Hola amics, acabam de pujar una versió amb l'esperada novetats dels sons, ara ja no jugaràs més en silenci!
Pots enregistrar els teus crits des del teu compte (veuràs un botó per accedir a una pàgina per enregistrar-los) i aquests es reproduiran durant el joc. Aquesta funcionalitat només està operativa per als usuaris del Compte Club Retruc.
A gaudir dels crits!
L'equip de retruc.net.
Crits!
- PitooEnsucrat
- Entrades: 0
- Membre des de: dv. maig 07, 2021 16:03
No sent els crits ni meus ni dels altres, els he enregistrat però no funciona. No sé per què, si em podeu dir com fer-ho, gràcies.
Hola Joan
Tens iphone?
Perque jo si i tampoc sent res
Tens iphone?
Perque jo si i tampoc sent res
Seria possible tenir l’opció de posar els crits per defecte de l'aplicació?
Gràcies per tota la feinada que feu.
Gràcies per tota la feinada que feu.
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Hola lequims, com va?
En principi, si tu no graves els teus crits, per defecte sonen els del sistema. No sé molt bé a què et refereixes, si vols dir un cop gravat uns sons propis, tornar als del sistema? o et refereixes a sentir els crits dels altres jugadors com els del sistema?
Gràcies!
En principi, si tu no graves els teus crits, per defecte sonen els del sistema. No sé molt bé a què et refereixes, si vols dir un cop gravat uns sons propis, tornar als del sistema? o et refereixes a sentir els crits dels altres jugadors com els del sistema?
Gràcies!
Perdona trigar tant.
Em refereria a que si vols tornar a posar els crits inicials per defecte ho puguis fer.
Em refereria a que si vols tornar a posar els crits inicials per defecte ho puguis fer.