Hola truquers! veureu que estrenam versió nova de retruc.net, aquesta amb novetats que vos interessaran molt, sobretot als usuaris del Compte Club Retruc.
Per una banda hem posat en marxa l'explorador de partides, una demanda molt sol·licitada i que finalment veu la llum. Per accedir a l'explorador simplement cal fer clic sobre el botó on surten els nombres de partides jugades, guanyades, perdudes o abandonades al compte d'usuari. Un cop dins l'explorador, també podeu fer click sobre una parella per explorar les partides jugades amb aquesta parella en concret.
Per altra banda, també hem incorporat un explorador de l'evolució dels punts ELO. També s'hi accedeix simplement fent clic sobre el botó on surten els punts dels usuaris (tant del compte d'usuari com de la llista de les classificacions).
Tots els suggeriments seran benvinguts, si trobau que es pot millorar d'alguna forma.
Salut i bon estiu a tots!
Explorador de partides i ELO
Bona feina Jaume, pero com aixi no se poden explorar ses partides dels demes ?
Gracies
Gracies

Be, si tenim la ocasio t'he explicare el interes per poder veure les partides jugades per els demes, a quina hora se han jugat, la duracio de les partides i els jugadors que han participat.
En cualsevol cas, gracies per la vostre feina.
Salut !!!
En cualsevol cas, gracies per la vostre feina.
Salut !!!
Hola
Jo, no sé per quin motiu no puc veure res a s'explorador de partides, quan hi som dedins me posa que domés puc veure ses meves partides, però és que después no me surt res, queda sa pàgina en blanc, un company me va comentar que ho provàs a s'ordenador, ja que sempre ho feia desde es mòbil, però tampoc puc veure res.
Amem si colcú sap que pugui ser, gracis, salut
Jo, no sé per quin motiu no puc veure res a s'explorador de partides, quan hi som dedins me posa que domés puc veure ses meves partides, però és que después no me surt res, queda sa pàgina en blanc, un company me va comentar que ho provàs a s'ordenador, ja que sempre ho feia desde es mòbil, però tampoc puc veure res.
Amem si colcú sap que pugui ser, gracis, salut
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Ostres Bernat quines coses. I té diu que només pots veure.les teves partides tot just entrar? Revisare quin problema hi pot haver. Pareix que l'explorador no té coneix. Entres amb el nick en majúscules? Prova d'entrar en minúscules a veure.
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Melassa ara, graciis