Hola amics, malauradalent he pogut comprovar que retruc.net ha estat infectat per un virus, en concret la variant "M4ns#B4ub3s". És un virus força perillós, i si bé no afecta a la integritat de les dades dels usuaris, sí que hem observat alguns efectes adversos. El primer que hem pogut comprovar és que ha accelerat el rellotge intern del servidor i el temps de desconnexió ha passat de 150 segons a només 5! per tant recomanam intentar no perdre la connexió durant les properes hores.
Sembla que aquest virus ha aprofitat la vulnerabilitat del codi de Log4j, del qual depèn Java, llenguatge en què està programat el servidor de joc.
Esperam poder solventar el problema ben aviat.
No era un virus? Molts d'anys
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Hola , en una partida hace unos minutos me sacó la app, como se puede hacer me han dicho que me descontarán 24 puntos
- lafaltaenvide
- Truquer expert
Muchas Gracias, a su pronta respuesta , un abrazo grande desde Buenos Aires

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Com molts vareu imaginar, evidentement, aquests "problemes" d'ahir no eren causa d'un virus, sino d'una innocentada del programador de la pàgina per celebrar el dia dels Sants Innocents.
Ja li estirarem una orella!
L'equip de retruc.net vàrem riure molt amb la brometa, esper que la majoria de vosaltres també
Per suposat, hem tornat enrere tot el desastre de partides abandonades, punts perduts, etc i hem restaurat l'estat de totes les classificacions a dia 28 a les 00:00 hores, per tant, com si res hagués passat.
Salut i molts d'anys!!!

L'equip de retruc.net vàrem riure molt amb la brometa, esper que la majoria de vosaltres també

Per suposat, hem tornat enrere tot el desastre de partides abandonades, punts perduts, etc i hem restaurat l'estat de totes les classificacions a dia 28 a les 00:00 hores, per tant, com si res hagués passat.
Salut i molts d'anys!!!
Jajaajjajajajaj jo vaig riure molt!!!
- lafaltaenvide
- Truquer expert
Hola a tothom!
Just ara feia un truc amb claucast contra jorditingo i carlosrullan i he perdut connexió per un instant i quan he tornat (cosa de 20 segons) la partida ja em contava com abandonada, supos que encara hi ha el crono de 5s d’ahir activat, agraïria si es pogues revisar ja que en cap moment volia abandonar ni m’he excedit amb el temps, moltes gracies per avançat!
Just ara feia un truc amb claucast contra jorditingo i carlosrullan i he perdut connexió per un instant i quan he tornat (cosa de 20 segons) la partida ja em contava com abandonada, supos que encara hi ha el crono de 5s d’ahir activat, agraïria si es pogues revisar ja que en cap moment volia abandonar ni m’he excedit amb el temps, moltes gracies per avançat!