CAGONDW I PROTESTO PERQUÈ FA 2 MINUTS HE JUGAT UN TRUC, SON LES 0.18 h i acab de guanyar fins a tenir 1524 punts com els altres. Que és que perquè van més amunt que jo al rànking CCR han d'optar tenir més punts ke jo??
PROTESTOOOOO I TORN A PROTESTAR PERQUÈ AXO ES FAVORITISMO!!
Uuui, ja s'ha posat en marxa la santa inquisició un altre piiiic jejeje, crec que és així, en cas d'empat, va segons l'ELO, i si no mem, mestres protestaires, com ho farieu??? au, mem, digau
obrador ha escrit:Uuui, ja s'ha posat en marxa la santa inquisició un altre piiiic jejeje, crec que és així, en cas d'empat, va segons l'ELO, i si no mem, mestres protestaires, com ho farieu??? au, mem, digau
un sorteix "ALEATORI", lo ke si es tan aleatori com les peces....
Jo jug 2 partides que me donen 12 i 12 punts = 24 punts
En "fulanitodetal" juga 3 partides guanyant-ne 2 i perdent 1 partida: 12 + 12 - 12 = 24
En "menganito" juga 12 partides i la suma del total es 24
En primer lloc quedaria JO, en segon lloc en "fulanito" i en 3r lloc en "menganito"
NO ÉS TAN MAL DE FER O SI? Jo crec que això ha d'anar per mèrits i no per FAVORITISME!!
PROTESTO PK A NAKEST MON HI HA MOLT DE FAVORITISME!
AH, I PER UNA VEGADA VEIG K TOTS ES PARTITS SE POSEN UN POC D'ACORD AMB LO QUE DEIM, NO PROTESTO AQUI
Pero que conste que PROTESTO
estaria be mirar u ke te mes % de guanyades
P.D. mem si s'acaba u puta torneig d'una vegada
SALUT I RADICALISME
Parescut a nu GRI vols dir?
Mem si l'haurem de resuscitar com a nel bon Jesus
no, parescut a nu gri no, pero en cas d'empat mirar akell mes ki te mes % de partides guanyades (noems les de taules CCR no les que jugau amb los pobres)