No me deixa entrar a la sala del cafe

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Com diu el titol, no me deixa entrar a la sala, me diu amb ingles que l'usuari ja es dedins... com que ja soc dedins!!!! Haure sortit malament o algo i ara no me deixa entrar...

Qualcu me pot ajudar? Gracies!
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00

colca vegada ja u ha fet

avui demati, kuan t'ha pasat jo tambe era per alla, se keda pillat u nick dedins i kuan surts te diu ke ja es dedins, lo ke pots fer, es tancar sesio, i iniciarla pero canciant colca cosa du nick, (com posar una lletra amb majuscula, per exemple) i aixi ja te deixara entrar

SALUT I RADICALISME
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

si te posa:
somewon this name is conect o algo aixi el que as de fer es:
si te pasa a la sala de el cafe, entres a orxata, i cuant siguis dedins i ti vegis a dins, tornes a sortir i entres al cafè, o en teoria a de anar bé.

SALUT I RADICLALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

Gracies!

Tot arreglat. Guti, lo de entrar a una altra sala i tornar a entrar al cafe no m'ha anat be. Me falta provar lo que ha dit U-dololet.
Te totes maneres, gracies!
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

Bones, m'agrada aquesta publicitat de quan entres a la sala del cafe... pero tenc un problema que la darrera vegada que vaig entrar no el tenia:
Només puc veure la meitat dels nicks y la meitat de les sales per entrar. Es a dir, nomes veig el final dels nicks amb el famos gri i les sales nomes veig dues cadires.... Encara que sigui dilluns i vagi mig dormit, me falta algo per veure,no?

Me direu que se tracte del java?
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Jeje, si pot ser que es tracti del java. Hauries de posar la darrera versió de java. La 6, crec que és.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

He desinstalat el java i he tornat a instal.lar la nova versió. Tenc antivirus avast i he desconectat l'opció de "correo de internet" per poder accedir a les pagines. Només me fa falta pegar foc a l'ordenador i assumpte arreglat!!!!
Ahir desde ca nostra vaig poder entrar, jugar i fins i tot guanyar unes partidetes amb en follonero...

Una cosa que me deixava, i com havia dit abans, nomes veig les darreres lletres dels nicks amb els seu corresponent gri, la pantalla de xat i la meitat de les taules (com si m'haguessin robat un parell de centimetres a cada banda de pantalla. Ah i no puc escriure.

:||: :||: :||: :||:

Només me fa falta un garrot i posar-me a protestar!!!! :lol: :lol: :lol:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Si, ja sé quins efectes són aquests. Una pregunta: has reiniciat l'ordinador? Quina versió has instal·lat de java?
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

pacotorres69 ha escrit:Ahir desde ca nostra vaig poder entrar, jugar i fins i tot guanyar unes partidetes amb en follonero...
Ufff, això segur que es un virus :few: :few:
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

jajajajajajaja!!!! Jo li donaria llit i de menjar a aquest virus....
Che_que_bo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: València

paco , lo mes segur es que tot el problema que tens vinga donat per el avast. tracta de cambiar de antivirus o aturel abans de entrar a sa pagina.
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

He aturat l'avast, he provat d'entrar i encara no me va be.
No sé si vos ha quedat clar que puc entrar a una taula, nomes a la cadira verda i a la cadira groga, que son les úniques que puc veure... De fet avui he jugat una partida i mentres jugava, tot correcta...
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

Assumpte arreglat... ara he d'entrar pel explorer en ves per el mozilla... Per qualque rao no me deixa veure la pantalla completa de la zona del xat... Gracies de totes maneres!
Respon