no em va be

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
titinga
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dt. gen. 06, 2009 0:00

em diu benvingut cap-pelat i no em deixa entrar em diu que tenc que estar registrat i ja fa estona que iestic.gracies
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

T'has baixat el java? :study:
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

També pot ser cosa de les cookies i contrasenyes guardades. Intenta esborrar aquesta informació dins el navegador.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
neptuna
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 24, 2010 0:00

bones a mi no me va be cuant entr a una partida no me dixa fer res no puc, escriure, ni fer res... me podrieu dir com u arregl??
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

neptuna ha escrit:bones a mi no me va be cuant entr a una partida no me dixa fer res no puc, escriure, ni fer res... me podrieu dir com u arregl??
Mem, quan entres a sa sala general, pitges damunt una cadira buida d'una taula i esperes a que les altres cadires de la mateixa taula s'omplin, apart que ja estiguin plenes. Dins la taula ja veuràs el noms, adalt el del teu company, i als costats els dos contrincants. Quan estigueu tots 4 ja podreu jugar; les cartes es reparteixen pitjant damunt el munt de cartes, sempre que et toqui fer-les a tú.

Davall el teu nom veuràs la taula amb els botons, i adavall d'aquests botons, un espai on hi pots escriure per enviar missatges al xat.

que vagí bé :wink:
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

:salut: Bones Neptuna!
També has de tenir en compte que hi ha taules que estan reservades per gent que es ccr, i dintre d'aquestes taules no pots entrar a jugar ni xerrar si no ets del club ccr :ditr:
Respon