caparrut ha escrit:estimat queralbs
aquesta partide que daies de falte de fairpley perque te varen obliga a cancela.prime de tot te vull dir que qui jugave emb so nick de pipiolo era jo.segon si fairpley es si empatau cancelam si gunye jo millo,emb aquest cas sunic que tenie algo que guanya eras tu perque si gonyaves es segon canto de pute mare
punts al sac
pero si no,el altres no tenen oportunitat de gunya res.VIVA TU FAIRPLAY
A PARTI DE ARA CUAN JO GUANYI ES PRIME CANTO FERE LO MATEIX
CUAN VAGI QUE SE TORÇE DIGUENT QUE TENC QUE PARTI QUE CANCELIN
VAGI PER DEVANT QUE ESTIC CONVINÇUT QUE TU NO ETS DE AQUETS QUE DEXAN PARTIDES PERQUE TENGUIS MAL DIA.NO TENC CAP DUBTE
PERO CREC QUE ES CONTRARIS TEUS TENEN TOT EL DRET A ACABA SE PARTIDE.SI TENS QUE ANARTEN CANCELA.XCREC QUE LO QUE TU VOLIES NO ES MASA CAVALLEROS EMB SOS CONTRARIS.DIT TOT AXO NO SERC CAP CLASE DE ENFRENTAMENT EMB TU,SEMPRE TE RESPETAT TOT I QUE NO COMBREC EMB ALGUNES CREENCIES TEVAS PERO LES RESPECT.
RESPECTE A NO DEXA ENVIDA ES CONTRARIS U TROP DE LO MES BAX QUE POT FE UN JUGADO DE TRUC,TOT I QUE RECONEC QUE SI TE DEXA ES PROGRAME ES LEGAL,PERO SON TRIQUIÑUELAS DE BAXE CATEGORIE
NOMES SE FA QUI LI EMPORTEM MASA ES PUNTS
LO PRIME QUE SA DE PRENDE CUAN ES COMENÇA A JUGA A TRUC ES A PERDRE.QUI NO SABI PERDRE NO POC JUGA A TRUC.
DE CADE DIE ME CONVENÇ MES DE QUE ES CANVI DE SE PAGINE NO HA MILLORAT RES I M'ESTIC PLANTETJANT MOLT EN SERIO NO RENOVA CUAN PASI ESTENS DE S'ANY.NO IA BON ROLLO I AXO ES DOLENT
PERDONAU SI NO ESTA TOT BEN ESCRIT PERQUE ES CATALA NO ES ES MEU FORT
VISCA EL MALLORCA Y QUI NO U SIGUI QUES FOTI
BON TRUC
1.- Estimat caparrut te contestaré per parts.
Això que dius d'estimat queralbs, fe el favor de no dir tantes mentides, que tu i jo sabem que a nen Queralbs el tenim a sa llista negre. Sa sort es que n'obrador només va deixar preparat per un posar un sol negatiu, je, je...
2.- En Queralbs te tota sa raó, a mi me pareix mot be que cancel·li si voltros guanyau el canto. Hombre caparrut, que vols que cancel·li quan guanyen, no te sentit si t'agrada guanyar.
3.- Això que dius dels drets, sa pot discutir molt, quan jugues amb en Querabls "no tienen derechos ni dios" nomes tens obligacions fer es pur i deixar-te guanyar, i si guanyes disculpar-te i dir que ha estat sense voler, je, je....
4.- Encara mes mentides, quan es que has respectat en Queralbs i ses seves ideologies, si amb el que tu i jo sabem ja no hi seria, caparrut, caparrut, que nos conosemos, je, je.... Tens tantes ganes com jo de donar-li metralleta....
5.- Per que putes escrius amb anglès si ja dius que es català no es teu fort,(fairpley).
El que conta es l'intenció, no tot deu som catedràtics com en Queralbs.
6.- I això de visca el Mallorca i qui no ho sigui que es foti... digues-li a n'es teu fill que llonguilanda no es Mallorca, i així per sa mateixa regla de tres que es foti, ja, ja....
Una petita amenaça, si me censurau aquest post l'aferraré fins que me surtin calls als dits de pitjar enter..., je, ji...
Ah!, i qui es cregui que això va de bon rollito, va ben equivocat, va amb tot el sarcasme i la mala llet que he pogut tenir de bon matí.
I per acabar, caparrut, com deia els nostre gran amic, "Todos juntos, con el sudor de nuestra frente, lograremos una España grande y libre...."
VIVA EL REY!!!
VIVA ESPAÑA!!!