Bones tardes amics truquers,no entraré en temes personals ,però necesit una pausa de retruc.net ,ha estat un gran plaer ajudar a tot l equip de retruc.net a millorat aquesta web,crec que en moments ho hem aconseguit ,també pot ser què a moments no .
Jo m’apart una mica d aquest mon ,ho he fet el millot què he pogut ,però el meu cap i la meva vida a n aquets moments me diuen atura .
He conegut gent maravellosa ,vertaders amics , no he tengut cap problema amb ningú ,i hem sent orgullós de la feina feta ,no és un adeu , es un fins aviat .
Esper què tots remeu amb la mateixa direcció i mantenir la pàgina viva i deixar l ego i els mals modals de part .
Moltes gràcies a tots ,sort i encerts
Fins aviat!!
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Benvolgut Marc, molts d'ànims! a descansar i a recarregar piles!
Ha estat un plaer tenir-te al nostre costat en aquesta aventura, només tu saps els maldecaps que has tingut durant aquesta etapa de retruc.net, has estat el referent de l'equip de retruc.net dins les sales. Gràcies per la feina feta i fins aviat.
Molts sabreu que en Marc sempre estava disponible pel tema de queixes i altres "problemets" que sorgien dins les taules. Recomanam utilitzar el fòrum com a eina de comunicació pel que faci falta: queixes, suggeriments, etc. També podeu enviar-me un privat o bé escriure un correu a info@retruc.net.
Una abraçada a tots i bons trucs!
Ha estat un plaer tenir-te al nostre costat en aquesta aventura, només tu saps els maldecaps que has tingut durant aquesta etapa de retruc.net, has estat el referent de l'equip de retruc.net dins les sales. Gràcies per la feina feta i fins aviat.
Molts sabreu que en Marc sempre estava disponible pel tema de queixes i altres "problemets" que sorgien dins les taules. Recomanam utilitzar el fòrum com a eina de comunicació pel que faci falta: queixes, suggeriments, etc. També podeu enviar-me un privat o bé escriure un correu a info@retruc.net.
Una abraçada a tots i bons trucs!