Trobau que això s'ha de canviar?
Com s'hi juga al vostre poble?
Envidar quan es truca
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
- Peregarcies
- Truquer novell
- Entrades: 50
- Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
- Ubicació: Sta. Maria del Cami
Jo amb aquest aspecte el que tenc entes es: Jo surt, si truc ja no puc envidar, no es lo mateix si se truca k si se parteix, la meva humil opinio es ke opcio 1) Si una parella parteix sense tirar cap carta s'apunten 2 punts els altres. opcio 2) Si la parella ke surt truca de primeres ja no pot envidar, pero laltre parella tmp si no pren el truc
No se si se m'ha entes, :? , he intentat explicarme de la millor manera posible, ai.
ENVIT A LA FALTA!!! Aixo es el k m fa molta ilusio
. SALUT
No se si se m'ha entes, :? , he intentat explicarme de la millor manera posible, ai.
ENVIT A LA FALTA!!! Aixo es el k m fa molta ilusio

Com un llibre obert i amb potes.Peregarcies ha escrit:
A on hauré sentit jo això...? 

Jo trop que no sa d poder envidar, sa tracta d'aixo akest joc d dur mesputeria k els altres, si esteis a 22-22 o algo parescut a n'aixo si trukes d primera i els altres duen envits han d prendre es truk. Ha d tenir kolk ventatge ser ma, jo tota sa vida he jugat aixi i he vist jugar aixi, i trop k es lo mes just, pq comk els envits van davant tot, pues ha d tenir kolk ventage ser ma
jo pens igual que en mayal
Voltros voleu espectacle, ta bé...
Vaja enquesta empatada, 7-7. Jo trob que si t'han trucat i dus envits... t'has de menjar es truquet, s'aventatge el té qui és mà.
Qui no mata, empata! i sa primera val per mil
jo sempre he jugat que si jo de ma men vaig sensa xerrar es un punt de truc pero si jo truc de ma me poden contestar envit sensa voler es truc
i se contesta primer si volen o no els envits i llavors se contesta si volen es truc
no no trop que fora envit la falta
jeje salut
jeje salut