Avui capvespre jugabem a truc amb pesero, jo(granera), poblera i crec que s'altre es popet.
He perdut sa conexió i he otrnat al cabo de uns 50 segons, i resulta ke m'ha donat x perduda la partida (m'hallevat es punts) x haber abandonat, cuant no ho he fet. De fet he tornat i hem seguit jugant.
Mr. Obrador, ho voleu mirar a veure mem que ha estat!!!!!
Puc dir una cosa, tenc s'ADSL enxufat al fax i si cualcu crida al fax perd sa conexió, pe´`o no fuig jo, sa proba està a que he otrnat tot d'una
M'HA LLEVAT PUNTS
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_
ah, se me olvidaba, la partida que diu que he abandonada es la les 16,00
hores d'avui, tambe posa un altre a les 16,09 i altre a les 16,10.

hores d'avui, tambe posa un altre a les 16,09 i altre a les 16,10.

- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Uep Granera!
Crec que hauries d'enchufar el teu ADSL d'una altra manera. Ho dic més perque no tenguis tantes partides abandonades i la gent pugui desconfiar de tu. T'ho dic, perque totes les partides que tenc abandonades son exactament per lo que t'esta passant a tu, i trob en certa manera que no es just.
Crec que hauries d'enchufar el teu ADSL d'una altra manera. Ho dic més perque no tenguis tantes partides abandonades i la gent pugui desconfiar de tu. T'ho dic, perque totes les partides que tenc abandonades son exactament per lo que t'esta passant a tu, i trob en certa manera que no es just.
ja xro es es de sa pu.... feina
m'ha llevat 24 punts en 2 minuts
i m'ha kedat cara de 

m'ha llevat 24 punts en 2 minuts

Se li suposa que res a fer