Empat al truc

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

tristanko
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 30, 2007 0:00

Bones tardes.

Tenc el següent dubte:

1ª vasa, empatada
2ª vasa, empatada
3ª vasa, es juga de la següent manera:

1r ma: 4 de bastos
2n ma: borrer (as de copes)
3r ma: borrer (as d'oros)
4t ma: 7 de copes

Qui guanya el truc? El reglament diu que guanya el qui es ma, però als envits posa el mateix.

I aquí, els qui empaten son 2n i 3r de ma, per lo tant, jo entenc que guanya 2n ma.

Vosaltres que trobau? Guanya 1r ma malgrat no sigui ell el qui empata o guanya 2n ma perque ell empata amb 3r ma?

Esper haver-me explicat be. Gràcies
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bona situació de cartes :think:
Per sa meva poca experiencia i pocs sebres referent a n'aquest joc, pero aplicant sa llogica, gunaya qui es Ma amb s'empat de sa tercera jugada, o sigui es que es 2on segons el teu replenteix.
Podria ser que aquesta maquina fasi un altre replenteix, no mi e trobat mai, pero crec i comfirm lo que e dit :few: :few:
esper que hagui ajufdat a solventar es teu dubte. :think: :think:
** Xisco MASET **
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Vaja, vaja... bona situació aquesta. Jo diria que guanya el 2n, també. Però admetria perfectament qualsevol raonament contrari, a veure què opinen els "experts" :scratch:
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Que diuen que demà plourà? :few:
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Si ningu diu el contrari, i quant dic ningu, dic persona o maquina :mrgreen:
lo llogic es que ganye la parella que juga segon i quart mà, per que es mà dins l'empat que es produeix. :study:
Imatge

Amunt Sempre!!
NPI
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 138
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 0:00
Contacta:

Bones,en principi sempre(o per lo que m´he trobat),guanya sa parella que es mà,però vaig lletgir,crec que a un dels llibrets(reglament) que donava els organitzadors del Truc de Mallorca,que al truc no hi havia mà,però no especificava si es repetia o pasava fora apuntar res...
En aquest mateix "reglament",posava com a curiositat,que el bord o borrer,suma 1 punt d´envit(com es fa habitualment),però que acompanyat de l´amo,en sumen 31(28 punts de l´amo+3 punts del borrer) :scratch:
no m´he trovat mai en aquesta situació,a lo millor algú té el mateix :study: o ens pot :idea:
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix

obrador ha escrit:Vaja, vaja... bona situació aquesta. Jo diria que guanya el 2n, també. Però admetria perfectament qualsevol raonament contrari, a veure què opinen els "experts" :scratch:
Ets masa democratic, aqui no s'admeten raonaments :||: :||:

AMic NPI, a n'aixó si que no ho e vist mai, amb aixó no vull dir que no sigui vera, pero per mi es de lo mes ilogic que un borrer sumi 1 punts d'envit i que acompanyat de l'amo en sumi 3, pero repetesc si jugant a fora poble mi trob :doh: :doh: , tuadell que te asegur que discutiré i fort :few: :few:
** Xisco MASET **
NPI
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 138
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 0:00
Contacta:

Ni m´he trobat,ni ho he vist,només hi era al :study:...
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

per jo guanya el que es 2a ma
crec..

SALUT I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Una cosa: i no podria ser que si tot està empatat, guanyi el que es ma de la primera rodada? o sigui, diuen que la primera val per mil, no serà així en aquest cas? més dubtes :think:
maset
Truquer fix
Truquer fix

obrador ha escrit:Una cosa: i no podria ser que si tot està empatat, guanyi el que es ma de la primera rodada? o sigui, diuen que la primera val per mil, no serà així en aquest cas? més dubtes :think:
Per jo no hi ha cap dubte:
1er. en un cas real, se pot donar aquesta situació un pik cada xxxx mils vegades, ido en trobarmi ja discutirem.
2on. en sa situació virtual creada per mestre Obrador :think: com respondra sa maquina :scratch: o quedará penjada uns cuants de dies pensant :||: si no es així i doni sa puntuació a qui la doni, ido problema resolt, sa maquina comanda <:o)> <:o)> una altre cosa es que quedi penjada sense sabre que fer, aixó voldria indicar que mestre Obrador no ho sabia i no va preveure sa situació, cosa de lo mes normal :few: :few: :few: , pero com que no ho crec, jo respet sa decisió de sa máquina, no provocaré una discusió per canviar-ho, hi ha masa feina i val mes fer sa taula de DOS :few: :few: :O) :O)
** Xisco MASET **
pifol
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 95
Membre des de: dt. feb. 26, 2008 0:00
Ubicació: Sa Capital de Muro

Jo crec que es punts els s'en auria de dur s'arbitre, i fora mal de caps.
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Jo hagués trucat i fora problema, no poden prendre mai!
MANDA EL QUE PUEDE Y OBEDECE EL QUE QUIERE

paCOTORRES69
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

pifol ha escrit:Jo crec que es punts els s'en auria de dur s'arbitre, i fora mal de caps.
no diuen que sempre ni-ha pes qui miren, idoi non parlem mes

:few: :few: :few: :few:
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

maset ha escrit:
obrador ha escrit:Una cosa: i no podria ser que si tot està empatat, guanyi el que es ma de la primera rodada? o sigui, diuen que la primera val per mil, no serà així en aquest cas? més dubtes :think:
Per jo no hi ha cap dubte:
1er. en un cas real, se pot donar aquesta situació un pik cada xxxx mils vegades, ido en trobarmi ja discutirem.
2on. en sa situació virtual creada per mestre Obrador :think: com respondra sa maquina :scratch: o quedará penjada uns cuants de dies pensant :||: si no es així i doni sa puntuació a qui la doni, ido problema resolt, sa maquina comanda <:o)> <:o)> una altre cosa es que quedi penjada sense sabre que fer, aixó voldria indicar que mestre Obrador no ho sabia i no va preveure sa situació, cosa de lo mes normal :few: :few: :few: , pero com que no ho crec, jo respet sa decisió de sa máquina, no provocaré una discusió per canviar-ho, hi ha masa feina i val mes fer sa taula de DOS :few: :few: :O) :O)
Avui vespre, quedada per provar això. Feim una partida de bromes y provam aquesta situació. Mem que fa es programet! jajaja
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Respon