jo tambe ho vaig provar pero no va be;amb sa play3 nomes pots visitar pagines,veure videos des you tube....
es problema es que permi com be dius tu no du java sa play3 i no se si se li pot instalar un java sa veritat no ho se ;pero sa veritat seria un conyasso a la hora de escriure permi mos penalitzaria cada pic perque per escriure te surt una pantalla aparte cosa que no crec que aceptaria es jog i cada pic te llevaria un punt, no ho se es una cosa que fins que no ho vessim no ho sabriem
be si eso supos que mestre obrador mos treura des dubte o no
Jajajajajaaa jo sols he jugat amb una pda, però la veritat es un rollete, lo seu es una bona pantalla per llegir i escriure, i sobre tot riure de les cartes que veus devant!!! jajaajaa
I amb sa gameboy? i amb sa mega drive? i amb sa super nintendo? i amb sa punta de la...??? jajajajajaja. No vos basta jugar amb s'ordenador o q??? FRIKIIIIIIIIIS jejejeje.
Uep lafalta.
Amb symbian no se pot jugar, o jo no he trobat es java adequat per jugar. Es meu es el samsung, a lo millor si fas proves amb instal·lacions de Java tal vegada puguis jugar. Amb nokia hi ha mes programes per internet que el meu. Jo tenc el Samsung I8510 8 GB.
Ja que tresques si trobes algo dim coses.