Quan me pos a jugar i tenc en marxa l'administrador de tasques, veig que esta la CPU esta fent feina entre un 75% i un 100% i me va molt lento. Per jo es el firefox que m'esta ocupant part de memoria.
Quina solució teniu? Aumentar la RAM? I si no la puc aumentar?
Emplear un altre navegador?
Hauries d'aportar més dades, quina CPU tens? quina RAM tens? quin sistema operatiu emplees? Podries dir quin és el recurs que et consumeix tanta CPU? no és normal que la cpu estigui tot el temps entre el 75-100% algo no va bé. i l'us de la CPU no te pq afectar a la RAM. Pots tenir molta ram i no emprar-la tota i la CPU està al 100% (això és que algo no va bé, pot ser un virus o vet a saber...), ante la duda... un bon format sempre va bé (si es q fa molt q no formatetjes l'ordenador).
Hauries d'aportar més dades, quina CPU tens? quina RAM tens? quin sistema operatiu emplees? Podries dir quin és el recurs que et consumeix tanta CPU? no és normal que la cpu estigui tot el temps entre el 75-100% algo no va bé. i l'us de la CPU no te pq afectar a la RAM. Pots tenir molta ram i no emprar-la tota i la CPU està al 100% (això és que algo no va bé, pot ser un virus o vet a saber...), ante la duda... un bon format sempre va bé (si es q fa molt q no formatetjes l'ordenador).
Es l'ordanador de la feina
Mirare d'aportar més informacio en poder. I gracies pel teu oferiment.
Es l'ordanador de la feina
Mirare d'aportar més informacio en poder. I gracies pel teu oferiment.
UUUUUROOOOOOOOOOO
juges en s´ordenador de sa feina
jo de tu me queixaria i fort a s´encarregat mira ke no tenir s ordinador apunt perque puguis jugar una partideta tranquil
Bones, hi ha un programet "Ccleaner" que esta a Ccleaner.com, que va molt be per netejar l'ordinador, i també anular programes de l'inici del sistema. Així i tot va molt be a l'hora de netejar virus. Normalment quan trobam un virus, el que faig jo es passar l'antivirus, spy i tot això a "modo de pruebas" i després netejo també a "modo de pruebas".
Un saludo.
Jove ha escrit:Bones, hi ha un programet "Ccleaner" que esta a Ccleaner.com, que va molt be per netejar l'ordinador, i també anular programes de l'inici del sistema. Així i tot va molt be a l'hora de netejar virus. Normalment quan trobam un virus, el que faig jo es passar l'antivirus, spy i tot això a "modo de pruebas" i després netejo també a "modo de pruebas".
Un saludo.
Mirau qui mas qui menos ha instalat i desinstalat un chinchè de programes,y francament dels graduits no hi cap que no et te deixi copetjat.Cuant tens un protector total de pago tipo mc afee o per el estil es cuant de veras surt tota sa brutò preinstalada tens enrera ,key loggers,rootkits,trojans spys y malwares i no h iha volta de fulle:b