Li volia demanar a nes nostre venerat deu Jaume Obrador (si és que quan me pos pelotero...)XDXDXD. No ara en sèrio, me vaig quedar amb ses ganes de jugar a nes I torneig virtual, i m'agradaria saber si teniu en perspectiva a curt plaç montar-ne un altre.
Salutacions!!!!
II Gran Torneig Virtual a Retruc.net
si, seria bona idea 

jo ja me vaig acabar ses herbes de sa primera edició. En voler i tornam! jejeje 

- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Buuuf,
No es pot descartar res, però a la primera edició hi va haver molts problemes per a posar d'acord les parelles per jugar. Com a resultat, varen quedar molts trucs sense disputar, cosa que altera (o pot alterar) substancialment el possible resultat final.
Per tant, com molt bé ha dit es patró Obrador no hi ha res dedicit, però si es fa, podeu comptar que hi haurà unes normes clares que s'aplicaran de manera estricta, sobretot pel que fa a horaris de partides, i no hi ha excuses que valguin. Si qualcú no està disposat a acceptar unes normes així, ja no s'ha d'inscriure, ni es podria tornar a inscriure a futures edicions, si de jo dependís.
Ja ho veurem. Salut!
No es pot descartar res, però a la primera edició hi va haver molts problemes per a posar d'acord les parelles per jugar. Com a resultat, varen quedar molts trucs sense disputar, cosa que altera (o pot alterar) substancialment el possible resultat final.
Per tant, com molt bé ha dit es patró Obrador no hi ha res dedicit, però si es fa, podeu comptar que hi haurà unes normes clares que s'aplicaran de manera estricta, sobretot pel que fa a horaris de partides, i no hi ha excuses que valguin. Si qualcú no està disposat a acceptar unes normes així, ja no s'ha d'inscriure, ni es podria tornar a inscriure a futures edicions, si de jo dependís.
Ja ho veurem. Salut!
BATUALMONSEGRAT!!. QUERALBS! PAREIX UN POST DEL PASIFICADOR FIRMAT PER TU. (PASI, DE BON ROLLETE EH!!). SUPOS QUE NO MOS FARAS FORMAR PER PASSAR REVISTA ANTES DE JUGAR. O SI?
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Uep!
Que trobes que m'he passat, VerduG?
Saps que passa, que al primer torneig varen quedar 15 trucs sense disputar. Ja me diràs si això és pla o no. A jo m'agrada fer les coses bé, o no fer-les.
Si m'he passat deman disculpes pel to emprat. Ara que això de fer-vos formar ... no és mala idea, ... per saber qui juga amb fitxa falsa.

Que trobes que m'he passat, VerduG?

Saps que passa, que al primer torneig varen quedar 15 trucs sense disputar. Ja me diràs si això és pla o no. A jo m'agrada fer les coses bé, o no fer-les.
Si m'he passat deman disculpes pel to emprat. Ara que això de fer-vos formar ... no és mala idea, ... per saber qui juga amb fitxa falsa.

JIJIJIJI, TRANKI HOMO ERA "MITJA" BROMETA!!. JEJE
Val, d'acord, ha quedat bastant clar... gràcies. Si plantejau sa iniciativa explicant les bases, considerarem si és viable...
Moltes gràcies. Salutacions!!!!
Moltes gràcies. Salutacions!!!!
- rOss3_viCi
- Truquer novell
- Entrades: 19
- Membre des de: dc. nov. 29, 2006 0:00
- Ubicació: inCa
Bon diaaaaaaaaaaaa!!
Si vos decidiu i teniu temps i ganes de fer-ho...
Jo m'apuntaréeeee a nes torneig... I si els "altres" ( s q no som es encarregats de sa pagina) podem fer alguna cosa per ajudar-vos, basta ho digueu!!!
I referent a lo mencionat pes Sr. Queralbs, estic d'acord amb ell, ss coses clares i ben fetes ja que se fannn... !!!
Au idò al.lotsss!!! Bondaaaaaaaaaa i viSca el barÇaaaaaaaaaaa!!!!
rOss3_viCi 
Si vos decidiu i teniu temps i ganes de fer-ho...
Jo m'apuntaréeeee a nes torneig... I si els "altres" ( s q no som es encarregats de sa pagina) podem fer alguna cosa per ajudar-vos, basta ho digueu!!!

I referent a lo mencionat pes Sr. Queralbs, estic d'acord amb ell, ss coses clares i ben fetes ja que se fannn... !!!

Au idò al.lotsss!!! Bondaaaaaaaaaa i viSca el barÇaaaaaaaaaaa!!!!

i per jugar es torneig ja s'haurà de tenir sa conta "VIP" ????
Perque si no s'ha de tenir m'hi apunt...
Perque si no s'ha de tenir m'hi apunt...

yo tambe me apunte!
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
tuadell ara menter q a nes darrer campionat varen quedar devers 15 trucs sensa disputar,jajajjajaa ara entenc algo q mai avia entes,JA MESTRENYAVA Q EL SENTOR BUD FOS NUMBER ONE,es broma pero bud tu saps q a sa primera q te puc picar ja sa convertit amb una tentasio.
tirennnnnnnnnn
tirennnnnnnnnn