Bones ahir hem va pasar que el contrari va envidar, l'hi vaig fer jo envit i ell va contestar 2 mes, al meu entendre haurien de ser 8 punts, 6 de 2 mes i 2 del jo envit. Pero nomes en va contar 6. No tendria que ser així?
agrairia que ho confirmasiu.
NO CONTA BE ELS EVITS
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
- trucaforapor
- Truquer novell
- Entrades: 47
- Membre des de: dj. des. 25, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇaaa (=
- Contacta:

bones un altra vegada, ja se que jo envit son 4 i que 2 mes son 6, però si fas jo envit i et contesten 2 mes, NO CREC QUE SIGUIN 6, mes be 8 ¿no es així?
pues VA A SER QUE NO ES AIXI.
escriure en castella que escric mes be (soc mig forester).
Cuando te juegas 1 envit, te juegas 1 punto, si el contrario quiere, entonces se juegan 2 puntos, si haces JO ENVIT, entonces a parte de aceptar el punto que se juega el otro, tejuegas 1 punto más y si el contrario quiere, entoces son 4. Hasta aquí todo normal y seguro que se entiende. Si al JO ENVIT les haces un 2 MES, quiere decir que a los 4 puntos que aceptas le juegas 2 puntas más(6) y si el contrario quiere acepta el juego de esos 2 puntos mas mas 2 suyos (8). Esto es y debe ser así, acabo de consultarlo con un campeón de Baleares y me ha confirmado qu es así. Si no lo veis así es otra cuestión, pero en un campeonato como toca es como os lo digo(confirmado).
Mirar si haceis la consulta con alguien que haya jugado campeonatos y os lo confirmará (no quiero que sea una crítica ni nada parecido) es para intentar mejorar el sistema de juego.
escriure en castella que escric mes be (soc mig forester).
Cuando te juegas 1 envit, te juegas 1 punto, si el contrario quiere, entonces se juegan 2 puntos, si haces JO ENVIT, entonces a parte de aceptar el punto que se juega el otro, tejuegas 1 punto más y si el contrario quiere, entoces son 4. Hasta aquí todo normal y seguro que se entiende. Si al JO ENVIT les haces un 2 MES, quiere decir que a los 4 puntos que aceptas le juegas 2 puntas más(6) y si el contrario quiere acepta el juego de esos 2 puntos mas mas 2 suyos (8). Esto es y debe ser así, acabo de consultarlo con un campeón de Baleares y me ha confirmado qu es así. Si no lo veis así es otra cuestión, pero en un campeonato como toca es como os lo digo(confirmado).
Mirar si haceis la consulta con alguien que haya jugado campeonatos y os lo confirmará (no quiero que sea una crítica ni nada parecido) es para intentar mejorar el sistema de juego.
- tiano
- Truquer asidu
- Entrades: 258
- Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
- Ubicació: un llucmajorer a Portocolom
Vamos a ver, aquí en Baleares, la norma general es que "2 més" siempre son 6 si se quieren los envits, tanto si se hacen después de un "jo envit" como después de un simple "envit".
I sino leete esto http://wiki.retruc.net/index.php/Reglam ... _d.27envit
Au salut!
I sino leete esto http://wiki.retruc.net/index.php/Reglam ... _d.27envit
Au salut!
Al Centro y Pa´dentro!!

Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...

Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
Bones
,hi ha moltes variants en aquest joc pero ja es va fer una enquesta de regles per la cual mos regim en aquests moments i es sa mes empleada.
Ara,lo que dius d´envits
,he jugat amb gent que te diu,envit fins a igualar,o envit 10 punts sense vore cartes...
L´any passat,de l´organitzacio des Truc de Mallorca varen repartir un exemplar de les regles oficials i al final,una cita curiosa,que varem lletgir just abans de començar a jugar pero que encara no se si va ser una errada o per desconeixement,ningu l´empleaba:
valor de l´amo mes llengo 29 envits
valor d l´amo mes bord 31 envits
,varem quedar sense paraules pero en realitat ningu el feia servir,ara,si en qualsevol moment del desenllaç d´una partida,se dona es cas,mem que farien
Per sa teva informacio amic Granera,hi ha al forum i a la wikipedia crec
,un manual del les regles que empleam en aquesta web pero ja te dic que hi ha variants segons on juguis o amb qui,pero als campeonats son les mateixes que aqui.

Ara,lo que dius d´envits

L´any passat,de l´organitzacio des Truc de Mallorca varen repartir un exemplar de les regles oficials i al final,una cita curiosa,que varem lletgir just abans de començar a jugar pero que encara no se si va ser una errada o per desconeixement,ningu l´empleaba:
valor de l´amo mes llengo 29 envits
valor d l´amo mes bord 31 envits

Per sa teva informacio amic Granera,hi ha al forum i a la wikipedia crec

No se que pensar, o confundes Baleares con otra comunidad, o el campeón debe ser de Tuti loco. Porque en el campeonato de Baleares los envits se apuntan tal cual como lo hacen en Retruc.net.granera ha escrit:pues VA A SER QUE NO ES AIXI.
. Esto es y debe ser así, acabo de consultarlo con un campeón de Baleares y me ha confirmado qu es así. Si no lo veis así es otra cuestión, pero en un campeonato como toca es como os lo digo(confirmado).
De todas formas si jugamos de una manera u otra, si los cuatro que estan en la mesa estan enterados, las facilidades son las mismas para los cuatro jugadores.