No puc entrar

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
cego
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 11
Membre des de: dl. jul. 07, 2008 0:00
Ubicació: València

Arriba es temps lliure que puc entrar i no em deixa. Tenc un mac. Tot blanc i una creu vermella. Està clar que és es Java. Colqú en sap sa pàgina per poder decarregar-lo? No hi trobe sa darrera versió :cry:
Jaume26
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 100
Membre des de: dj. jul. 13, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

ves a sa pagina de inici
alla i a un link que te du directa al java
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

cego
Truquer novell
Truquer novell

Es problema és que sa darrera actualització des Java per a Mac és anterior a la que s'hi demana per jugar, així que tots es que tenim Mac no podem jugar??? :cry: :cry: :cry:

Alguna solució???
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

A veure, jo tenc un Mac i puc jugar, amb la darrera versió de java per Mac instal·lada. Quina versió de sistema tens? la 10.6, la 10.5? pots veure-ho a la Pometa i "Acerca de este Mac"
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
cego
Truquer novell
Truquer novell

A veure, la meva versió del sistema és la 10.4.11 Les darreres versions des Java no me les puc instal·lar, perquè són per es sistema 10.5, així que no en sé què puc fer.

Gràcies
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Aquí tendrem el problema idò... no sé quina màquina tens, si és Intel o PowerPC. Si és intel, intentaria instal·lar una versió més moderna del sistema, la 10.5 mínim, i si pot ser la 10.6. Si no és així, em sembla que serà impossible poder jugar a retruc.net, ho sento molt.... :think:
cego
Truquer novell
Truquer novell

Tenc Intel, es primer MacBook blanquet que es va fer amb Intel, però si instal·le una nova versió em sembla que tot canviarà massa i no sé si val la pena tot es treball. Una llàstima de veres :cry: :cry: :cry:
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

cego ha escrit:Tenc Intel, es primer MacBook blanquet que es va fer amb Intel, però si instal·le una nova versió em sembla que tot es perdrà i no sé si val la pena tot es treball. Una llàstima de veres:cry: :cry: :cry:
i no pots instal·lar una màquina virtual, hi instal·les windows (o sa nova versió de MAC, o linux mateix) i així jugar a truc des de allà? Serà un poc emprenyós, però no hi trob altre remei
cego
Truquer novell
Truquer novell

Podria fer una partició menuda i deixar una part per Linux des d'on poder jugar. No trob altre remei que no signifique instal·lar un nou sistema que tampoc tenc. Veure'm què puc fer :think:

Gràcies a tots :wink:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Instal·lar un Dual Boot amb un mac es un conyàs, crec que millor el que diu en xerret, un tipus Virtualbox, per exemple, i allà hi instal·les ubuntu, i llestos.

De totes formes, jo també tenc el primer Macbook blanc, i creu-me, val la pena actualitzar-lo a 10.6, no te'n penediràs!
Respon