo,en sumen 31(28 punts de l´amo+3 punts del borrer)
no m´he trovat mai en aquesta situació,a lo millor algú té el mateix
o ens pot 
En aquest mateix "reglament",posava com a curiositat,que el bord o borrer,suma 1 punt d´envit(com es fa habitualment),però que acompanyat de l´amo,en sumen 31(28 punts de l´amo+3 punts del borrer)

no m´he trovat mai en aquesta situació,a lo millor algú té el mateix


Ets masa democratic, aqui no s'admeten raonamentsobrador ha escrit:Vaja, vaja... bona situació aquesta. Jo diria que guanya el 2n, també. Però admetria perfectament qualsevol raonament contrari, a veure què opinen els "experts"


AMic NPI, a n'aixó si que no ho e vist mai, amb aixó no vull dir que no sigui vera, pero per mi es de lo mes ilogic que un borrer sumi 1 punts d'envit i que acompanyat de l'amo en sumi 3, pero repetesc si jugant a fora poble mi trob




** Xisco MASET **
Per jo no hi ha cap dubte:obrador ha escrit:Una cosa: i no podria ser que si tot està empatat, guanyi el que es ma de la primera rodada? o sigui, diuen que la primera val per mil, no serà així en aquest cas? més dubtes
1er. en un cas real, se pot donar aquesta situació un pik cada xxxx mils vegades, ido en trobarmi ja discutirem.
2on. en sa situació virtual creada per mestre Obrador












** Xisco MASET **
- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Jo hagués trucat i fora problema, no poden prendre mai!
MANDA EL QUE PUEDE Y OBEDECE EL QUE QUIERE
paCOTORRES69
paCOTORRES69
no diuen que sempre ni-ha pes qui miren, idoi non parlem mespifol ha escrit:Jo crec que es punts els s'en auria de dur s'arbitre, i fora mal de caps.




Avui vespre, quedada per provar això. Feim una partida de bromes y provam aquesta situació. Mem que fa es programet! jajajamaset ha escrit:Per jo no hi ha cap dubte:obrador ha escrit:Una cosa: i no podria ser que si tot està empatat, guanyi el que es ma de la primera rodada? o sigui, diuen que la primera val per mil, no serà així en aquest cas? més dubtes
1er. en un cas real, se pot donar aquesta situació un pik cada xxxx mils vegades, ido en trobarmi ja discutirem.
2on. en sa situació virtual creada per mestre Obradorcom respondra sa maquina
o quedará penjada uns cuants de dies pensant
si no es així i doni sa puntuació a qui la doni, ido problema resolt, sa maquina comanda
![]()
una altre cosa es que quedi penjada sense sabre que fer, aixó voldria indicar que mestre Obrador no ho sabia i no va preveure sa situació, cosa de lo mes normal
![]()
![]()
, pero com que no ho crec, jo respet sa decisió de sa máquina, no provocaré una discusió per canviar-ho, hi ha masa feina i val mes fer sa taula de DOS
![]()
![]()
![]()
AL CENTRO I PA'DENTRO!