Bones.
Avui és el darrer dia de jugar la primera fase del torneig. Com que no he vist cap partida acordada, aquests són els classificats:
Classificats del grup A:
1.- Uellosetina - Malgaroth
2.- Cocs - Desko
Classificats del grup B:
1.- Gmadrigal - Marlon
2.- Ponseti - Xifo
Classificats del grup C:
1.- Bud_ice - Maset
2.- Collonsdepuput - GuTii
Classificats del grup D:
1.- Karls19 - Xame
2.- Puck - Losella
Classificats del grup E:
1.- Gladiator - Toninaina
2.- Jove - Pesero
I els 2 següents grups d'eliminatòria són els següents:
GRUP A:
Uellosetina - Malgaroth
Ponseti - Xifo
Bud_ice - Maset
Puck - Losella
Gladiator - Toninaina
GRUP B:
Cocs - Desko
Gmadrigal - Marlon
Collonsdepuput - GuTii
Karls19 - Xame
Jove - Pesero
Si hi ha colque dupte o inconvenient digau-ho gràcies.
Segona fase del II torneig d'ivern.
losella ha escrit:UNA PREGUNTA GUTTI, CUANTS SE EN CLASIFICAN?

** Xisco MASET **
Es classifiquen els dos primers de cada grup.
Es faràn les semifinals es 1º grup A vs 2º grup B i 2º grupA vs 1º grup B i els dos guanyadors passaràn a la final
Es faràn les semifinals es 1º grup A vs 2º grup B i 2º grupA vs 1º grup B i els dos guanyadors passaràn a la final
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
exacte! 
pero es faran a 1 sol truc o al millor de 3?
que en trobau¿
AH, per cert..
enhorabona a tots per la vostra participació, i estic molt content de que s'agui participat tant, an faltat per disputar 3 trucs però bé...
Gràcies a tots:
SALUT I RADICALISME!

que en trobau¿
AH, per cert..
enhorabona a tots per la vostra participació, i estic molt content de que s'agui participat tant, an faltat per disputar 3 trucs però bé...
Gràcies a tots:

SALUT I RADICALISME!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

Enhorabona Gutii, una pena lo de els tres trucs que no s'han pogut jugar, i lo pitjor de tot, sels hi varen enviar al senyor Fosc i al senyor Sismes missatges privats per tal de que fessin el repte, i ho vaig advertir al fòrum: senyors, feis reptes directes amb la gent que vos queda per jugar... de tots els implicats, tan sols s'han interessat el senyor Kamuka i els senyor Cucogas, un 10 per voltros. A s'altre cas, erem conscients de que el truc era bastant dificil que es pogués disputar (Jove-Pesero vs Envida-Krusenstern), però ni per una part ni per s'altra hi ha hagut constància de que hi hagués voluntat de repte, uns perque ja esteien classificats i els altres perque ja no tenien opcions.
Moltes gràcies per la vostra solidaritat per els que reialment mos ho prenem en sèrio, gràcies a voltros seran possibles properes edicions (supos-ho que enteneu el to irònic).
Salutacions.
Moltes gràcies per la vostra solidaritat per els que reialment mos ho prenem en sèrio, gràcies a voltros seran possibles properes edicions (supos-ho que enteneu el to irònic).
Salutacions.
- puck
- Truquer novell
- Entrades: 13
- Membre des de: dc. gen. 31, 2007 0:00
- Ubicació: Sencelles - Mallorca
Jo trob que les semis s'haurien de fer a 3 trucs iguals que les partides fetes durant les rondes classificatories.gutii ha escrit:exacte!
que en trobau¿
AH, per cert..
Gràcies a tots:![]()
SALUT I RADICALISME!
Per cert, quins temps hi ha per jugar la segona fase?
Ho dic pq. la setmana que vé estic de viatge. Després ja ve la setmana de les festes de nadal.
Bé ja direu coses.