lentitud per carregar sa pagina

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
radikal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Membre des de: dt. set. 22, 2009 0:00

Bones tardes a tots, en primer lloc demanar disculpes a tres companys que avui horanaixa jugavem plegats cuant ma tret.

AIIIIIIIIIIIIIIII, i ara no men record del nomdes meu company, jugavem contra en TORRES I n'ASDECOR, bé lo dit disclupes pero ma costat un Ouuuuuuuuuuuuuuu tornar entrar.

Lo que me pasa es que me costa molt carregar sa pagina, i avui en concret anava molt lenta, i no donava abast a rebre i transmetre sa meva escritura, dolenta pero rapida, jajajaja. Aixi que sense mes ma tret, i cuant vull tornar entra me posa pagina no disponible i una pantalleta amb error etc, etc. se que s'informació no es masa bona.

Recientement vaig actualitzar es JAVA i a partir d'aqui, ni amb so Chrome, ni s'explorer ni amb so mozilla, ni amb s'ase estirant s'arada amb rodes.

No entenc perque se torba tant a carregar, i cuant tenim sa pagina carregada, per entrar a ses taules enga propaganda de CCR, que me pareix bé per fer clients, pero despres cuants surts de una partida enga altre pik a fora i torana a fer click a sa pagina amb propaganda per tornar entrar a sa sala, i dic jo un pik pasat es necesari si surts deu piks d'una taula haver de pasar i clikar per sa ditxosa finestra, no tenc res en contra d'es CCR, som nou i no sé masa bé com va i supós que bé peor es nirvis me roeguen cuant tenc que esperar i mes cuant en tres ocasions recients ma tret i no puk entrar, també me posa a mil pensar amb sa gent que m'esta esperant i DEU sap el que pensan de jo.

Bé anirem pasant i jugant i si puk donar mes informació de cuant me treu, per poder posar-hi remei. meam si mi posau remei.

Per cert, ENHORABONA per aquesta pagina, sa veritat la trob molt acertada.

Esper animarme ja que veig que feis trobades i supós que estan obertes a tots.

Adew i fins un altre.
Respon