Bon dia, bones tardes, bon vespre.
A veure per on començ... començaré pel principi...
El meu raonament ve de que jo vaig molt magre amb els GRI. Es vere que he perdut moltes partides i son xeracó, no estic a l'altura ni de la mitat de molts d'aqui; però no entenc el perque si no juc, encara me lleven punts... pocs que en tenc...
Es vere, que més d'un me dira : "es que si un individuo arriba als 80 pts de gri, no jugará gaire i sempre estara a dalt de tot"; i tendrà tota la rao del món.
I jo deman, no se podria posar un limit de llevar punts de gri, que si hi ha una temporada que no puc jugar per diverses raons no me baixin els esmentats punts?
Baix el meu punt de vista s'esta fomentant el joc, el joc que per algunes persones pot arribar a ser un problema.
Ara que en teniu per xerrar, i jo puc estar molt equivocat; voldria tenir la vostra opinió de dita polèmica.
Esper no causar molesties.
Atentament,
pacotorres69
Dubte amb els punts GRI
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
mem rei de xupa co...
Jo crec que si una persona que tengui 80 de grii, perque li a de baixar grii aunque estigui a dalt?
mem si m'explic.
Tothom te el mateixos drets, sigui bo o no ho sigui, o tenqui 80 de grii o en tengui 20.
Tant l'un com l'altre tenen els mateixos drets de que els i baixi o no el grii.
Sinos això no seria una competició crec jo..
Bé nose si me explicat gaire bé, pero a tothom li baixa el grii per igual.
I el que els que tenen el grii baix tenen l'aventatje de que si en guanyen una alomillor pujen 2'5 de grii, i si perden baixen 0'5. En canvi un que esta a 80, en guanya una i puja 0'5 de grii, i si en perd una baixa 2'5.
Aquí hi ha la diferencia.
Es la meva opinió
SALUT I RADICALISME!

Jo crec que si una persona que tengui 80 de grii, perque li a de baixar grii aunque estigui a dalt?
mem si m'explic.
Tothom te el mateixos drets, sigui bo o no ho sigui, o tenqui 80 de grii o en tengui 20.
Tant l'un com l'altre tenen els mateixos drets de que els i baixi o no el grii.
Sinos això no seria una competició crec jo..
Bé nose si me explicat gaire bé, pero a tothom li baixa el grii per igual.
I el que els que tenen el grii baix tenen l'aventatje de que si en guanyen una alomillor pujen 2'5 de grii, i si perden baixen 0'5. En canvi un que esta a 80, en guanya una i puja 0'5 de grii, i si en perd una baixa 2'5.
Aquí hi ha la diferencia.
Es la meva opinió

SALUT I RADICALISME!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

- pacotorres69
- Truquer asidu
Estimat guti,
No he dit en cap moment que jo tengues la rao.
Lo que me fa, es motivar a jugar per no perdre gri.
Si se juga un dia si un dia no, no passa res, pero, i si deix de jugar unes semanes? Pq m'hen de llevar tant de gri? Entre que m'en lleven i perd partides, ningu voldra jugar amb jo

No he dit en cap moment que jo tengues la rao.
Lo que me fa, es motivar a jugar per no perdre gri.
Si se juga un dia si un dia no, no passa res, pero, i si deix de jugar unes semanes? Pq m'hen de llevar tant de gri? Entre que m'en lleven i perd partides, ningu voldra jugar amb jo

- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
estimat paco, una persona que tengui 80 de grii no vol dir en cap moment que en sapi mes que una persona que tengui 20 de grii.
Ni mol menys.
Solen ser els millors jugadors
I no et preocupis que jo si que jugare amb tu!!
SALUT I RADICALISME!
Ni mol menys.
Solen ser els millors jugadors

I no et preocupis que jo si que jugare amb tu!!

SALUT I RADICALISME!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

- pacotorres69
- Truquer asidu

- coctelmolotov
- Truquer habitual
- Entrades: 108
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
- Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
- Contacta:
Paco jo estic d'acord amb lo que vols dir.
Estic en una situació parescuda, antes jugava molt més que no ara ja fa temps. Quan tens un gri de 50-60 si que anima a jugar però quan ja u deixes per lo que sigui, al cap d'un temps es molt baix.
I si, això pot fer incitar massa a jugar...
les discusions que he tengut per cupa daixò U_U'
GUERRADICAL!
Estic en una situació parescuda, antes jugava molt més que no ara ja fa temps. Quan tens un gri de 50-60 si que anima a jugar però quan ja u deixes per lo que sigui, al cap d'un temps es molt baix.
GUERRADICAL!
Es un tema delicado,esta claro que afecta a los que menos juegan y que en el caso contrario no favorece al que juega a diario,creo que al menos se deberia alargar el tiempo porque no siempre la gente tiene tiempo o ganas de entrar a jugar,esta claro que los puntos no dan nada,no hay premios,no se sortean viajes....,pero supongo que ya que entras a menudo y que es algo continuo ,pues siempre es agradable ver que vas ganando posiciones,verte por los tops, y claro con este sistema casi que te obliga a jugar al menos una partida para no perder lo ganado.Solucion?,no se.Como decia un personaje,¡¡ que inventen ellos !!

- pacotorres69
- Truquer asidu
Ja sé que son les discussions per aquest tema...coctelmolotov ha escrit:Paco jo estic d'acord amb lo que vols dir.
GUERRADICAL!
Estic content de sentir que hi ha gent que esta a favor, me sents GUTI? jejejejeje!!!!