Vull llevar el windows i passar-me al linux

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Resposta: Sí. Tots els documents són compatibles entre els diferents sistemes operatius (Texts, Processador de text, Fulls de càlcul, Imatges, Vídeos, etc...) l'únic és que els programes d'un sistema no es poden executar en un altre.

Jove, sense por! :uep:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

obrador ha escrit:Bones Malga. Mem: el problema segurament de ser de la versió de java que has instal·lada. Lo seu es instal·lar la sun-java6 des del synaptic o bé des de consola. Quan dius que has baixat una versió de java, quina és? d'on?

Ubuntu normalment té tots els programes dins un deposit disponibles des del gestor de paquets Synaptic, (Sistema->Administració->Synaptic) i és molt recomanable instal·lar tots els programes des d'allà, i d'enlloc més (oblida't de descarregar programes, tots són allà). Una alra cosa: quina versió d'ubuntu has posat? o has posat el kubuntu?

Sort!
:doh: :doh: Òstia, t'ho vaig dir malament. Sa que he instal·lada és la 8.10 de Kubuntu. Mirant uns foros, he vist que el gestor de descàrregues no és Synaptic sino Adept... miraré lo que me dius en tenir un moment. Per lo que he llegit a blogs, li foten molts de palos a aquesta versió :eh: :eh: . Trobes que n'hauria d'haver carregada un altre?, ho dic perque ara tenc s'ordinador "pelat" i no hem sabria greu reinstal·lar una altra versió...
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Efectivament la Kubuntu pareix que no està massa lograda, tenc amics que han tingut problemes. Lo seu és la Ubuntu.... Sempre pots reinstal·lar, és prou ràpid, una horeta.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Ok, ja he començat a descarregar la Ubuntu 8.10 Intrepid Ibex. Ja vos contaré com va.

Gràcies. Salutacions.
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

Malgaroth ha escrit:Ok, ja he començat a descarregar la Ubuntu 8.10 Intrepid Ibex. Ja vos contaré com va.

Gràcies. Salutacions.
i no contes res? :lol:
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

bon dia truquers i truqueres!

Tenc un petit problema amb el linux i comsom totalment novell amb aquest sistema operatiu, me dur una mica de cul...

Resulta que tenc un Ipod nano que funciona amb sistema windows o Mac (crec) i necessita un programet que appel ha fet que es diu iTunes per poder-hi ficar videos, fotos, musica, etc...
El meu probleme crec que es clar: qualcú podria dir-me quin programa podria utilitzar perque me vagi be? He provat programes que estan dins la llista d' Ubuntu però només ho puc fer servir com si fos un disc dur extern sense poder escoltar musica, ni veure fotos desde el meu ipod.
Qualcú te una sol.lució?

Gracies per adelantat!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Bones, jo (amb l'iPod Classic de 80Gb) utilitzo el programa que du per defecte el Ubuntu: Rhythmbox, està dis "Aplicacions->So" és clavat a l'iTunes i fa el mateix...
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

obrador ha escrit:Bones, jo (amb l'iPod Classic de 80Gb) utilitzo el programa que du per defecte el Ubuntu: Rhythmbox, està dis "Aplicacions->So" és clavat a l'iTunes i fa el mateix...
Bon dia Obrador. Amb el Rhythmbox només puc explorar el meu Ipod nano. Ah! i tambe borrar la música, però no la puc sincronitzar. Qualque altre idea?
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

n'hi ha d'altres dins els repositoris: gtkpod, banshee, ... prova'ls. Acabade sortir la 9.04 pot ser dugui alguna millora en aquest aspecte.
Respon