Ara si, ara no...

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
somset
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dt. des. 14, 2010 0:00

Hola a tothom. :)

Fa dos dies que vaig registrar-me i, de moment, l'unic que faig es mirar les partides que jugueu.

M'agradaría que algú em digués com ho de de fer per veure les tres cartes d'un dels jugadors de la taula, ja que com he posat al títol, a vegades les puc veure i a vegades no...

Gràcies i que tingueu bon truc.
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Amic somset,lo primer benvingut a aquesta comunitat de bona gent i apasionats per el truc, ja tens un nick, i amb ell pots o be;

.- jugar en consevol taula no CCR

.- o vore jugar a consevol retruquer seint damunt d'ell

el que veges o no les cartes depen de si el que juga vol o no mostrarles,
si seus a jugar una partida voras que hi ha un botonet on pots triar mostrar o no les cartes. Per aixo a voltes les veus i a voltes no.
Imatge

Amunt Sempre!!
pifol
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 95
Membre des de: dt. feb. 26, 2008 0:00
Ubicació: Sa Capital de Muro

Eu sents Sonset, sa majoria de vegades si eu demanas be, te las deixaran veure.
Pero lo dit demaneu, ja voras com sol funcionar
somset
Truquer novell
Truquer novell

Gràcies a tots dos per la vostra resposta i a tú, Pifol, pel consell.

De totes maneres, em fa un poc de cosa ficar-me a la partida i demanar que em deixin veure les cartes. Em sabría greu que algú es molestés.

Gràcies de totes maneres.
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

:salut: Bones Somset i benvingut, mira, t'he vist un parell de pics per la pàgina, i si vols, jo les puc mostrar quan entris, si m'ho demanes no et diré que no!!!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Home, se suposa que si te volen mostrar, no has de dir les cartes a nu contraris jaja

Però com ha dit en Pífolet, si ho demanes bé, la gent sol mostrar. Jo som un d'ells jeje :drool:
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

somset ha escrit:Gràcies a tots dos per la vostra resposta i a tú, Pifol, pel consell.

De totes maneres, em fa un poc de cosa ficar-me a la partida i demanar que em deixin veure les cartes. Em sabría greu que algú es molestés.

Gràcies de totes maneres.
Ben vingut siguis, tots els consells que te han donat son ben valids, educació devant tot i si per mala sort algú no te les mostra no vol dir que se molesti, pot ser simplement que no li agradi mostrar per sa seva peculiar forma de jugar :O) , pero ara es consell mes bo de tots. si es bon allot de Pifol, sa guapa de Copes, es sabi lafalta, es roquerot de capdemul, segur que te mostraran ses cartes :hand: , pero no intentis aprendre res darrera ells :few: ni com ells molts de bons amics que podras anar trobant a mida que juguis amb noltros.
I una darrera cosa si vols aprendre algo no té fiis de sa llista cuant veguis es meu nom es darrers de tots :few: :few: :few: :few:

Aprofit per
FELICITARVOS A TOTS, QUE TINGUEU BONES FESTES I POGUEU COMENÇAR UN ANY PLÉ D'ALEGRIA, FELICITAT I SOBRE TOT SALUT.

Ara voras com me aprecien i tots contesten paraules agradoses
** Xisco MASET **
acusica
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: ds. des. 26, 2009 0:00
Ubicació: Plutón

Comparteix la vostra opinió, però no la respect.
Salut a tots.
pifol
Truquer habitual
Truquer habitual

Idoi fora, au.
acusica
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: ds. des. 26, 2009 0:00
Ubicació: Plutón

Je je.
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

..."pero ara es consell mes bo de tots. si es bon allot de Pifol, sa guapa de Copes, es sabi lafalta, es roquerot de capdemul, segur que te mostraran ses cartes , pero no intentis aprendre res darrera ells "...

Com el bon amic Maset, al que agraesc lo de guapa, diu, no et pretenem ensenyar a jugar!! :ditr: De totes maneres, que sàpigues que un poc mentideret si que és!! :lol:
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Te tota la rao del mom el Sr. Maset, el millor que pots fer es mirar-lo a dell i aixi dependrás a ser el darrer en les clasificacions. :few:

Salut i Feliç any nou a tots :uep:
Imatge

Amunt Sempre!!
somset
Truquer novell
Truquer novell

Vaja, veig que no falta el bon humor.

Segur que amb tants de mestres, d'aqui poc temps ja sabré aguantar les cartes amb la mà... :)

Bromes a part, veig molt complicat començar a jugar per un que no sap res de com funciona el truc virtual.

Pel meu gust estaría bé que hi hagués una taula de aprenents allà on poguessim jugar sense por d'espenyar les partides als qui ja dominen el joc.

De totes maneres, de moment, m'ho pas molt bé veient-vos jugar.
pifol
Truquer habitual
Truquer habitual

Com a bon afegiment de lo ja tan dit els mestres del joc, jo te recomanaria que començases a entrenarte ambu un maç de cartes i tres graneras.
Aixi segur que guanyaras tots es trucs
Salud i Molts d'Anys
Respon