Partir abans d'envidar

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

bernatmano ha escrit:A jo m'ensenyaren que lo que a no t'agrada que te fasin a tu, no o fasis a n'es altres.
Aiii Bernat!!!

Això, si xerram de pitjar anem sense que el darrer pugui envidar, precisament tu no ho diguis!!! perquè tu m'ho has fet a jo varies vegades. Potser a en Queralbs no, però a un altre nick sí :few: . Així que ... :sh:

El que passa és que les coses no es miren igual quan les fa un o quan les fa un altre. N'hi ha que les veuen bé o malament segons qui les faci. I en Queralbs ha d'anar més dret que un fus, i si no, branca. Ja m'hi teniu acostumat. Això ho fa un altre (com ho fa quasi tothom) i no passa res. :no:

S'ha de ser més objectiu.

Salut! :salut:
Imatge
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Trob que seria lo millor Jaume
Imatge
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Jugant amb cartes (reals) amb sa mà com heu feis?

a punt d'acabar es cantó, si a sa primera mà s'en van... no se pot envidar?? jo no havia vist mai...

es una cosa de retruc.nt que està malament però que tots mos hi hem avesat...

jaume per jo o pots canviar.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bé com lo que ha dit un
[/quote]A jo m'ensenyaren que lo que a no t'agrada que te fasin a tu, no o fasis a n'es altres

A jo de lo que m'ensenyaren de petit, no vaig aprendre res, ho he anat aprenguent a base de clotellades i escoltant parrafades que diuen els altres i de tot aixó en fas un bullit, el pases per un prensapurés, retires es brou de ses tellades i lo que sobra ho dones a n'es ca.

Obrador, " Maestru i Zeñor ", si tens feina no fasis ni puta cas de canviar coses, que aquesta....., anava a dir guarda de granduls :few: :few: , pero me contendré i no ho diré, després no tendrà res que fer si no poden protestar de cualque cosa, peruqe jugar a truc?? Si no en tenen ni punyetera idea.

I no te creguis, es que no en tenen ni punyetera idea sigui amb sa modalitat que sigui, només es bravetjerà que tenen. :think:

Au men vaig a sopar que hi haurà cadires que volaran.
Espardal ara si que le feta bona i se veritat no sé com, si no sé jugar a truc menos d'informatica.
** Xisco MASET **
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Jeje, queralbs jo no e dit en cap moment ke no o hagues fet mai, pero vaig trobar que no era just i vaig decidir no tornaro fer.

Pero domes es sa meva opinió.

Un saludo.
Imatge
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Jo estic d'acord en que es modifiqui. Bàsicament perquè això és un joc, i fer servir aquesta "tàctica" és no deixar jugar.

Au, salut! :salut:
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

També estic d'acord amb la modificació, perquè estem donant peu a les males arts... si parteixes abans que el rival pugui envidar, 2 punts i au!
Imatge
KRUSENSTERN!!
caparrut
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 67
Membre des de: dv. juny 09, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

