Sala de principiants

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
reali
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dt. maig 20, 2008 0:00
Ubicació: A devora Palma

Uep a tots, com ho tenc que fer per aprendre a jugar a truc? Entenc el joc però el que me falta es practica i veig que el nivell a les partides es alt i jo em deman si es possible una sala de principiants? i aniríem practicant fins a un nivell mes alt per poder jugar amb gent que en sap mes.
Salutacions a tots i gràcies a n'aquesta pàgina truquera,feis molt bona feina.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones Reali,

Tu ho has dit, te falta pràctica. No passis pena per perdre partides, practica, juga molt. Una marena d'aprendre es mirar partides, jo t'ho recoman.

Tots hem estat principiants, ningú neix ensenyat. :ditr:
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Pos estic d'acord en lo que diu mestre Jocfora...

Jo i un parell més varem haver de perdre moltes partides per saberne un poc :study:
Imatge
reali
Truquer novell
Truquer novell

Val val, sols era una ... proposta per no fotre ses partides a qualcú que li sapigue greu, se que jugar amb un principiant no es molt apreciat, per allò que es perdem moltes partides. Be doncs començarem i ja veurem.

Salutacions a tots i paciència.
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bones Reali

No passis pena en vorem per sa sala me pots convidar a jugar amb tu sense cap problema, ni amb por de perdre, que de moment en saps mes que jo. :uep:

Algo es algo; o al manco es percentatje de gonyades i perdudes el tens mes alt tu que jo. :||: :||:

I un altre cosa si te agrada juagr a truc, :no: juga per jugar, si pots gonyar millor, pero no te obsesionis perque perds, :scratch: simplement es un joc i com a tal es imprevisible.

Es truc, sigui a on sigui, es un joc per pasar una hora, s'horabaixa o sa vetlada enrevoltat d'amics, :hand: aixó si, lo mes fotut o al manco com diuen per es meu poble o el que me va ensenyar el meu padrí. :think:

:pray: "No es res perdre un truc, lo fotut es agontar ses collonades des quui guanya:" :doh:

Si pots amb aixó considera que ets un bon jugador. :clap: i un darrer consell a mes d'es qui te ha donat en Jocfora. :liar:

Conportet com a bon jugador i respecte als teus companys :no: i si per mala sort te trobes amb gent que consideris que no està o no se comporta d'una manera sociable :think: , no te posis al seu nivell, i voràs que no tendràs cap problema :ditr: , que per sort o desgracia a tots mos han duit de sa ma per començar a caminar. :clap: :clap:

Anims. :-/? X:) i si amb aixó he ferit sa sensibilitat d'els espectadors, :think: :think: deman disculpes, pero que sapigueu que es una realitat. :study:
** Xisco MASET **
reali
Truquer novell
Truquer novell

Mes que una resposta agradable i encoratjadora per a qualsevol principiant sa teva resposta es tota una declaració de principis de com s'ha de jugar a n'aquest joc que ens agrada a tots,

respecta el contrari i ell tambè et respectarà,

jo ara estic començant i faig el que m'han recomanat, mir ses partides i així agafar una mica de "practica", res esper trobarnos a cualque partida.

Salutacions a tots i fins aviat. :clap: :clap: :clap:
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

Hola reali, :salut:
som una jugadora asidua, i al principi tambè he perdut més que he guanyat, però he agafat pràctica de tant de jugar, i ha estat gràcies a que hi ha hagut gent que ha volgut jugar amb jo encara que era principiant, per tant, si me trobes per la sala pots jugar amb jo si vols, no t'assegur que guanyem, però si que intentarem riure i passar-ho bé, que per la majoria de noltros es el mes important :D
Lluneta
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 0:00

Bona nit, soc nova ací, soc de Valencia, i m'agradaria saber si no hi ha cap forma de jugar al truc de la modalitat valenciana sense ser usuari CCR??

Gracies! I molt bona pagina!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Lluneta ha escrit: no hi ha cap forma de jugar al truc de la modalitat valenciana sense ser usuari CCR??

Gracies! I molt bona pagina!
NAIN :roll:

Respuesta NEGATIVA :||:
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Benbinguda lluneta.

Com ta dit el mestre cabesa de mulo,
has de tindre un conter a CCR per jugar
a la modalitat de truc valenciá.

Jo, personalment, te ho recomane
si vols gaudir del nostre truc.

Animat i ens veiem per alla :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
lisy
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dj. juny 25, 2009 0:00

yo soy nueva también, por cierto, importa si escribo en castellano?, me gustaría jugar para aprender, es posible???

gracias,

Lisy.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Hola Lisy,

Pots escriure com vulguis, faltaria mes. A sa sala d'es café hi pots fer totes ses partides que vulguis, es gratuit. Mes envant si t'enganxa i et vols fer CCR, per 30€ any podràs accedir a moltes aventatges, com per exemple correu retruc.net, classificacions, poder participar a tornejos, etc.

Venvingudda :ditr:
Imatge
Respon