Envidar quan s'ha trucat

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Bloquejat

En quins casos s'ha de deixar envidar quan un ha trucat?

Només quan ha trucat el que és ma
9
41%
Només quan han trucat els que són primera o segona ma
0
No hi ha cap vot
Quan han trucat el que és primera o segona o tercera ma
11
50%
Encara que el que hagi trucat sigui darrera ma o peu
2
9%

Vots totals: 22
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Si un que és primera o segona ma truca, l'altre equip ha de poder envidar, però en quins casos? Parlam sempre que som a la primera rodada. Si el que és ma truca, clarament l'altre equip ha de poder envidar. Pero, i si truca el segon? ha de poder envidar l'altre equip, si ha tingut la possibilitat de fer-ho? o si truca el tercer? i si truca el que es peu?
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Pues ben igual que una taula d'un bar. Si no envides quan te toca, ja no pots després, per molt que truquin o deixin de trucar.
Per tant, si ja has tirat i encara falta sa parella per tirar, clar que pots envidar, ara, si sa parella ja ha tirat, ja no.

No?
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 417
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 0:00
Ubicació: Ciutat

Jo sempre he jugat aixi com diu en Tolls,es logic que si s'ha de fer es quan et toca i si esperas per voler o joenvidar tambe pot esser que als altres no els interessi,perdent per tant sa oportunitat.No s'ha de poder envidar si el que es Peu,truca primer.
De totas maneras ja sabem que a cada lloc tenen ses sevas normas,per tant millor que sa votacio decideixi com ho hem de fer.

Salut!
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Fer unes regles pe's truc es difícil perque com ja sa dit a cada lloc juguen de manera diferent. Jo sempre he jugat , perquè així m'ensenyaren de petit, que si s'altre parella te truca (abans de que tú envidasis) per poder envidar tú has de voler es truc. Si no vols es truc, simplement te menges ets envits i no pots envidar.

De totes maneres veig que no es s'opinió general. Així que pudria entendre que si sa parella que és mà truca de primeres donar sa possibilitat als altres d'envidar. Però consider que no se tendria que deixar envidar si algun dels dos ja a tirat.

Salut i euros!
Peregarcies
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
Ubicació: Sta. Maria del Cami

A veure jo sempre he jugat k si has tengut posibilitat denvidar i no ho has fet i te truken te fots, parlant malament. Si tu ets el primer i tires sense enbvidar i els altres truken i no enviden, mala sort, per aixo se fa de kuan falten pocs el k es ma demanar a laltre si du envits, per no perdrels.......
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Peregarcies ha escrit:A veure jo sempre he jugat k si has tengut posibilitat denvidar i no ho has fet i te truken te fots, parlant malament. Si tu ets el primer i tires sense enbvidar i els altres truken i no enviden, mala sort, per aixo se fa de kuan falten pocs el k es ma demanar a laltre si du envits, per no perdrels.......
eeeeeeeeeco!
vespino
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 71
Membre des de: dg. gen. 30, 2005 0:00
Ubicació: palma

jo sempre he jugat que mentres un dels dos de sa parella no hagi tirat sa primera carta pot envidar inclus daves sa vileta jugan que si trucas fora envidar te contestan envit i han de contestar primer si volen senvit i llavors contestar a nes truc :lol: :lol:
maneras de jugar¡¡
pero per aixo es fa lenquesta no?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D
mayal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 20, 2005 0:00
Ubicació: Sa pobla

Jo estic amb lo k han dit en tolls i no e ki mes, nomes s'ha de poder envidar despres de trukar, si es k ha trukat es primera ma, si es k es primera ma, no diu res i saltre ja truka, pues te fots i haguesis nat viu, es truk es un joc d puteria i has d'anar mes viu k sa fam.
Un bon truc despres de sopar una copeta d'herbes i un bon montecristo, aixo es l'ostia!!!!!
toninaina
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 227
Membre des de: dv. des. 23, 2005 0:00
Ubicació: Llucmajor

estic amb en tolls, si truca qualsevol q no sigui peu, tots els que venen darrera que encara no haguin tirat poden envidar. Els que ja han pasat rodada no poden dir res. Per tant si truca el tercer de sa rodada, encara pot endivar el q es peu si vol (o si el companyan li diu).
Bloquejat