estimat queralbs
aquesta partide que daies de falte de fairpley perque te varen obliga a cancela.prime de tot te vull dir que qui jugave emb so nick de pipiolo era jo.segon si fairpley es si empatau cancelam si gunye jo millo,emb aquest cas sunic que tenie algo que guanya eras tu perque si gonyaves es segon canto de pute mare
punts al sac
pero si no,el altres no tenen oportunitat de gunya res.VIVA TU FAIRPLAY
A PARTI DE ARA CUAN JO GUANYI ES PRIME CANTO FERE LO MATEIX
CUAN VAGI QUE SE TORÇE DIGUENT QUE TENC QUE PARTI QUE CANCELIN
VAGI PER DEVANT QUE ESTIC CONVINÇUT QUE TU NO ETS DE AQUETS QUE DEXAN PARTIDES PERQUE TENGUIS MAL DIA.NO TENC CAP DUBTE
PERO CREC QUE ES CONTRARIS TEUS TENEN TOT EL DRET A ACABA SE PARTIDE.SI TENS QUE ANARTEN CANCELA.XCREC QUE LO QUE TU VOLIES NO ES MASA CAVALLEROS EMB SOS CONTRARIS.DIT TOT AXO NO SERC CAP CLASE DE ENFRENTAMENT EMB TU,SEMPRE TE RESPETAT TOT I QUE NO COMBREC EMB ALGUNES CREENCIES TEVAS PERO LES RESPECT.
RESPECTE A NO DEXA ENVIDA ES CONTRARIS U TROP DE LO MES BAX QUE POT FE UN JUGADO DE TRUC,TOT I QUE RECONEC QUE SI TE DEXA ES PROGRAME ES LEGAL,PERO SON TRIQUIÑUELAS DE BAXE CATEGORIE
NOMES SE FA QUI LI EMPORTEM MASA ES PUNTS
LO PRIME QUE SA DE PRENDE CUAN ES COMENÇA A JUGA A TRUC ES A PERDRE.QUI NO SABI PERDRE NO POC JUGA A TRUC.
DE CADE DIE ME CONVENÇ MES DE QUE ES CANVI DE SE PAGINE NO HA MILLORAT RES I M'ESTIC PLANTETJANT MOLT EN SERIO NO RENOVA CUAN PASI ESTENS DE S'ANY.NO IA BON ROLLO I AXO ES DOLENT
PERDONAU SI NO ESTA TOT BEN ESCRIT PERQUE ES CATALA NO ES ES MEU FORT

VISCA EL MALLORCA Y QUI NO U SIGUI QUES FOTI

BON TRUC
Oposició pura i dura
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Has pegat a n'es clau, i això que ets CAPARRUT.
LO PRIME QUE SA DE PRENDE CUAN ES COMENÇA A JUGA A TRUC ES A PERDRE
lo de després qui no sapi perdre no pot jugar, respet sa teva opinió.

Un altre encertada:
RESPECTE A NO DEXA ENVIDA ES CONTRARIS U TROP DE LO MES BAX QUE POT FE UN JUGADO DE TRUC,TOT I QUE RECONEC QUE SI TE DEXA ES PROGRAME ES LEGAL,PERO SON TRIQUIÑUELAS DE BAXE CATEGORIE
Jo unes cuantes vegades mi he trobat que mo feien, crec recordar els jugadors de sa darrera vegada,i les don un vot de confiança, ja que després de unes xerredetes aqui i allá, que si estava permés o no, que si era étic o no, etc, etc, varen veure que tenguent posibilitat de fer-ho noltros, no ho feiem i sa va acabar sa partida amb bon rollo i demés, que es lo important. :clap: :clap:

Sabreu que he votat deixar-ho com està, no me n'amag també es cert i ho dic aqui que trob millor canviar-ho per estar més d'acord a n'es joc real de taula.

Ja diuen i sobre tot se està complrovant aqui.

" No es res perdre un truc, ni pagar ses copes" sa putada es agontar ses coionades des contraris. :few:

:no: Si tens clar aixó que té mes gonyar o perdre, sino que pasar una estona agradable amb sos companys.

En CAPARRUT d'es pla ha dit una altre cosa que molt a pesar meu, ja que es des contraris, estic d'acord amb ell, pero de moment no ho repetiré esperant que vengui es bon temps. :clap:
** Xisco MASET **
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

