Els àrbitres que podeu sol.licitar i que poden "inspeccionar" les partides (no obligatòriament, es clar) són aquests, per ordre alfabètic:
Bud_ice
Obrador
Queralbs
Reservada
Samadona
Tolls
Toninaina
Voltor
_Wil_
Àrbitres del torneig d'Estiu 2006
buuuuuuuuuuhhhhhhhhhh
això és es nivell de s'arbitratge de retruc.net?
segur que en reservada la cagara amb qualque penal injust...
això és es nivell de s'arbitratge de retruc.net?
segur que en reservada la cagara amb qualque penal injust...
Supernano, crec que tens una mica de seny i has opinat bé amb es nivell de s'arbitratje, pero son ses regles i mos em de sometre a sa voluntat seva.
Personalment en conec un d'arbit que no vull citar, perque no li agafeu mania, pero mes o manco com en reservada com tu dius. Pero de totes formes pareixen bones persones i seran imparcials, encara que sigui del BARÇA, aquest que conec, jejejeje.
Segur contestará i dirá "maset, maset no te pasis "
De totes maneres es per riure un poc i fer amistat, o no.
"Es lo que hay", i si disfrutan i no mos feim mal, objectiu aconseguit
Bé arbits no tengueu en compte lo que sentigueu, no ho direm per mal, jajajajajajajajajajajajaja
Au bona nit, que es tard.
Adew
MASET

Personalment en conec un d'arbit que no vull citar, perque no li agafeu mania, pero mes o manco com en reservada com tu dius. Pero de totes formes pareixen bones persones i seran imparcials, encara que sigui del BARÇA, aquest que conec, jejejeje.
Segur contestará i dirá "maset, maset no te pasis "
De totes maneres es per riure un poc i fer amistat, o no.
"Es lo que hay", i si disfrutan i no mos feim mal, objectiu aconseguit
Bé arbits no tengueu en compte lo que sentigueu, no ho direm per mal, jajajajajajajajajajajajaja
Au bona nit, que es tard.
Adew

- JaumeMiquel2
- Truquer novell
- Entrades: 9
- Membre des de: dv. gen. 20, 2006 0:00
- Ubicació: Petra
Arbit! poset ulleres això no era fora de joc! entebanat!
Bon Vespre a tots.
Reservada, ja veig que haurem de aplicar una dita amb bon mallorquí.
"qui te sa coa de palla, aviat s'encen", jajajaj
jajaj
, no se si per lo del gran BARÇA com algu diu, o per lo del mal arbrit. jejejejje
.o perque s'altre vespre jugava amb sa teva colla, jijijji i tu no pogueres jugar
.
D'altre bande tot son maneres de gonyar, mal sigui descalificant al contrari, aixi com dius ja mos tens a n'en supernano i a jo fora de joc,
, haurem de presentar una moció de censura.
Bé se cosa es que no eres tu es citat arbrit, ja que com deia el conexia personalment. Aviat també se li encendra sa coa de palla, ja vorás ja.
No podrá estar sense contestar.
Voreu que posi lo que posi, no hi ha gens de malicia als meus mensatjes o comentaris, i si ni ha es que m'errat i perdonau-me, faltes d'ortografía moltes pero es perque no en se més. i fora riure.
He dit malicia no
pero i ganes de emprenyar
jeje, d'aixo no he dit res.
Au ido cap a jeure o a ferne un si hi ha gent per enmig.
Fins en torna. ADEU.
m a s e t 
Reservada, ja veig que haurem de aplicar una dita amb bon mallorquí.
"qui te sa coa de palla, aviat s'encen", jajajaj

D'altre bande tot son maneres de gonyar, mal sigui descalificant al contrari, aixi com dius ja mos tens a n'en supernano i a jo fora de joc,

Bé se cosa es que no eres tu es citat arbrit, ja que com deia el conexia personalment. Aviat també se li encendra sa coa de palla, ja vorás ja.
No podrá estar sense contestar.
Voreu que posi lo que posi, no hi ha gens de malicia als meus mensatjes o comentaris, i si ni ha es que m'errat i perdonau-me, faltes d'ortografía moltes pero es perque no en se més. i fora riure.

He dit malicia no

Au ido cap a jeure o a ferne un si hi ha gent per enmig.
Fins en torna. ADEU.