Mem! mestre Queralbs no mires es correu?
Ja que ningú sa posa amb mi, jo ho faré.
Queralbs feiem va amb accent, ji, ji..
Fèiem
Paraula esdrúixola, catxis Queralbs, quin fallos un home com tu..., be no ho diré a ningú, ji, ji...
Partir abans d'envidar
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

- collonsdepuput
- Truquer asidu
- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
meam meam ....jo dire sa meva pero anire ben alerta no vull insultar a nigu........
i millor ......pensant-ho be..no dir res......pk si vos fixau sempre discutim amb so mateix......deixerem anar.......
de totes maneres ja dec estar a sa llista negra.....
au protesto........de bona ke va ser sa porcella de dissabte......
i millor ......pensant-ho be..no dir res......pk si vos fixau sempre discutim amb so mateix......deixerem anar.......
de totes maneres ja dec estar a sa llista negra.....
au protesto........de bona ke va ser sa porcella de dissabte......
- collonsdepuput
- Truquer asidu
ahhhhhhhh i una cosa ja ke mos hem aficionat a fer TOP TEN.......( aixo no es catala no) ...podriem fr un TOP TEN des sa lliste negre des nostro gran amic i no per aixo competidor queralbs....
pensat-ho Jaume...
pensat-ho Jaume...
- collonsdepuput
- Truquer asidu
al menos aniria LIDER a qualque TOP....
oeoeoeoeoeoeoeo :8
oeoeoeoeoeoeoeo :8
- pipiolos
- Truquer novell
- Entrades: 31
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: es pla de na tesa
- Contacta:
Broder !!!! Q va ser porcelleta !! Hi ses patates q bones !!
S´oposició va forta !!!! I després varem fer els truquets a ARIANY.
Au deixau de dir dois !! sobretot es q lluita tot sol . ejjeje
Vas a contra corrent !!
S´oposició va forta !!!! I després varem fer els truquets a ARIANY.
Au deixau de dir dois !! sobretot es q lluita tot sol . ejjeje
Vas a contra corrent !!
- caparrut
- Truquer habitual
- Entrades: 67
- Membre des de: dv. juny 09, 2006 0:00
- Ubicació: PLA DE NA TESA
- Contacta:
BE PER JO SA ACABAT DE POLEMICAS TONTES LES DEXEREM AQUI
NO ME AGRADE SE POLEMIQUE
COLKE DIA DE ASEGUT TE EXPLICARE PERQUE VAIS SORTI EN SO NICK DE PIPIOLO,ARA NO ES MOMENT
DE SA DISCUSIO QUE VAIG PLANTATJA DES NEGUETIUS ES PERQUE VOLTROS SI SABEU QUI LES POSA, NOLTROS NO
PER SERT AIR MEN POSAREN TRES A NEN CAPARRUT Y ALTRES A N'ESTEL NO SABRAS ALGO TU?
ES BROMA
BUENO LO DE SA PALELLA VA EN SERIO, JO AMB UN PLAT EN TENC PROU
BON TRUC
COLKE DIA DE ASEGUT TE EXPLICARE PERQUE VAIS SORTI EN SO NICK DE PIPIOLO,ARA NO ES MOMENT
DE SA DISCUSIO QUE VAIG PLANTATJA DES NEGUETIUS ES PERQUE VOLTROS SI SABEU QUI LES POSA, NOLTROS NO
PER SERT AIR MEN POSAREN TRES A NEN CAPARRUT Y ALTRES A N'ESTEL NO SABRAS ALGO TU?
ES BROMA
BON TRUC
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Ja vaig dir en un altre fil, i ho repetesc, que jo no pos negatius.caparrut ha escrit:BE PER JO SA ACABAT DE POLEMICAS TONTES LES DEXEREM AQUI
ES BROMA
BON TRUC
I per jo també s'ha acabat la polèmica ... si me deixau.

- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Bones Caparrut,
Jo tampoc serc polèmiques, i molt menys amb voltros, que sou un caramull.
Lo únic que no m'ha caigut bé, i t'ho faig sebre, es que entris a jugar contra jo darrera un altre nick sense dir-ho, més que res perque m'agrada sabre amb qui jug, i no tots podem jugar amb ses mateixes armes, ja que jo tampoc tenc més nicks al CCR, però bé supòs que tens els teus motius, i jo les respectaré.
Dit això i com va dir en Bernatmano, pocs que som si encra mos discutim, malament anam. Per part meva no hi tenc res més a dir.
En lo que no estic d'acord es amb lo de sa paella, ja que no es precisament es meu plat preferit, però si voleu que mos provem a menjar xuletons o porcella, per jo en voler
Jo tampoc serc polèmiques, i molt menys amb voltros, que sou un caramull.
Lo únic que no m'ha caigut bé, i t'ho faig sebre, es que entris a jugar contra jo darrera un altre nick sense dir-ho, més que res perque m'agrada sabre amb qui jug, i no tots podem jugar amb ses mateixes armes, ja que jo tampoc tenc més nicks al CCR, però bé supòs que tens els teus motius, i jo les respectaré.
Dit això i com va dir en Bernatmano, pocs que som si encra mos discutim, malament anam. Per part meva no hi tenc res més a dir.
En lo que no estic d'acord es amb lo de sa paella, ja que no es precisament es meu plat preferit, però si voleu que mos provem a menjar xuletons o porcella, per jo en voler

Catxis, això només s'anima quan no hi som....socrates ha escrit:NAVAQUERO!!!!!Jove ha escrit:I jo, i jo queralbs? Jolin, vull guerraaaaa!!!!![]()
![]()
DIMISSIÓ!!!!
VAYASE SR. JOVE!!!!
A LA CALLE!!!!
LADRÓN DE SOMERAS!!!!!

Jove l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 17, 2007 14:51, en total s’ha editat 1 vegada.
- cometa
- Truquer novell
- Entrades: 4
- Membre des de: dc. nov. 29, 2006 0:00
- Ubicació: PLA DE NA TESA
- Contacta:
jocfore
si sabesis com y perque vaig entra amb pipiolo
au entendries perfectement
te vull di que es se unica culpe que reconesc y per axo vos deman disculpes pero s'intencio que li volia dona en queralbs no le acept ja que no era emb mala intencio
colke dia to explicare
lo que vull dexa ben cla que perque es 1º canto fos vostre no teniu cap dret de espera a voure si guanyam es segon y si el perdem cancelam
a mi no me va be aquesta posture
refent a sa paella tan mes chuleton com calderete
sa cuestio es ompli se panxa
si sabesis com y perque vaig entra amb pipiolo
au entendries perfectement
te vull di que es se unica culpe que reconesc y per axo vos deman disculpes pero s'intencio que li volia dona en queralbs no le acept ja que no era emb mala intencio
colke dia to explicare
lo que vull dexa ben cla que perque es 1º canto fos vostre no teniu cap dret de espera a voure si guanyam es segon y si el perdem cancelam
a mi no me va be aquesta posture
refent a sa paella tan mes chuleton com calderete
sa cuestio es ompli se panxa
Aquí no s'ha acabat res...
METRALLETAAAA!!!!

METRALLETAAAA!!!!