Mirau, no sé que passa però es Java es carrega bé, però a s'hora de posar-se ses taules surten amb blanc, em referesc es que quan surten ses taules surten com si no hi jugúes ningú. I llavors quan intent entrar a una taula es carrega però no es posa la taula, no sé que passa. En aquest ordenador no em va bé, però als altres si. El java l'he actualitzat.
Si em podeu ajudar
gràcies.
tenc un problema amb es retruc.net
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
Ja està, era es maleït antivirus, no m'he donat compte que hi havia temes oberts xerrant des mateix problema.
Ola, a jo tambe em passa el mateix k tu!potser sigui lantivirus tb pero nose com arreglaroo
help meeee
help meeee
nose com desactivar el modul de correu electronic de l'avast, jo sol tenc un demo que em varen baixar!
Bones!
Mira, pots possar el ratolí damunt l'icone de l'avast, i despres clica amb el botó dret damunt i et surt una llista llarga i mes o menys per la meitat possa pausar mòdul, quan cliques damunt et surt com a primer lo de pausar correu electrónic, si no sempre pots possar la darrera opció que és la de aturar la protecció per accés, es sols momentani, quan ja hi ets dintre de la pàgina ja pots tornar a posar-ho en marxa.
Esper que així ja et vagi bé
Mira, pots possar el ratolí damunt l'icone de l'avast, i despres clica amb el botó dret damunt i et surt una llista llarga i mes o menys per la meitat possa pausar mòdul, quan cliques damunt et surt com a primer lo de pausar correu electrónic, si no sempre pots possar la darrera opció que és la de aturar la protecció per accés, es sols momentani, quan ja hi ets dintre de la pàgina ja pots tornar a posar-ho en marxa.
Esper que així ja et vagi bé