Bon vespre! Au, com que el torneig ja ha començat oficialment, obrirem aquest fil per tal de posar-mos d'acord en data i horaris dels trucs que s'han de dur a terme.
En principi nosaltres ja hem guardat taula per dimarts dia 18 de Novembre a partir de les 23h
Desko-Cocs VS UELlosetina-Malgaroth
II TORNEIG VIRTUAL. Fil per concertar partides
Malgaroth l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 18, 2008 0:58, en total s’ha editat 3 vegades.
dema vespre
U_Rodolet - Coctelmolotov VS Namarlon - Viciada
SALUT i sort a tots
U_Rodolet - Coctelmolotov VS Namarlon - Viciada
SALUT i sort a tots
Si vos va bé, tendrem un sol fil per poder concertar les partides.bud_ice ha escrit:Hola,
obro aquest fil perque les parelles del grup C concertem partides. Jo pens que seria un bon començament que fiquem les hores i els dies que ens van més o manco bé per poder jugar.
Jo puc jugar tots els vespres sempre que ho sàpiga amb antel·lació.
Au!! Pesero. Posa dia i hora.
Jo tots el dies menys dilluns i Dimecres de 18:00 a 9:00. I de dia 27 de Novembre a 6 de Desembre estaré "OUT".
Jo tots el dies menys dilluns i Dimecres de 18:00 a 9:00. I de dia 27 de Novembre a 6 de Desembre estaré "OUT".
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

En principi nosaltres ja hem guardat taula per dimarts dia 18 de Novembre a partir de les 23h
Desko-Cocs VS UELlosetina-Malgaroth

aqui bades dos dies i...... be milllor

ale protestoooooo

- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
Weno, na madonaaaaaaaaaa i jo esteim en pausa. Vaig haver de formatejar es pc i vaig tenir un problemilla amb es drivers, totduna que poguem començarem a solicitar partides, un poquet de paciencia:D
mecaxissss reflexionant meam disculpes deman a nen malgaroth ja que supos que de bona fe ha possat que ja ha reservat taula;claro en cocs i en desko normalment a akesta hora sempre hi son
a no ser hi hagui algun de nou
be sa questio que supos si no hi ha res de nou cada dia de les 21 a les 00 estarem disponibles
si no es aixi ja me correguira en desko i si no hi ha juguera o no hi ha contraris no passeu pena que sa moto esta dins boxes

be sa questio que supos si no hi ha res de nou cada dia de les 21 a les 00 estarem disponibles

Ei Cocs!, Jo ho vaig xerrar ahir vespre amb en Desko... i em va dir que et demanaria a mem si t'anava bé... jo li vaig dir que en principi concertava per aquest dia, però si no vos va bé ho canviam i ja està... per això s'ha obert aquest fil al fòrumcocs ha escrit:mecaxissss reflexionant meam disculpes deman a nen malgaroth ja que supos que de bona fe ha possat que ja ha reservat taula;claro en cocs i en desko normalment a akesta hora sempre hi son![]()
![]()
a no ser hi hagui algun de nou
![]()
![]()
![]()
be sa questio que supos si no hi ha res de nou cada dia de les 21 a les 00 estarem disponiblessi no es aixi ja me correguira en desko i si no hi ha juguera o no hi ha contraris no passeu pena que sa moto esta dins boxes
![]()
![]()
![]()
![]()

Salutacions.
La parella Karls19 - xame ens va bé jugar els dimarts, dimecres, dijous a partir de les 22:15
- coctelmolotov
- Truquer habitual
- Entrades: 108
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
- Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
- Contacta:
Com ja ha dit en Rodo, mes tard jugarem contra namarlon i na viciada.
Esper que haguem pogut acabar abans de les 10'30, que avui fan fisica i quimica i no tenc la tele aqui devora.
Enga salut i sort per noltros, per les rivals besitos.
!
mua mua jejej
PD: Volia agraïr u carinyo que reb les poques vegades que entr, per part d'aquells que encara pensau amb jo jejej. Jo vos anyor tambe,
copes, asdoro, namarlon etc etc!
Esper que haguem pogut acabar abans de les 10'30, que avui fan fisica i quimica i no tenc la tele aqui devora.
Enga salut i sort per noltros, per les rivals besitos.

mua mua jejej
PD: Volia agraïr u carinyo que reb les poques vegades que entr, per part d'aquells que encara pensau amb jo jejej. Jo vos anyor tambe,
copes, asdoro, namarlon etc etc!
- bernatmano
- Truquer asidu
- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
MEM, si qualqu li va be dimarts 18 o dijous 20 a les 23.00 a n'autocton i a jo mos va be.
Mem si va be aixi.
KARLS-XAME vs AUTOCTON-BERNATMANO DIMARTS A LES 23.00
TIANO-LAFALTAENVIDA vs AUTOCTON-BERNATMANO DIMECRES A LES 23.00
PD: Pos saltre parella primer ke sa nostra, perke es ases sempre van devant.
PD: Pos saltre parella primer ke sa nostra, perke es ases sempre van devant.

BERNATTTTTTTTTTTTTTTTTT, A MEM SI MOS VEIM DEMA DIMARTS DIA 18- 11- 08 A LES 23,00 HORES ,SERA COM UNA FESTAAAAAAAAAAA
AU SORT I FINS DEMA
AU SORT I FINS DEMA