Com diu el titol, no me deixa entrar a la sala, me diu amb ingles que l'usuari ja es dedins... com que ja soc dedins!!!! Haure sortit malament o algo i ara no me deixa entrar...
Qualcu me pot ajudar? Gracies!
No me deixa entrar a la sala del cafe
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
colca vegada ja u ha fet
avui demati, kuan t'ha pasat jo tambe era per alla, se keda pillat u nick dedins i kuan surts te diu ke ja es dedins, lo ke pots fer, es tancar sesio, i iniciarla pero canciant colca cosa du nick, (com posar una lletra amb majuscula, per exemple) i aixi ja te deixara entrar
SALUT I RADICALISME
avui demati, kuan t'ha pasat jo tambe era per alla, se keda pillat u nick dedins i kuan surts te diu ke ja es dedins, lo ke pots fer, es tancar sesio, i iniciarla pero canciant colca cosa du nick, (com posar una lletra amb majuscula, per exemple) i aixi ja te deixara entrar
SALUT I RADICALISME
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
si te posa:
somewon this name is conect o algo aixi el que as de fer es:
si te pasa a la sala de el cafe, entres a orxata, i cuant siguis dedins i ti vegis a dins, tornes a sortir i entres al cafè, o en teoria a de anar bé.
SALUT I RADICLALISME!
somewon this name is conect o algo aixi el que as de fer es:
si te pasa a la sala de el cafe, entres a orxata, i cuant siguis dedins i ti vegis a dins, tornes a sortir i entres al cafè, o en teoria a de anar bé.
SALUT I RADICLALISME!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

- pacotorres69
- Truquer asidu
Gracies!
Tot arreglat. Guti, lo de entrar a una altra sala i tornar a entrar al cafe no m'ha anat be. Me falta provar lo que ha dit U-dololet.
Te totes maneres, gracies!
Tot arreglat. Guti, lo de entrar a una altra sala i tornar a entrar al cafe no m'ha anat be. Me falta provar lo que ha dit U-dololet.
Te totes maneres, gracies!
- pacotorres69
- Truquer asidu
Bones, m'agrada aquesta publicitat de quan entres a la sala del cafe... pero tenc un problema que la darrera vegada que vaig entrar no el tenia:
Només puc veure la meitat dels nicks y la meitat de les sales per entrar. Es a dir, nomes veig el final dels nicks amb el famos gri i les sales nomes veig dues cadires.... Encara que sigui dilluns i vagi mig dormit, me falta algo per veure,no?
Me direu que se tracte del java?
Només puc veure la meitat dels nicks y la meitat de les sales per entrar. Es a dir, nomes veig el final dels nicks amb el famos gri i les sales nomes veig dues cadires.... Encara que sigui dilluns i vagi mig dormit, me falta algo per veure,no?
Me direu que se tracte del java?
- pacotorres69
- Truquer asidu
He desinstalat el java i he tornat a instal.lar la nova versió. Tenc antivirus avast i he desconectat l'opció de "correo de internet" per poder accedir a les pagines. Només me fa falta pegar foc a l'ordenador i assumpte arreglat!!!!
Ahir desde ca nostra vaig poder entrar, jugar i fins i tot guanyar unes partidetes amb en follonero...
Una cosa que me deixava, i com havia dit abans, nomes veig les darreres lletres dels nicks amb els seu corresponent gri, la pantalla de xat i la meitat de les taules (com si m'haguessin robat un parell de centimetres a cada banda de pantalla. Ah i no puc escriure.
Només me fa falta un garrot i posar-me a protestar!!!!

Ahir desde ca nostra vaig poder entrar, jugar i fins i tot guanyar unes partidetes amb en follonero...
Una cosa que me deixava, i com havia dit abans, nomes veig les darreres lletres dels nicks amb els seu corresponent gri, la pantalla de xat i la meitat de les taules (com si m'haguessin robat un parell de centimetres a cada banda de pantalla. Ah i no puc escriure.

Només me fa falta un garrot i posar-me a protestar!!!!

- pacotorres69
- Truquer asidu
jajajajajajaja!!!! Jo li donaria llit i de menjar a aquest virus....
- Che_que_bo
- Truquer novell
- Entrades: 13
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: València
paco , lo mes segur es que tot el problema que tens vinga donat per el avast. tracta de cambiar de antivirus o aturel abans de entrar a sa pagina.
- pacotorres69
- Truquer asidu
He aturat l'avast, he provat d'entrar i encara no me va be.
No sé si vos ha quedat clar que puc entrar a una taula, nomes a la cadira verda i a la cadira groga, que son les úniques que puc veure... De fet avui he jugat una partida i mentres jugava, tot correcta...
No sé si vos ha quedat clar que puc entrar a una taula, nomes a la cadira verda i a la cadira groga, que son les úniques que puc veure... De fet avui he jugat una partida i mentres jugava, tot correcta...
- pacotorres69
- Truquer asidu
Assumpte arreglat... ara he d'entrar pel explorer en ves per el mozilla... Per qualque rao no me deixa veure la pantalla completa de la zona del xat... Gracies de totes maneres!