No puc jugar!

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
Ismael
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 04, 2010 0:00

No me surten ,en la taula de joc els usuaris conectats y les taules enlas que els susaris juguen!!!!:/

perqye em pasa aixo???
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Te he contestat en privat,
pero com ja te dit , problabement siga el
antivirus avast.

Has de desactivar l'opcio de correu electronic i arreglat

Benvingut a Retruc.net :salut:
Imatge

Amunt Sempre!!
logistic
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dj. juny 23, 2011 0:00

lafaltaenvide ha escrit:Te he contestat en privat,
pero com ja te dit , problabement siga el
antivirus avast.

Has de desactivar l'opcio de correu electronic i arreglat

Benvingut a Retruc.net :salut:
Ey jo no se ni com començar a jugar, acabe de registrarme ara i no se com fer per trobar parella i començar una partida contra un altra parella... em podrieu orientar un poc? un salud
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

bones logistic i benvingut a retruc.net.
Be, per jugar nomes cal que piges allà on diu " retruc " i entres en la sal de joc, alli trobaràs molts usuaris dins el xat general, pots demanar partida a algu alli mateix, via xat o directament seure a consevol de les taules que voras pigant damunt d'una cadira lliure i alli esperar parella i rivals.
Segur que les primeres partides vas un poc aturat pero la gent te ajudarà i en tres o cuatre partides li agafaràs el fil.
Au sort. :salut:
Imatge

Amunt Sempre!!
logistic
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dj. juny 23, 2011 0:00

lafaltaenvide ha escrit:bones logistic i benvingut a retruc.net.
Be, per jugar nomes cal que piges allà on diu " retruc " i entres en la sal de joc, alli trobaràs molts usuaris dins el xat general, pots demanar partida a algu alli mateix, via xat o directament seure a consevol de les taules que voras pigant damunt d'una cadira lliure i alli esperar parella i rivals.
Segur que les primeres partides vas un poc aturat pero la gent te ajudarà i en tres o cuatre partides li agafaràs el fil.
Au sort. :salut:
Hem tinc que fer del club retruc per poder jugar una partida¿ no puc jugar cap partida de forma gratuita per probar¿
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

logistic ha escrit: Hem tinc que fer del club retruc per poder jugar una partida¿ no puc jugar cap partida de forma gratuita per probar¿
De cap manera, en la sala hi han tres taules que no son CCR, o siga que no cal que tingues un conte CCR. Es millor que agafis un poc de soltura en aquestes taules i despres, si vols et fases un conter CCR.
:salut:
Imatge

Amunt Sempre!!
Respon