Una coseta volia dir, i és que , a la darrera partida que vaig fer varem jugar un tots al primer cantó amb les dues parelles a dolentes (la que en duia més en duia 12) ; ido be, segons m'havien ensenyat a mi els tots tocaven esser, en aquest cas i perque estavem a dolentes, acabar el cantó, però no va esser així, varen esser 12 punts, i el cantó va seguir.
Per respecte als companys de taula hem vaig estalviar de fer cap comentari al respecte durant el joc, però ho he mirat al reglament i veig que així mateix tocava esser.
Així que he pensat d'avisar-vos perque, si no m'he equivocat jo ( que podria ser perfectament) pens que teniu una petita errada al programa.
Au ido, res més, bon truc per tots i visca el barça.
Els tots a dolentes
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Ja s'ha dit moltes vegades que hi ha diferències en la manera de jugar de cada poble. Al meu, sempre que es juga uns Tots, són els punts que falten a la parella que en du més. Sense tenir en compte si són a bones o dolentes.
I el Barça, sí clar, visca!
Au, salut i sort.
I el Barça, sí clar, visca!

Au, salut i sort.
Bones a tots.
Vadeu Queralbs, hi ha una cosa que no estaré d'acord amb tu de cap manera, deixa fer el
P.....a BARÇA
trankil i apren a jugar a truc, jejejeje.
Ara en serio amb lo referent a nes punts de's tots si que estic d'acord amb tu. Estiguin a bones o a dolentes es tots sempre son els punts que manquen per acabar a sa parella que en du més.
Bé Escatsa, no se si haurá quedat clar s'asunto, lo que esta clar es que En Queralbs es del BARÇA a matar i jo no tenc ni punyetera idea de futbol i de TRUC no fa llarg.
jejejejej.
Adéu nanos
xisco M A S E T

Vadeu Queralbs, hi ha una cosa que no estaré d'acord amb tu de cap manera, deixa fer el

Ara en serio amb lo referent a nes punts de's tots si que estic d'acord amb tu. Estiguin a bones o a dolentes es tots sempre son els punts que manquen per acabar a sa parella que en du més.
Bé Escatsa, no se si haurá quedat clar s'asunto, lo que esta clar es que En Queralbs es del BARÇA a matar i jo no tenc ni punyetera idea de futbol i de TRUC no fa llarg.

Adéu nanos

Be, queralbs i maset, no pos en dubte que hi ha llocs on es juga diferent, però crec que aquesta questió es va votar fa uns mesos i va sortir així com jo dic.
Per una altre banda, si obriu el reglament d'aquest forum, veureu ben clar i especificat això.
a mi tant me fa una cosa que l'altre, però si és com deis voltros s'ha de camviar el reglament publicat aquí.
Bon truc per tots i visca el BARÇA, jjjjjjj.
Per una altre banda, si obriu el reglament d'aquest forum, veureu ben clar i especificat això.
a mi tant me fa una cosa que l'altre, però si és com deis voltros s'ha de camviar el reglament publicat aquí.
Bon truc per tots i visca el BARÇA, jjjjjjj.
Bones escatsa, jo he mirat s'enquesta que reservada va fer i va sortir per 22 vots a favor amb 10 en contra la manera que defensen queralbs i maset.
Be, bud ice ara l'acab de trobar, a l'enquesta i tens rao.
Ido res a dir, acceptarem sa majoria, crec que aquesta vegada equivocada, i l'únic que resta a fer ara és modificar el reglament que hi ha publicat aqui, així no hi haurà malentesos.
bon truc per tots. Gracies per aclarir-ho i per part meva tema tancat.

Ido res a dir, acceptarem sa majoria, crec que aquesta vegada equivocada, i l'únic que resta a fer ara és modificar el reglament que hi ha publicat aqui, així no hi haurà malentesos.
bon truc per tots. Gracies per aclarir-ho i per part meva tema tancat.
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Bones a tot@s,
Jo tambe estic dacord amb en Queralbs i en Maset, (al manco al meu poble jugam així), pero lo que esta clar es que de reglaments de truc n'hi ha tants com pobles...
... ara, de Barça nomes n'hi ha un.
Jo tambe estic dacord amb en Queralbs i en Maset, (al manco al meu poble jugam així), pero lo que esta clar es que de reglaments de truc n'hi ha tants com pobles...
... ara, de Barça nomes n'hi ha un.

Sí, Jocfora, només n'hi ha un, i és més que un Club. I tu ets titular indiscutible.
... quin era el tema?
bé, ja està. Força!
Salut truquers.
... quin era el tema?

Salut truquers.
Bon dia a tots i bona fira tenguem, estau tots convidats i farem ura paradeta de truc amb bocat@s i cerveses.
Perdonau, no he dit on hi ha sa fira, a LLucmajor i l'any que vé es prego dedicat a nés TRUC. A veniu a peu fareu mes via a arribar.jejejejej.
Me cag en tot lo que sa remana, ja nomes faltaves tu SECRETARI, com entres a un foro sense sabre de que sa xerra, quin despiste que tens.......
Meam si tant de xerrar de futbol, ensenyau a jugar a truc a nes jugadors i a lo millor gonyareu cualque copa.
Au foc a sa barraca.
xisco M A S E T
un que no enten es futbol................
Perdonau, no he dit on hi ha sa fira, a LLucmajor i l'any que vé es prego dedicat a nés TRUC. A veniu a peu fareu mes via a arribar.jejejejej.

Me cag en tot lo que sa remana, ja nomes faltaves tu SECRETARI, com entres a un foro sense sabre de que sa xerra, quin despiste que tens.......
Meam si tant de xerrar de futbol, ensenyau a jugar a truc a nes jugadors i a lo millor gonyareu cualque copa.

Au foc a sa barraca.

- Reservada
- Truquer asidu
- Entrades: 312
- Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
- Ubicació: Son Negre-Felanitx
Bones escatsa, efectivament al programa funciona segons el resultat de l'enquesta (encara que hi hagi gent que no hi estigui d'acord). El problema es que el reglament el vaig fer abans de totes aquestes modificacions i no està actualitzat. Ara entre tots l'estam modificant, prest el posarem al dia.
Enga RESERVADA
Menos TRUKs i mes feina, que després mos despistam. Jaja
Jejejejjeje.
Bé si fas practiques per aprenir-ne un poc i descubrir ses senyes
, estas perdonat................................... 
Un qu'ara no té res que fer.
xisco M A S E T

Menos TRUKs i mes feina, que després mos despistam. Jaja

Bé si fas practiques per aprenir-ne un poc i descubrir ses senyes

Un qu'ara no té res que fer.