caparrut ha escrit:estimat queralbs
aquesta partide que daies de falte de fairpley perque te varen obliga a cancela.prime de tot te vull dir que qui jugave emb so nick de pipiolo era jo.segon si fairpley es si empatau cancelam si gunye jo millo,emb aquest cas sunic que tenie algo que guanya eras tu perque si gonyaves es segon canto de pute mare
punts al sac
pero si no,el altres no tenen oportunitat de gunya res.VIVA TU FAIRPLAY
A PARTI DE ARA CUAN JO GUANYI ES PRIME CANTO FERE LO MATEIX
CUAN VAGI QUE SE TORÇE DIGUENT QUE TENC QUE PARTI QUE CANCELIN
VAGI PER DEVANT QUE ESTIC CONVINÇUT QUE TU NO ETS DE AQUETS QUE DEXAN PARTIDES PERQUE TENGUIS MAL DIA.NO TENC CAP DUBTE
PERO CREC QUE ES CONTRARIS TEUS TENEN TOT EL DRET A ACABA SE PARTIDE.SI TENS QUE ANARTEN CANCELA.XCREC QUE LO QUE TU VOLIES NO ES MASA CAVALLEROS EMB SOS CONTRARIS.DIT TOT AXO NO SERC CAP CLASE DE ENFRENTAMENT EMB TU,SEMPRE TE RESPETAT TOT I QUE NO COMBREC EMB ALGUNES CREENCIES TEVAS PERO LES RESPECT.
LO PRIME QUE SA DE PRENDE CUAN ES COMENÇA A JUGA A TRUC ES A PERDRE.QUI NO SABI PERDRE NO POC JUGA A TRUC.
DE CADE DIE ME CONVENÇ MES DE QUE ES CANVI DE SE PAGINE NO HA MILLORAT RES I M'ESTIC PLANTETJANT MOLT EN SERIO NO RENOVA CUAN PASI ESTENS DE S'ANY.NO IA BON ROLLO I AXO ES DOLENT
PERDONAU SI NO ESTA TOT BEN ESCRIT PERQUE ES CATALA NO ES ES MEU FORT

VISCA EL MALLORCA Y QUI NO U SIGUI QUES FOTI

BON TRUC
1.- Estimat caparrut te contestaré per parts.
Això que dius d'estimat queralbs, fe el favor de no dir tantes mentides, que tu i jo sabem que a nen Queralbs el tenim a sa llista negre. Sa sort es que n'obrador només va deixar preparat per un posar un sol negatiu, je, je...
2.- En Queralbs te tota sa raó, a mi me pareix mot be que cancel·li si voltros guanyau el canto. Hombre caparrut, que vols que cancel·li quan guanyen, no te sentit si t'agrada guanyar.
3.- Això que dius dels drets, sa pot discutir molt, quan jugues amb en Querabls "no tienen derechos ni dios" nomes tens obligacions fer es pur i deixar-te guanyar, i si guanyes disculpar-te i dir que ha estat sense voler, je, je....
4.- Encara mes mentides, quan es que has respectat en Queralbs i ses seves ideologies, si amb el que tu i jo sabem ja no hi seria, caparrut, caparrut, que nos conosemos, je, je.... Tens tantes ganes com jo de donar-li metralleta....
5.- Per que putes escrius amb anglès si ja dius que es català no es teu fort,(fairpley).
El que conta es l'intenció, no tot deu som catedràtics com en Queralbs.
6.- I això de visca el Mallorca i qui no ho sigui que es foti... digues-li a n'es teu fill que llonguilanda no es Mallorca, i així per sa mateixa regla de tres que es foti, ja, ja....

Una petita amenaça, si me censurau aquest post l'aferraré fins que me surtin calls als dits de pitjar enter..., je, ji... :dance: :liar:

Ah!, i qui es cregui que això va de bon rollito, va ben equivocat, va amb tot el sarcasme i la mala llet que he pogut tenir de bon matí.
I per acabar, caparrut, com deia els nostre gran amic, "Todos juntos, con el sudor de nuestra frente, lograremos una España grande y libre...."
VIVA EL REY!!!
VIVA ESPAÑA!!!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

