i com va això dels punts?

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

obrador ha escrit:mem, mem...

Capdemul, no m'agafis malament, va! clar que ho deia en el bon sentit, se nota que has agafat el garrot gros i crec que fas molt bé la teva feina. :ditr:
Badw o no eu veus k m'agrada que es presi del gobierno se bañi un poc alabant un poc es contraris? jajaa! :lol: Però gracis diven
El presi ha escrit:
1.- Agafar els punts ELO generals (actualment)
2.- Mirar qui ha fet més partides (opció entoniet)
3.- Mirar qui ha fet menos partides (opció capdemul)
4.- Mirar qui té més GRI
5.- Mirar qui és més antic a la pàgina
6.- Fer que els espadatxins vagin primer, llavors els coperos, llavors els orus i finalment els bastets...

O sigui, que haurem de triar....

Badew es tipo aquex ja mos deixa a darrera! EU VEUS JA EU DEIA JO FAVORITISMOOOOOOOOOO!! PROTESTO PK SOU UNS CHAQUETEROOOS!!

En lo l'asunto akex feis lo k volgueu au, per avall!! Pero Protestaré igualmente :drool:
Imatge
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

obrador ha escrit:mem, mem...

Capdemul, no m'agafis malament, va! clar que ho deia en el bon sentit, se nota que has agafat el garrot gros i crec que fas molt bé la teva feina. :ditr:

Rodo, ara ja m'has liat :shift: mem, tant els punts generals com mensuals són ELO perquè es calculen amb aquest sistema, però van independents. Ara permi si, en cas d'empat al mensual, s'agafa l'ELO general, però ja dic que si no ho trobau bé, no hi ha problema en agafar un altre sistema, per exemple el num. de partides jugades. El % de partides guanyades, ja vos dic que no serviria de molt. Per tant tenim varies opcions per DESEMPATAR

1.- Agafar els punts ELO generals (actualment)
2.- Mirar qui ha fet més partides (opció entoniet)
3.- Mirar qui ha fet menos partides (opció capdemul)
4.- Mirar qui té més GRI
5.- Mirar qui és més antic a la pàgina
6.- Fer que els espadatxins vagin primer, llavors els coperos, llavors els orus i finalment els bastets...

O sigui, que haurem de triar....
jo crec ke seria millor mirar ki ha fet ems partides akell mes en cocnret, perke si mirarm u gri seria mas de lo mismo, favoritisme a nu ke van davant

P.D. no, no posare mem kuan se juga u torneig, perke veig ke vos importa una puta merda, pero espadaxins, ja ke sou ki 2governau" podrieu dir colca cosa, ke no estau nomes de decoració :twisted: :evil: :twisted: :evil: :mrgreen: :study: :scratch: :no: :dance: :salut: :pray: :sh: :drool: :shift: :eh: :ditr: :O)

SALUT I RADICALISME
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Mem, les opcions 2 i 3 em refereixo a les patides jugades aquest mes, o sigui, en cas d'empat, que té més mèrit, haver guanyat 5 de 10 partides o haver guanyat 1 de 2 partides? això si, només en el mes actual, clar.

Crec que la pregunta és senzilla, si anam cap a aquestes dues opcions:

Què té més mèrit, de 10 partides guanyar-ne 5, de 2 partides guanyar-ne 1, o de 100 partides guanyar-ne 50

El meu vot és clar: de 100/50, com més partides has jugat aquest mes, millor, no?
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

obrador ha escrit:Mem, les opcions 2 i 3 em refereixo a les patides jugades aquest mes, o sigui, en cas d'empat, que té més mèrit, haver guanyat 5 de 10 partides o haver guanyat 1 de 2 partides? això si, només en el mes actual, clar.

Crec que la pregunta és senzilla, si anam cap a aquestes dues opcions:

Què té més mèrit, de 10 partides guanyar-ne 5, de 2 partides guanyar-ne 1, o de 100 partides guanyar-ne 50

El meu vot és clar: de 100/50, com més partides has jugat aquest mes, millor, no?
Ara començam a funcionar!! Axo encara me pareix bé... PERO PROTESTO!!
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Cagon tot,no he leido mucho pero da igual,protesto igualmente,saps tu si no fosis garroter,pero como donam branca ale pues mismos puntos a la cola
CA BARRET !!!!
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

obrador ha escrit: El meu vot és clar: de 100/50, com més partides has jugat aquest mes, millor, no?
Vot a favor.
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

Malgaroth ha escrit:
obrador ha escrit: El meu vot és clar: de 100/50, com més partides has jugat aquest mes, millor, no?
Vot a favor.
per mi :ditr:
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

entoniet ha escrit:
Malgaroth ha escrit:
Vot a favor.
PROTESTOOOOOOOOOOO
I en cas de empate de partides :study: :study:
JEJEJE chincha rabinya jejeje quin toca ous :few: :few: :few:

PROTESTOOOOOO no perque no me agradi la opcio pero PROTESTOOO perque tenc ganes de protesta :lol: :lol: :lol:

Ara sirios crec que es la millor opcio :hand: pero i si es dona el cas de empat de partides que fem :think:En lo be que esta ara i haver de anar a emprenyar :think: :think: eso,eso,esooooo feina pes kefassoooooo :lol: :lol: :lol:

________
PROTEST!
Imatge
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

cocs ha escrit:
entoniet ha escrit:
Malgaroth ha escrit: Vot a favor.
PROTESTOOOOOOOOOOO
I en cas de empate de partides :study: :study:
JEJEJE chincha rabinya jejeje quin toca ous :few: :few: :few:

PROTESTOOOOOO no perque no me agradi la opcio pero PROTESTOOO perque tenc ganes de protesta :lol: :lol: :lol:

Ara sirios crec que es la millor opcio :hand: pero i si es dona el cas de empat de partides que fem :think:En lo be que esta ara i haver de anar a emprenyar :think: :think: eso,eso,esooooo feina pes kefassoooooo :lol: :lol: :lol:

________
PROTEST!
Imatge
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

mes feina per ell no, diguent mes ja ones per fet ke en fa un poc :few: :few: :few: :few:

KUAN S'ACABARÀ U PUTA TORNEIG DE MERDA?????????????????????????????????????????????????

SALUT I RADICALISME
Respon