Tornades partides abandonades

Notícies i novetats de retruc.net

Moderadors: samadona, obrador

Respon
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Hola amics, durant la major part del mes de juliol el programa va tenir un error que comptava com abandonades algunes partides en les quals l'usuari sortia de la partida involuntàriament. Aquestes partides no s'haurien d'haver comptat com a abandonades, per tant des de l'equip de retruc.net vàrem decidir eliminar aquestes partides.

Avui hem fet aquest canvi. Els afectats ja veureu reflectit al vostre marcador de partides aquest canvi.

Salut i bon truc!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Bona feina Jaume :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
joseplloc
Entrades: 0
Membre des de: dg. maig 11, 2008 0:00

Gràcies per la feina!! :)! Per cert, curiositat, en el meu cas em va contar com a abandonada y va contar que havia perdut, però havia guanyat la partida, al marcador ja se m'ha corregit lo de partides abandonades, però en tema de partides guanyades/ perdudes tmb s'ha pogut corregir? Moltes gràcies per la vostra feina de nou :)!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Amb això no hi comptava. Hauré de veure que va passar. Em podries dir la data aprox de la partida?
joseplloc
Entrades: 0
Membre des de: dg. maig 11, 2008 0:00

Farà un mes tal vegada o mes i mig, crec que vaig jugar amb fontet, de totes maneres sinó es pot solucionar tranquil, massa feina dueu entre mans,
la pàgina està genial! Mil gràcies
Respon