Envits

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
sonse
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 0:00

He llegit un missatge semblant a aquest peró no em queda del tot clar :?:
Avui estabem jugant i he tirat la falta(jo anava a ma),els rivals han volgut.I a hora de mostrar jo no en duia cap i no he mostrat,el de la meua dreta en duia 35(diu ell) i no ha pogut mostrar, el meu companyer tenia 10,11,12 de palos diferents(ni amo ni madona), i l'últim tenia 6,5 i 12, de palos diferents.
El dubte que tinc es, hem guanyat nosaltres perque el meu companyer es a ma sobre l'últim en tirar?)
Tinc entés que el 6 es mes envit que el del meu company(10,11,12),vosaltres jugeu com jo??
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Em sembla sonse que aqui guanya l'equip del que es primera ma si ningu mostra cap envit si no vaig errat :study:
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Efectivament, és així des d'un principi, però hi ha una votació que diu que hauria de ser el contrari, crec, per tant, està a la llista d'espera per arreglar-ho... De moment, en cas que no hi hagi envits, guanya el qui és ma.
sonse
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 0:00

gracies per contestar,adeu.
parrus
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 0:00
Ubicació: Pla de Na Tesa

tiano ha escrit:es Reglament Oficial de retruc.net.
http://wiki.retruc.net/index.php/Reglam ... retruc.net ,
que a Casos Particulars diu:
"No hi ha Envits .
En el cas que s'hagi envidat i pres els envits i ningú dugui dues cartes del mateix coll, guanya qui té la carta més alta, ja sigui un set, un sis, un cinc, un quatre, un dos o un as. En el cas de què dos jugadors tenguin la mateixa carta, guanya qui és mà."
:few: :few:
ImatgeImatge
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

Bones!,escric perque ara m´he quedat pensant això dels envits...i me pareix,si no vaig errada, que quan jo en vaig aprendre,que ja fa anys,me varen dir que els 10,11(l´amo i madona, no clar)i 12 eren 20 envits,i me creia que tot sols sense lligar en ningú també ho eren.I ara resulta que un sis tot sol val mes que un 10,11 o 12.Ara estic embullada,com que normalment,si prenen hi ha envits,aixo no m´ha pasat mai,i realment creia que un sis sol ,eren sis envits,i un 12 sol, per exemple,eren 20.Algú m´ho pot explicar???Moltes gracies.
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual

QUIN LIO!!!!!!!XDOOOOOO,som una ignorant se veu.PFFFFFFFFF
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Uep namarlon!

No vas malament, no. :think:
Al meu poble també es juga que dues cartes del mateix coll, encara que siguin "negres" ja lliguen, i són, al menys, 20 envits. Que guanyen, si els rivals no duen lligat.

Ara bé, no hi ha un reglament universal del truc. A cada poble es juga amb normes diferents, i per això a retruc.net es va optar per unificar criteris en el que és el "Reglament de retruc.net", que recull les normes que s'apliquen en aquesta web. :study:
El podeu consultar en aquest enllàç que ha deixat mestre parrus.

Això no vol dir que aquests normes siguin les millors. Simplement són les que es va decidir "oficialitzar" a la web.
Totes les maneres de jugar dels diferents pobles són igualment vàlides, cadascuna al seu lloc, naturalment.

Salut i sort! :salut:

PS: Per cert, la wiki fa estona que està encallada. Tot@s hi podeu participar. :few:
Imatge
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual

Ara en marlon m´ho ha aclarit!!!!son 20,si son 10,11,12 del mateix palo,junts,però si no,son zero, me diu.M´encanta aprendre coses noves!!!!I com diu mestre mollero,en es final,gràcies a tots,i rebent paquets quan no ho faig bé(sobretot seus),arribaré a sabren un poc.BESITOSSS.
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual

Moltes gracies mestre Queralbs,per contestar-me.Se veu que el qui en va ensenyar a mi ,jugava com en el teu poble...ja,ja,ja...be,un plaer,com sempre xerrar en tu,moltes gracies de nou.UNA BESADA DE NAMARLON...MUA!!!!!
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual

MACAGONDELL!!!!!!!!!!!!! Faré una festa!!!!!!!!!!,per primera vegada desde que som aquí,en sonse i jo coincidim amb una cosa.OLEEEEEEEEEEEEEEE,OEOEOEOEEOEOEOEOEOE,JAAJAJAJAJAJAJ......NO M´HO CREC!!!!!! Ido,melassa,i que duri.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

per tot on he jugat es que dur 20 de lligats sempre guanya a qui no du res lligat ,me agradria sabre on no es aixi
Oposició pura i dura
Imatge
Respon