Hola retruquers!
Hem pujat una nova versió de retruc.net, són canvis a nivell de servidor, no veureu canvis importants a les sales de joc, són actualitzacions més bé tècniques que no haurien d'afectar al joc ni a l'aplicació.
Però com sempre, quan hi ha versions noves és possible que algunes coses fallin, per tant, prèvies disculpes, vos agrairia que informàssiu si veis algun error greu durant el joc.
Gràcies i bons trucs!
Canvis importants
Es boto de s’ull no surt
En jugar els punts de cada jugador no surten
Hi ha bastantes mans que tens 3, 4 o hasta 5 cartes
Ñam treguent coses

En jugar els punts de cada jugador no surten
Hi ha bastantes mans que tens 3, 4 o hasta 5 cartes
Ñam treguent coses
Bones, jo he vist que va com a mes lento, a vegades veus altres cartes que no dus, es boto de s’ull no i es, hi ha mans que tens cualca carta girada, m’ha sortit tmb Mans amb una carta domes i tmb me quedat pillat a un costat de sa pantalla que domes se veien es rival de la dreta i es botons de truc, retruc..
Tenc fots per si fa falta, un salut i molts de trucs!
Tenc fots per si fa falta, un salut i molts de trucs!
Passa cuant reperteixen cartes, i pero lo que he vist jo si a pasat a bastantes mans.
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Malauradament no ha estat possible restaurar la versió anterior, per tant hauré d'arreglar aquesta, i no vaig massa bé de temps, per tant vos demanaria paciència.
També recomanar-vos que actualitzeu la versió quan surti el missatge, és important.
Disculpeu les molèsties un altre cop.
També recomanar-vos que actualitzeu la versió quan surti el missatge, és important.
Disculpeu les molèsties un altre cop.
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Hola! acab de pujar una nova versió que arregla un parell de cosetes. Vos agrairia si ho poguessiu provar i m'anau informant de com va. Moltes gràcies! Penau a actualitzar quan surti el missatge! versio 1.73
- FerranMartorell
- Entrades: 0
- Membre des de: dl. oct. 28, 2024 14:46
A sala cafe, quan jugam es envits, no se sumen al contador final de la partida. En canvi, si se demanen envits i no se volen, si se suma.