problemes amb el java
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
no se m'executa l'aplicació de java he baixat dos programes i no hi ha manera que es carregui. Podeu dir exactament quin programa és o si ha de menester cap configuracio?? Gracies
Hola Marro,
per fer funcionar el java has d'instal·lar els JRE, que pots trobar a:
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html i clic a Download J2SE JRE.
Aixi toca anar bé, sino ja ho diràs.
I Molta Sort!!!!!!!
per fer funcionar el java has d'instal·lar els JRE, que pots trobar a:
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html i clic a Download J2SE JRE.
Aixi toca anar bé, sino ja ho diràs.
I Molta Sort!!!!!!!

hola,jo me descarregat aquest java i tampoc me va be...ja estic desesperat! Quan vaig a retruc me surt la finestra del joc amb una creueta!!
ajudaaaaaaaaaaaa
ajudaaaaaaaaaaaa
a jo me funciona amb un devallat de www.minijuegos.com
puc anar a la taula puc tirar cartes pero no se xerrar amb el xat som un nul de s´informatica pero ja em te empipat, podeu dir-me qualque cosa
placebo,
Per escriure al xat has de posar el cursor a un quadre blanc allargat, un quade de text, que hi ha abaix dels botons per envidar, trucar, etc.
Hi poses el cursor, escrius i pitjes a intro...i així els demés podran veure els que tu vulguis dir.
Au, esper que te vagi bé. Sino no dubtis en tornar-ho a demanar.
Molta sort, i...bons trucs!!!!
Per escriure al xat has de posar el cursor a un quadre blanc allargat, un quade de text, que hi ha abaix dels botons per envidar, trucar, etc.
Hi poses el cursor, escrius i pitjes a intro...i així els demés podran veure els que tu vulguis dir.
Au, esper que te vagi bé. Sino no dubtis en tornar-ho a demanar.
Molta sort, i...bons trucs!!!!
hola
a mi me carrega la fulla del chat pero ni veig altres participants ni la conversa ni puc escriure.
?algu podria ficar el enllaç directe al java exacte?
gracies
estic desesperat per jugarrrrrrrrrrr
a mi me carrega la fulla del chat pero ni veig altres participants ni la conversa ni puc escriure.
?algu podria ficar el enllaç directe al java exacte?
gracies
estic desesperat per jugarrrrrrrrrrr
Ara que ja puc entrar a les partides tinc un altre problema i es que em caig quan estic jugant. No se si os haura passat a algu pero es q em tira de la finestra de java o be no em funciona cap tecla
¿algu sap com arreglar-ho?
¿algu sap com arreglar-ho?
a mi no me va be, me descarregat molts de pics es java i no me va, quan entr a una sala, sa sala sop pero no veig jugadors ni puc entrar a ses taules. Que puc fer???
tenc windows xp i hi accedesc mitjanánt firefox de mozzila
esper q majudeu q ja tenc ganes de fer trucs online!!
tenc windows xp i hi accedesc mitjanánt firefox de mozzila
esper q majudeu q ja tenc ganes de fer trucs online!!
se suposa q esta tot instalat, adames o prov amb lexplorer i tampoc...
enccara no puc jugar, podeu ferhi algo?? :S
Tens instal·lat el firewall de windows? El problema podria ser aquest.
Prova a desactivar-lo.
Prova a desactivar-lo.