caparrut ha escrit:estimat queralbs
aquesta partide que daies de falte de fairpley perque te varen obliga a cancela.prime de tot te vull dir que qui jugave emb so nick de pipiolo era jo.
(...) TRIQUIÑUELAS DE BAXE CATEGORIE
O sigui, que tu per jugar contra en jocfora i jo entres amb el nick del teu fill (pipiolos), i després xerres de si hi ha gent que li importen massa els punts. Genial! :ditr: :lol: :lol:
Per què no vares entrar en n'estel? Ah clar, si guanyes amb en pipiolos collonut, perquè ens hauràs fotut 16 punts, i si perds no passa res, perquè no és cap dels teus nicks (que ets dels pocs que ténen clons al CCR). :clap:
I tens la barra de dir si a un altre li importen massa els punts!!! Au au :sh: .
caparrut ha escrit:VAGI PER DEVANT QUE ESTIC CONVINÇUT QUE TU NO ETS DE AQUETS QUE DEXAN PARTIDES PERQUE TENGUIS MAL DIA.NO TENC CAP DUBTE
Efectivament, no ho he fet mai. Menys mal que ho reconèixes. I aquest dia ja havia avisat abans de començar que tenia poc temps. I quan vaig dir de cancel·lar, i vaig cancel·lar, anavem guanyant, naturalment. Així que crec que no vaig fer res mal fet. Millor dit, ho crec no, n'estic segur.
caparrut ha escrit:DE CADE DIE ME CONVENÇ MES DE QUE ES CANVI DE SE PAGINE NO HA MILLORAT RES I M'ESTIC PLANTETJANT MOLT EN SERIO NO RENOVA CUAN PASI ESTENS DE S'ANY.NO IA BON ROLLO I AXO ES DOLENT
Com solia dir un expresident del Barça, la porta està oberta a tothom, tant per entrar com per sortir, i si algú no hi està a gust, ja sap el camí.
caparrut ha escrit:DIT TOT AXO NO SERC CAP CLASE DE ENFRENTAMENT EMB TU
Idò no ho pareix, però vaja. Jo tampoc cerc cap enfrontament, ni amb tu, ni amb ningú.

Imatge
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

I jo, i jo queralbs? Jolin, vull guerraaaaa!!!! ?:-) ?:-) ?:-)
caparrut
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 67
Membre des de: dv. juny 09, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

SEGU QUE SI U DIU UN DEL BARÇA NO POT SE BO

A PES DE QUE TENC COLN
MAI ME AMEGAT DE NINGU.CREC QUE EMB JUGANT BASTANTES VEGADES AMB CAPARRUT Y ESTEL
PERO TE RECORD QUE TU SORTIES AMB ALTRES NICKS TAMBE
SI VAIG SORTI EN PIPIOLO ES COSE QUE CREC QUE NO ES CONTE DE NINGU,NOMES MEU Y DE PIPIOLO.SI TU CREUS
QUE VAIG FE MALEMENT
DONS
BE TE DIRE LO QUE PENS JO DEXANT DE JUGA CUAN NO TENGUIS TEMPS PERFECTE
PAREIX QUE S'UNIC DEPORTISTE ETS TU
TU TENS SEMPRE SE VERITAT .SA TEVA VERITAT
ELS ALTRE SEMPRE S'EQUIVOQUEN
TENGUEM SA FESTA EM PAU
PER LO DE SA PORTE TE DIRE QUE TU NO ETS NINGU PER DIRME LO QUE DE FER,JA SOM BASTANT GRAN PER PRENDE SES MEVES DESICIONS
PER UN ALTRE PART VES EN COMPTE DE FE LLISTES NEGRES TE PODRIES DUR SORPRESES
PER SE MEVA PART
JA NO TE CONTESTERE MES POLEMICAS
A SE MEVA EDAD POT SE PERJUDICIAL DISCUTI MASA
S'UNICA BARALLE QUE VULL TENI EMB TU ES DEVANT UNE PAELLA A VOURE QUI EM MENTGE MES
DEU MOS GUARD A TOTS
Oposició pura i dura
Imatge
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

A veure, caparrut, un parell de puntualitzacions:

Jo no he dit a ningú el que ha de fer (per això de la porta), has estat tu qui has dit que te plantejaves deixar la pàgina. Naturalment que jo no sóc ningú per dir a un altre el que ha de fer.

Efectivament, jo sortia amb altres nicks, ... però a les sales antigues, quan tothom en tenia un caramull i tots feiem el mateix. Però a les sales CCR, que es varen fer -entre altres coses- per evitar els clons, no ho he fet mai. No tenc cap clon a les CCR.

Això de que jo sempre tenc la meva veritat, dir-te que jo no he començat cap fil per moure abelles. Només me defens de les acusacions que me fan.

Estic d'acord en què discutir no és bo per a la salut, ni a la teva edat ni a la meva. Així que això de provar-nos a menjar paella, segur que tu me guanyes, però per jo en podem menjar una plegats en voler.

Imatge
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

No hi a dret!!!!
I jo, i jo???
Ningú sa posa amb jo, dimitiré, m'aburroooooo.....
Respon