Hola, com sabreu, hem hagut d’aturar la Sala Herbes perquè els sistema de puntuació no funcionava corrrectament i feia errors greus.
La solució no ha estat senzilla i ha passat per restaurar una copia dels punts ELO de fa una setmana, per tant, veureu que els punts que heu guanyat o perdut aquesta setmana han desaparescut. Això només afecta als punts de la classificació general, no la mensual.
Ens sap greu aquesta situació i esperam que no es torni a repetir.
Salut i bons trucs!
Punts perduts per problemes tècnics.
Bones, durant la partida m'ha tret i quan he tornat seguía la conta enrrera com si no hi fos. M'han llevat 24 punts i era per si mels podrieu tornar, gracies!
Bones!
Avii vespre m’ha tret d’una partida i no he pogut entrar de cap manera: ni amb mòbil ni ordinador.
Salutacions i gràcies!
Avii vespre m’ha tret d’una partida i no he pogut entrar de cap manera: ni amb mòbil ni ordinador.
Salutacions i gràcies!
Bones, avui vespre feiem un truc en Claus, kartiki i Joan gris. La cosa es que a nen Claus no li anava massa be i el treia tot el temps. Tampoc deixava cancelar, he hagut de sortir perque no quedaba altre i m'han llevat 24 punts.. hi hauria posibilitat de que me tornessin els punts? Gracies
Bon vespre.
Avui m'ha comptat dues partides com a abandonades.
Una ha sortit el jugador parella meva perquè no deixava fer les cartes.
L'altra partida he sortit (però no cancel•lat) perquè no me deixava fer les cartes a mi. Quan he tornat entrar els altres jugadors també sortien i entraven i al final la partida ha tornat començar.
Ara no me deixa jugar a la sala herbes per haver abandonat més de dues partides en 30 dies.
Hi ha possiblitat de tornar-hi jugar? En cap moment hi havia intenció d'abandonar cap partida.
Gràcies per fer possible aquesta aplicació.
Salut
Avui m'ha comptat dues partides com a abandonades.
Una ha sortit el jugador parella meva perquè no deixava fer les cartes.
L'altra partida he sortit (però no cancel•lat) perquè no me deixava fer les cartes a mi. Quan he tornat entrar els altres jugadors també sortien i entraven i al final la partida ha tornat començar.
Ara no me deixa jugar a la sala herbes per haver abandonat més de dues partides en 30 dies.
Hi ha possiblitat de tornar-hi jugar? En cap moment hi havia intenció d'abandonar cap partida.
Gràcies per fer possible aquesta aplicació.
Salut