no em va be
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
em diu benvingut cap-pelat i no em deixa entrar em diu que tenc que estar registrat i ja fa estona que iestic.gracies
bones a mi no me va be cuant entr a una partida no me dixa fer res no puc, escriure, ni fer res... me podrieu dir com u arregl??
Mem, quan entres a sa sala general, pitges damunt una cadira buida d'una taula i esperes a que les altres cadires de la mateixa taula s'omplin, apart que ja estiguin plenes. Dins la taula ja veuràs el noms, adalt el del teu company, i als costats els dos contrincants. Quan estigueu tots 4 ja podreu jugar; les cartes es reparteixen pitjant damunt el munt de cartes, sempre que et toqui fer-les a tú.neptuna ha escrit:bones a mi no me va be cuant entr a una partida no me dixa fer res no puc, escriure, ni fer res... me podrieu dir com u arregl??
Davall el teu nom veuràs la taula amb els botons, i adavall d'aquests botons, un espai on hi pots escriure per enviar missatges al xat.
que vagí bé

També has de tenir en compte que hi ha taules que estan reservades per gent que es ccr, i dintre d'aquestes taules no pots entrar a jugar ni xerrar si no ets del club ccr