Bon vespre....
Un dubte que tenc....darrerament hi torna a haver un munt de gent que abandona ses partides quan perd....
fa un ratet estavem jugant metralleta_viciada contra trucman_livan...
quan livan ha vist que tenia sa partida perduda ha fuit....noltros hem esperat a que es temps se li acabas perque li constàs com a partida abandonada i després hem cancelat, però ara, quan li he anat a posar un negatiu...ni li consta sa partida, ni el puc votar....
abandonament de partides
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
Vici
,sa culpa es teva per dur peces
Ara en serio,ja fa temps que molta gent es queixa per aquest motiu i sa solucio de moment es posar es negatiu i fer sa popular llista negra que molts de noltros ja tenim amb gent que "no li agrada perdre".Be,de moment no,s´unica que hi ha,perque
cuan un usuari es asidu a fer aixo i l´expulsen,basta fer- se un nick nou i arreglat;que se rastretja la IP
com he vist que fan a un parell de pagines
,IP dinamica i solucionat;no jugar amb gent no coneguda
,saps cuanta bona gent deixariem de coneixer,conyo,que noltros mateixos a lo millor no jugariem encara
.
O sigui que
,agafar aire per llevar
i seguint pasant-lo be en aquest cercle d´amics
i donar un vot de confiança als nous que van arribant i poc a poc que veguin que no nomes guanyar partides,uneix aquesta comunitat

Ara en serio,ja fa temps que molta gent es queixa per aquest motiu i sa solucio de moment es posar es negatiu i fer sa popular llista negra que molts de noltros ja tenim amb gent que "no li agrada perdre".Be,de moment no,s´unica que hi ha,perque

O sigui que

trob que també lo que se podria fer és quan li vas a posar es negatiu, poder posar es perquè li poses (insults, abandono, etc...), pero que surti com a anonim, perque a nes qui li has posat no u sapiga que hagis estat tu i no te torni es negatiu.
En poques paraules, posar una opinió sobre aquell jugador
és una idea, té es seus inconvenients, però bueno... amem que en trobau
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Aquesta idea és molt bona, i estava pensant en posarla en pràctica, o sigui, en votar, poder escriure o triar una serie d'opcions de perque el negatiu, o perquè el positiu (tipo eBay, vaja) així tendriem més informació de cada usuari... mem si en tenir un moment...xerret ha escrit:trob que també lo que se podria fer és quan li vas a posar es negatiu, poder posar es perquè li poses (insults, abandono, etc...), pero que surti com a anonim, perque a nes qui li has posat no u sapiga que hagis estat tu i no te torni es negatiu.
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Toni, en part tens raó
I estaria bé saber qui ens vota negatiu
i sobretot, el perquè.
Ara, també cal pensar en els
mals rotllos que generaria el saber
qui ens ha votat negatiu.
Imagina que algú pel simple fet
que li caus malament o que li guanyes un truc
et posa un negatiu i t'argumenta
que si t'has comportat de manera prepotent
o açò o allò altre... i l'únic malament que has
fet ha sigut guanyar un truc i potser bromejar
o riure un poc durant la partida.
Llavors ja tindríem servit el caldo de discussió.
Seria tot molt interpretable.
Lo dels comentaris es bona idea, pero
crec que és millor que siga anònim i així
la gent pot opinar amb mes llibertat.
I estaria bé saber qui ens vota negatiu
i sobretot, el perquè.
Ara, també cal pensar en els
mals rotllos que generaria el saber
qui ens ha votat negatiu.
Imagina que algú pel simple fet
que li caus malament o que li guanyes un truc
et posa un negatiu i t'argumenta
que si t'has comportat de manera prepotent
o açò o allò altre... i l'únic malament que has
fet ha sigut guanyar un truc i potser bromejar
o riure un poc durant la partida.
Llavors ja tindríem servit el caldo de discussió.
Seria tot molt interpretable.
Lo dels comentaris es bona idea, pero
crec que és millor que siga anònim i així
la gent pot opinar amb mes llibertat.
jo també trob ke s'hauria de sebre ki fa u comentari sobre u negatiu, per poder rebatre i si fa falta demanar explicacions, perke sino se podria posar un comentari totalment fals i no se sabria ki la posat
SALUT I RADICALISME
SALUT I RADICALISME
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
joder, si no es anl.lota....capdemul ha escrit:No tenc alota jogutii ha escrit:la teva anl.lota no diu lo mateixcapdemul ha escrit:Ostia guti, la cantidad de gent k te posaria negatius per marica![]()
![]()
això me diferencia de tu, jajaja
Pues lo que sigui!
No diu lo mateix

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Bon dia! Fa uns minuts he estat un dels que voltros deis "abandona partides". Realment no ha estat aixi, he perdut conexio, l'ordenador m'ha quedat estormiat i he hagut de reiniciar. Soc el primer que me fa rabi que, quan estic jugant qualcu abandoni, pero no sabem si realment es aixi. Deman perdo si amb els qui jugava els hi ha sabut greu, sobretot al meu company: eltiomikel.
No crec que sigui una persona conflictiva, pq m'es igual perde o guanyar (millor si guany), es un joc i per aquestes coses no m'enfadare (tot sigui aixo).
Ara be, soc una persona que es mereix un negatiu per aquest tipus d'incidencia? Com resoldreu aixo?
P.s.: I no es la primera vegada que me passa....
No crec que sigui una persona conflictiva, pq m'es igual perde o guanyar (millor si guany), es un joc i per aquestes coses no m'enfadare (tot sigui aixo).
Ara be, soc una persona que es mereix un negatiu per aquest tipus d'incidencia? Com resoldreu aixo?
P.s.: I no es la primera vegada que me passa....
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Això que comentes mos ha passat a tots alguna vegada, i lo de que te posin un negatiu per aquest motiu també. Per desgràcia no s'hi pot fer res, lo únic que pots fer es explicar als companys de partida que no ha estat cupa teva i que mai has fogit voluntariament de cap partida.
Jo abans tenia una conexió molt dolenta i vaig arribar a deixar de jugar mentres ho arreglava, ja que no volia que se me creàs una mala fama per aquest motiu, tot i així una grapada de negatius me varen caure.
Jo abans tenia una conexió molt dolenta i vaig arribar a deixar de jugar mentres ho arreglava, ja que no volia que se me creàs una mala fama per aquest motiu, tot i així una grapada de negatius me varen caure.