AVIS: TIRAR MORT NO FUNCIONA COM TOCA. RECOMANAM NO TIRAR-HI FINS PROXIM AVIS.
Per fi arriba tant esperada millora: tirar mort. Ara ja pots tirar mort a la darrera rodada. Seguint la norma anterior, la carta morta no comptarà pel recompte d'envits.
COM FER-HO: per tirar mort, només cal mantenir premut durant 1 segon la carta, aquesta es girarà i llavors ja pots amollar i la carta es tirarà girada (morta).
No tireu mort!!
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- ColinMcrae
- Truquer novell
- Entrades: 7
- Membre des de: dv. març 18, 2011 0:00
- Ubicació: Campos
SÚPER!!!!! Gràcies a l’equip, sou uns/es cracks
Pregunta! A una segona mà després d’una primera empatada, també se pot? (Deman perquè no he pogut provar encara)

Pregunta! A una segona mà després d’una primera empatada, també se pot? (Deman perquè no he pogut provar encara)
- ColinMcrae
- Truquer novell
Hola Obrador, pareix que tenim problemes amb sa nova actualització, hem hagut de cancel•lar sa partida per què a vegades, quan se repartia, mos sortia alguna carta tapada sense encara jugar-la, i clar, és com jugar a cegues.
- ColinMcrae
- Truquer novell
D'acord, provarem meam si funciona. Moltes gràcies!
- ColinMcrae
- Truquer novell
Hola de nou! Ahir vespre ( amb la confirmació d'altres usuaris) vaig provar de jugar i segueix havent es mateix problema, encara que quan passava això, te desconnectaves i tornaves entrar, ses cartes ja se veien bé i no tapades. De moment se pot seguir jugant, només que hem de conscienciar a sa gent que no se jugui mort mentres se vagi arreglant es problema,per què ja queda tapada per tota sa partida, i si sense voler es tira mort ( que a mi m'ha passat) haurem de desconnectar-mos i tornar entrar en veurr una carta tapada.
Bones!
Pot ser que no funcioni la pàgina avui horabaixa o és el meu ordinador? Al mòbil crec q' hi puc accedir.
Gràcies!
Pot ser que no funcioni la pàgina avui horabaixa o és el meu ordinador? Al mòbil crec q' hi puc accedir.
Gràcies!
Perfecte!!! Tot és anar provant i quan estigui estable introduïr-ho a la segona mà quan la primera és empat.
Gràcies!!!

Gràcies!!!