Hola truquer@s,
Amb el número de parelles que s'inscriuen pel torneig del dia 27, el més probable és que s'hagin de fer 5 rondes de trucs.
Si es comença després de dinar, potser farem tard pel restaurant (que han de preparar els sopars).
Per això, en el cas que a totes les parelles us anàs bé, es podria fer la primera ronda del torneig abans de dinar, posem a les 12.00.
Si no us va bé, mirariem de començar a les 15.00, a veure si a les 19.00 podem haver acabat.
Com que aquesta enquesta només afecta a les parelles que participen al torneig, cada parella inscrita pot deixar un missatge dient si li va bé o no.
Salut i sort!
Torneig de dia 27
- Mcenroe
- Truquer habitual
- Entrades: 163
- Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
- Ubicació: Felanitx-Son Garí
me sap greu,
però a noltros no anirà bé. En jaroma vendrà tard.
i a mi sa dona no se que me dirà si li dic que me'n vaig a dinar a les 11'30 de ca meva.jajajajajajaj......hi haura crisis.
lo siento.
però a noltros no anirà bé. En jaroma vendrà tard.
i a mi sa dona no se que me dirà si li dic que me'n vaig a dinar a les 11'30 de ca meva.jajajajajajaj......hi haura crisis.
lo siento.
Retruc.net per sempre !!!!
Per noltros també mos va bé
Per jo si trob parella tambe me va bé. jejejejejej.
I si no faré xupitos, senyes per darrera a qui me pagui més o d'arbrit si N'Obrador me posa un parell de punts extres. jajaja.
Tot son maneres de fer primer, riure i pasar-ho bé.
Xisco Maset

I si no faré xupitos, senyes per darrera a qui me pagui més o d'arbrit si N'Obrador me posa un parell de punts extres. jajaja.
Tot son maneres de fer primer, riure i pasar-ho bé.

bona idea , lo que crec que me sera un poc dificil.
fare tot el posible , pero crec que puc arribar devers les 12'30.
de totes maneras es jugar avans pot eser un poc caotic.
jent que arriva, i tu qui ets?, ostia si em fet un munt de partides junts,hola que tal jo en coco ,i tu? , etc etc etc
fare tot el posible , pero crec que puc arribar devers les 12'30.
de totes maneras es jugar avans pot eser un poc caotic.
jent que arriva, i tu qui ets?, ostia si em fet un munt de partides junts,hola que tal jo en coco ,i tu? , etc etc etc
- El-Pasificador
- Truquer novell
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00
badeu, jo haure de començar a fer suaus antes de dinar, jolin no val això, ja,ja
jo en principi m'aniria bé, dic en principi perque depen de com hagim acabat es divendres a vespre. jejejeje no es lo mateix aixecar-se a les 11 que a les 12.
falta sabre es companyero voltor que diu. Si ell li va bé... contau amb jo.
falta sabre es companyero voltor que diu. Si ell li va bé... contau amb jo.
Pos jo,com que me toca fer de xofer d'en Sipi i en Sape,haure d'averiguar a quina hora volen venir...
Ja dire cosas
Ja dire cosas
Bones , a noltros ens va be, encara que siguin les onze...
Au ido, fris que arribi. deew
Au ido, fris que arribi. deew
sa parella ma comunicat
que ganes te de començar
es torneig de truc jugar
i si pot ser quedar clasificat
Per noltros cap problema de jugar
abans o després de dinar
tot serà per aviat s'acabar
prest es començar
Xisco Maset I ............................

jejejej ja estau endarrés de sabre amb qui jugaré contra voltros

que ganes te de començar
es torneig de truc jugar
i si pot ser quedar clasificat
Per noltros cap problema de jugar
abans o després de dinar
tot serà per aviat s'acabar
prest es començar

jejejej ja estau endarrés de sabre amb qui jugaré contra voltros

- collonsdepuput
- Truquer asidu
- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
hola, me sap molt de greu pero es meu company sur a la 1 d efer feina u no podrem esser alla a les 12
me sap greu auuu bonde
me sap greu auuu bonde
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Au idò,
A la vista de les respostes, s'haurà de començar el torneig en haver dinat.
El que sí es pot fer abans de dinar és el sorteig dels enfrontaments, i el quadre del torneig. El qui el vulgui veure, que procuri arribar abans de les 12.00.
Hi ha 32 parelles inscrites, i per tant s'han de jugar 4 eliminatòries i la final. Si tot va bé, començant a jugar a les 15.00, podem haver acabat a les 19.00.
No valdrà el joc per davall la taula, ni coces pel front. Sort a tot@s!
A la vista de les respostes, s'haurà de començar el torneig en haver dinat.
El que sí es pot fer abans de dinar és el sorteig dels enfrontaments, i el quadre del torneig. El qui el vulgui veure, que procuri arribar abans de les 12.00.
Hi ha 32 parelles inscrites, i per tant s'han de jugar 4 eliminatòries i la final. Si tot va bé, començant a jugar a les 15.00, podem haver acabat a les 19.00.

No valdrà el joc per davall la taula, ni coces pel front. Sort a tot@s!