Males pràctiques per part d'un usuari

Notícies i novetats de retruc.net

Moderadors: samadona, obrador

Respon
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Com molts sabreu fa uns dies haureu pogut observar certes males pràctiques per part d'un usuari en concret, l'usuari Facebook. Avui, arrel de múltiples queixes de part de molts d'usuaris, finalment hem aplicat el que diu el reglament i hem pres mesures contra aquest usuari.

Hem parlat amb en Facebook demanant-li explicacions i ha acceptat rebre les següents mesures sancionadores:
  • Pèrdua dels punts CCR fins a 1500
  • Pèrdua dels punts mensuals, també a 1500
  • Disculpes públiques que vos transmet aquí de part seva

Vull agraïr a tot l'equip de retruc.net, als tots usuaris que han estat victimes d'aquestes males pràctiques i molt especialment a en Caimari per les seves gestions.

Per acabar vos anunciam que en pocs dies donarem per acabada la membresia al Compte Club Retruc gratuïta que heu gaudit durant aquest any de "nova vida" de retruc.net. Per tal cosa tots perdreu aquesta condició i s'obrirà un apartat per subscriure's al Comte Club Retruc. Vos avisarem amb un parell de dies d'antel·lació abans de posar en marxa aquesta mesura.

Una abraçada a tots, rebeu, un altre cop, les disculpes de l'usuari Facebook i visca retruc.net!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

:ditr: bona feina, la gent a de entendre que s'ha de tindre un comportament digne i respetuos a retruc.net i que les dolenties o males pràctiques porten consecuencies.

Amunt Retruc!!

Torna el CCR amb força💪
Imatge

Amunt Sempre!!
foradet
Entrades: 0
Membre des de: dg. abr. 15, 2012 0:00

Bones. Vull demenar disculpes a tots es truquers. Me vaig aquivocar. Vaig fer trampes a 2 perfils. Vull agrair a nen Caimari. Lucho. Obrador per darme una segona opurtunidad gracies
Mil disculpes
Facebook
lucho
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 09, 2007 0:00
Ubicació: port de soller

Ben fet biel, de tot se apren! A jo no mas de dar ses grasis de res. No he fet res jo.
Au per jo tema finiquitat.
Jorditingo
Membre des de: dl. jul. 27, 2020 12:07

Bones tardes a tothom,

Aprofit que s'ha obert aquest tema a nes forum per poder aclarir uns suposts mals pensaments o males idees damunt la meva persona (ningú m'ha dit o m'ha insunuat res, pero, por si acaso 😂)

Com ja sabeu, he jugat bastantes partides amb en facebook (justament aquest mes de maig no han arribat ni a 10) pero m'agradaria aclarir que en cap moment jo he estat cómplice ni estava al tanto de ses seves "peripecias", aposta em vull desmarcar d'aquest tema.

L'únic que em queda per afegir al meu post es que jo he jugat 2 o 3 partides contra en Tonietxxx (fent parella amb en Facebook), i obviament, sense sabre qui era en Toniet aquest, pero, si l'equip de direcció creu oportú que torni aquests 16-24 punts, no hi haura cap problema.

Esper que si alguna persona hagui pogut dubtar o pensar malament de jo, amb aixo s'aclareixin els seus pensaments 😊

Moltes gracies I Salut
foradet
Membre des de: dg. abr. 15, 2012 0:00

Tota la Rao jordii. Tota la culpa la tenc jo!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Jo crec que podem donar per tancat el tema. Són d'agrair les disculpes i les bones intencions, crec que tots haurem après alguna cosa de tot això i esperem que sigui un bon precedent pel futur.

Com he dit, podem tancar el tema i tots a fer trucs!!
Respon