ENQUESTA REGLAMENT TRUC. Participau Tots!!!

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Bloquejat
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 312
Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
Ubicació: Son Negre-Felanitx

Per evitar mals entesos és convenient crear una normativa pròpia per aquest lloc, ja que no es coneix cap normativa estàndard. Per tal motiu és important que TOTS doneu la vostra opinió votant els distints temes que s'han proposats.
Vosaltres també en podeu crear de nous.
Passat un mes a partir d'avui els resultats que es donin seran els definitius.
Ànim i exerciu tots el vostre dret a opinar.
:P :P :P :P
verderol
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dv. des. 30, 2005 0:00

i si abans de tirar cap carta la parella que tens al davant pitja anem que es fa? es pot envidar qui no hagui tirat? o nomes es aixi un punt pels que no sen van?
no ho trob just s'hauria de poder o de fer almenys una tirada.
M'ha passat que abans de dir res si no els van be les cartes sen van i te regalen un punt quan almenys tu en pots fer 2.
maciax
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 27
Membre des de: dt. des. 06, 2005 0:00
Ubicació: Inca

mestre verderol, aquesta "triquinyola" és legal aquí i a Madagascar (si hi jugassin a truc, vull dir). Sobretot els truquers vells l'empleen a ses darreres vases si un equip va a 20 o més punts; es primer que tira de sa colla que va perdent li demana a s'altre si du envits, si no en du, val més partir a temps i que els que ja guanyen només puguin embutxacar-se un punt. És un robo??... sí i tot es truc que ho és de robar.
Qui no mata, empata! i sa primera val per mil
Peregarcies
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
Ubicació: Sta. Maria del Cami

Aixo no es del tot aixi, jo tmb ho feia aixo de partir, fins k un dia un homonet me va dir ten vas? be jo tenc ses cartes amb sa ma, men apunt 2 si parteixes, jo no he amollat i vull envitar, i paf, vaig kedar amb 2 pams d nassos, no es k fos un compita meu eh, era un homo de 60 anys, k crec k mos ne dona a tots amb cuereta, pero vaja aixo ja es un tema d reglament, no se. a mi tan m fa pk sino no acabara mai akesta discusio.
vespino
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 71
Membre des de: dg. gen. 30, 2005 0:00
Ubicació: palma

mira pera com sabras a cada poble es juga duna manera diferent que aquell homonet te fes aixo no vol dir que no sigui legal simplement es una regla de aquell truc que juga ell
lo que jo sempre he fet es que si me trucan de ma jo puc envidar antes de contestar es truc i en es programa no es pot fer he de partir i perde es meus envits¿es un error de programa?¿vaig errat jo?contesteume per favor
marga
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: ds. oct. 29, 2005 0:00
Ubicació: Sóller

:D
bueno, jo també tenc entes que si algu se'n va a la primera l'altre jugador s'apunta dos punts, un de truc i l'altre per no haver pogut envidar, a ca nostra de tota la vida s'ha jugat aixi, però com el parchis tothom juga a la seva manera!!!
marga :)
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Lo que sí es dóna aquí moltíssimes vegades és, faltant a una parella un punt per acabar un cantó i duguent envits, haver de voler es truc per envidar després.

Trobau que això s'hauria de canviar?

Obriré un nou fil per discutir-ho.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

No fa falta tolls. Aixo s'arreglara aviat, es un error i crec que la setmana que ve estara llest, o sigui que despres de trucar, poder envidar.

Lo complicat es aixo d'anarsen abans de deixar envidar a l'altra parella. Haurem de decidir primer quina norma a seguir, posare una enquesta dins el reglament... passau a votar.

http://www.retruc.net/modules.php?name= ... opic&t=155
mayal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 20, 2005 0:00
Ubicació: Sa pobla

Jo tambe, sempre que he jugat ho he fet com akest homonet que heu dit, si senvan antes d que es d s'altre equip puguin dir res, s'apunten 2 punts automaticament, perque sino no seria just, han d poder tanir temps d'envidar; pero be co voltros deis hi ha tantes relges com bars a mallorka
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu

Queden tres dies per acabar l'enquesta. Pensau que això serà la nostra normativa.
VOTAU QUE AIXÒ S'ACABA!!!
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu

Gràcies per la vostra col·laboració. La votació ha finalitzat. Entre tots haurem elaborat el nou REGLAMENT DE RETRUC.NET.
Bloquejat