Problemes per jugar

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Hola, sabem que alguns antivirus dónen problemes per jugar a retruc.net perquè aturen l'accés a alguns ports de comunicació de l'ordinador.

Un dels reconeguts és l'avast i AVG, per tant, per jugar cal desactivar la "Protecció per accés" de l'antivirus, o bé simplement desactivar la protecció del mòdul de "Correo electronico". Un cop entrat a la sala, ja es pot tornar a activar.

Aquí una ajuda gràfica:

Imatge

Uploaded with ImageShack.us

Si tens algun problema amb això ho pots demanar aquí o llegir aquests fils:

http://www.retruc.net/modules.php?name= ... ight=avast
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... rreo#24048
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... rreo#23203
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... rreo#23017
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... rreo#22526
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
banyabufari
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 0:00
Ubicació: BANYALBUFAR

Sabem que es un antivirus graduit,pero per experiencia propia i sense cap tipus de dubte....PEGAULI FOC o llanceu l'ordinador per la finestra perque si vols tenir 1000 virus amb una setmana,es el millor!!!.
A mes si per jugar l'heu de desconectar...donç perque el necessitam???.
Si et vols fer una putade ido instalal. :doh: :doh: :doh:
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Realment, dins del mon dels antivirus gratuits, aquest avast, en realitat es prau fiable , a mes de no donar masa problemes, no consumeix masa recursos i s'actualitza regularment.
L'unic inconvenient que te es aquest filtre del correu que no se per quin motiu impedeix l'acces a retruc.net, pero te una facil solucio, jo realment el tinc desactivat per defecte i mai he tingut cap problema d'infecció.
Imatge

Amunt Sempre!!
banyabufari
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 0:00
Ubicació: BANYALBUFAR

Bones...ja he dit abans que per experiencia parlava...i allo de a caballo regalao :no: le mires el dentao!??,i ara q tinc el mc afe estic molt mes tranquil i no me fa las pardalaes que en feia el avast :||: :||: :||: .
Endemes mai estan actualitzats com els de pago :scratch: per aixo es com no tenir res.
Tu no dorms mai :?: :?: sempre de guardia :!: :!: :!: :!: :clap: :clap: :clap: Salut i Força al canut!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

holas, quan de temps.
mem tinc un problemillo, per entrar a jugar, be es en AYAYAY, que te Ubuntu, i antes amb les sales velles anava be, i ara no pot entrar. Tu Jaumet que estas mes familiaritzat amb Linux saps qualque cosa?, perquè jo no hi ha manera.
Un saludo i gràcies.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Si és una Ubuntu "nova", la 10.04, per exemple, s'ha d'instal·lar java, no ve per defecte. Lo seu és instal·lar la versió java de "sun", per això, dins els diposits de programari s'ha d'activar "Paquets de tercers" o una cosa així, llavors cercar el java dins el "Centro de software"

Te puc ajudar millor si em dius quina versió té d'ubuntu i si es en Català o Castellà, jeje.
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

redeu jove, ja deus ser vell per el temps que feia que no piulaves :few:

Un Saludito mestre :wink:
Imatge

Amunt Sempre!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Hola Jose, je, je, estic encara amb l'obra de la casa, en acabar haurem de fer un sopar.
be anam al tema Jaume, ubuntu 10.04 LTS Lucid lynx.
Això que es per éssers humans, crec que soc compatible jeje...
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Idò això que t'he dit, per passes (jo tenc el sistema en català, si està en castellà serà més o manco el mateix però traduit:

1.- Sistema->Fonts de programari
2.- A la pestanya de "Altre programari", activar la primera opció, la que diu: "http://archive.canonical.com/ubuntu lucid partner". Dirà que ha d'actualitzar la llista de paquets o això
3.- Aplicacions->Centre de programari de l'ubuntu
4.- Cercar (amb la lupeta) sun-java6-plugin i instal·lar-lo

I ja està.

Sort!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Bufff.. un tal Jove i un tal Ayayay.. no se de que me sonen :study:

ja es ben vera que toca fer un bon sopar jejeje
Imatge
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

A la fi, badeu quina tasca.
Es així com dius tu Jaume, ok.
El problema es que he tengut que formatejar tot, ja havia fet el que digueres fent proves i res, vaig instal·lar tot el que posava java, i be un pupurri de la ostia. Fet net i fent el que dius tot be.
Gràcies
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Tot és saber quin botó s'ha de pitjar, jejeje :P
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Bones, Jaume com pots comprovar te inserint també l'antivirus AVG, ja que l'actualització del 2011 crea el mateix problema que l'avast.
Així qui funcioni amb AVG, ha d'anar a "analizador de e-mail" botó dred "abrir" desactivar la casella "analizar mensajes entrantes" ja que les altres caselles estan desactivades. Reiniciar el navegador , no el pc, jeje... i llestos.
Un saludo.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Jove ha escrit:Bones, Jaume com pots comprovar te inserint també l'antivirus AVG, ja que l'actualització del 2011 crea el mateix problema que l'avast.
Així qui funcioni amb AVG, ha d'anar a "analizador de e-mail" botó dred "abrir" desactivar la casella "analizar mensajes entrantes" ja que les altres caselles estan desactivades. Reiniciar el navegador , no el pc, jeje... i llestos.
Un saludo.
Perfecte, va bé saber-ho!
ZeRoS
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 15, 2010 0:00

Hola obrador, he llegit com s'ha de solucionar el problema del java amb ubunto 10.04 però a mi en el 10.10 no veig per enlloc el del java sun, me surt un java ja instal.lat per defecte però no aclaresc res, intent entrar a la sala i no me deixa. Algun consell???
Respon