He rebut la vostra resposta, gràcies.
Si vos ho vaig demanar és perquè justament ahir en una partida estàvem en el tercer cantó 23 a 23. Jugàvem en Peixos, n'Escopeto, en Massi i jo.
Resulta que n'Escopeto i en Massi guanyaren els envits i en Peixos i jo, el truc. Jo també sempre he jugat que els envits van davant, però és que crec que se'ns adjudicà la partida a nosaltres.
És possible veure els resultats de les partides? Amb qui hem guanyat i amb qui hem perdut?
M'agradaria comprovar el resultat d'aquesta partida en concret.
Gràcies.
Envits o truc
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Bones Santa, si és una partida feta ahir (dia 6) devers les 13:30 va acabar així: massi-escopeto vs. Santa-peixos: 21/24 24/14 22/24, o sigui que vareu guanyar voltros, però el darrer cantó no devieu anar a 23-23, perquè ells acabaren en 22. Devieu anar 21-23 i ells en feren 1 d'envits i voltros 1 de truc...
Per cert Santa, per respondre un missatge, no n'has d'obrir un de nou, ho has de fer amb el botó "Respondre", així queden tots al mateix fil.
Per cert Santa, per respondre un missatge, no n'has d'obrir un de nou, ho has de fer amb el botó "Respondre", així queden tots al mateix fil.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>