Esper passar-m'ho bé per aquí!
Encantat
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
Hola, Soc nou aquí, i com no sabia on escriure la meva salutació l'escric aquí!

- krusenstern
- Truquer asidu

- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
Are soles tens ke afiliarte a s'oposio , per a ser del BONS
- VIXCA L'OPOSICIO RETRUC.NET -

Benvingut i arribat siguis j0kEr.
I tu Nataly sa campanya electoral encara no ha començat
i per cert veig que no te varen deixar ser sa secretaria i ja aspires a SUBSECRETARIA,
ben fet ses aspiracions lo darrer a perdre.
Pero deixa fer un pok en j0kEr trankil i que per el mateix vegui ses baguenades i dois que deis per s'oposició
i després que trii per ell totsol.
Pero clar teniu por de quedar solets i per aixó cercau gent nova, lo primer de tot començau per canviar es KEFE, que ja mos té retjirats tant de protestar i gemegar AYAYAY pareix que se ha enclòs un Ou.
a n'aquesta sintonia li posau sa nmusica i lletra que volgueu. Weno es curta i bona de aprendre no en sabeu d'altre.
Protesto, protesto ladrón de someras i vurros navajeros i repetimos..............i tornam a protestar.......
No vull dir res més per no desprestijiar s'oposició que a pesar de tot son amiguets meus
que no consegueixen comprar-me.

I tu Nataly sa campanya electoral encara no ha començat
Pero deixa fer un pok en j0kEr trankil i que per el mateix vegui ses baguenades i dois que deis per s'oposició
Protesto, protesto ladrón de someras i vurros navajeros i repetimos..............i tornam a protestar.......
** Xisco MASET **
- lafaltaenvide
- Truquer expert

- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- krusenstern
- Truquer asidu

- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
Hola JoKer, benvingut a retruc , esper que to pasis molt be fent trucs , aqui trobaras molt bona gent , som una gran familia , benvingut.
Un saludo.
Un saludo.
Oposició pura i dura