Fil per concertar partides al torneig 2009

Fòrum específic per a torneigs realitzats a retruc.net. Resultats, acord de partides, etc.
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

bud_ice ha escrit:Bones,

jo que no som res i acab d'arribar ara... posaria una data límit per jugar ses partides que falten.
si, i ki no les jugui ke se li envii colca virus i li peti l'ordenador :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

SALUT I RADICALISME
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

ara a :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
mos hem classificat :uep: :uep: :uep: :uep:

ALE FINS ARA.. :few: :few: :few:

SALUT I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

BUDDDDDDDDDDDDDDD, on ets, que diuen que mas abandonat :doh: i no vols jugar mes amb jo :pray: , seré bon allot, torna que vé NADAL, :few: i en MACGUIVER i en LAPSUS ja tenen nirvisssssssssss :||:, per jo com que som vellet i animal de vespre tant mes s'hora inclús si voleu a les 6 del mati :few: :few:
** Xisco MASET **
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Que dius maset.... jo no abandon mai es barco. Maldament s'enfonsi! jejeje

A mi me va bé qualsevol vespre excepte es divendres i dissabtes que m'en vaig de parranga.

Digau dia...
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu

enguany

SALUT I RADICALISME
maset
Truquer fix
Truquer fix

Macguiver/Lapsus vos va bé demá deves les 22 hores

Bud, si no va bé digues coses
** Xisco MASET **
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

ou right, very good, fiques sequeeeees . PA EIXUT!
AL CENTRO I PA'DENTRO!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

quin dia vos va be parejita i manu?

SALUT I RADICALISME!
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix

Macguiver/Lapsus :think: , encara vos entrenau M:-) , ya es ben hora de posar en practica lo que heu aprés, :study:, :think: bé si es que heu aprés algo :few: , poosau dia normalment a partir de les 22'30 cualsevol dia, menos el dilluns que sol arribar damunt les 23 hores.

Si estasiu a punt i en BUD está conectat, en fassi una cridada i sabreu quin temps heu d'esperar :O) , ja sabeu lo BO se fa esperar :few:
** Xisco MASET **
maset
Truquer fix
Truquer fix

un S.O.S. meam si algu pot contactar amb en MACGUIVER, que pareix que no li va bé conmectar-se, meam com podem solucionar es tema.

Si ell posa dia i hora intenterem estar dispoonibles i si paga es sopar podem intentar fer-lo en directe :few: , si es kefesillo Organitzador o permet
:||:
** Xisco MASET **
granera
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 88
Membre des de: dt. feb. 03, 2009 0:00
Ubicació: Búger

maset ha escrit:un S.O.S. meam si algu pot contactar amb en MACGUIVER, que pareix que no li va bé conmectar-se, meam com podem solucionar es tema.

Si ell posa dia i hora intenterem estar dispoonibles i si paga es sopar podem intentar fer-lo en directe :few: , si es kefesillo Organitzador o permet
:||:
:think: :think: en mac en permi que no paga a telefonica :||: :||:
Maccccccccccccccc!!!!!!!!!!!!! enxufet a cas veinat a veure si pots entrar :few: :few:
¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

LLEPATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
CUANT TE VA BE A TU I A ELLS??????

SALUT I RADICALISME!
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix

Meammmmmmmmmm, que pasa aqui, :think: que pareix que no hi ha mando, :||: , clar i que se pot esperar d'una organització desorganitzada radical :few:

Convendria que se reunís en caracter de suma URGENCIA es gabinet de crisis per resoldre es tema :doh: , aiiiiiiiii :scratch: i s'organització que sabrá que es aixó i perque serveix :few: segur que hauran ded mirar es :study: .

Bé a jo en particular, tant me fot, jugar i perdre com jugar i deixar gonyar i els que me coneixen ho saben ben cert, i els que no ho sapiguen que ho apuntin i heu sabran <:o)> , pero lo cert es que ja pasa de pruna :scratch: , o es de pinyol vermell, :eh: convendria posar remei per intentar acabar aixó que començarem, que menos mal que vé es ferd i ses temperatures refreden, que aviat fará olor de podrit F:-)

:hand: :hand: :hand: :hand: :hand: ALLLLLLLLLLLto aqui, abans de que sortigueu que hi ha un COPERO que té problemes de conexió, :no: :no: van per aqui es tirs :few: ses copes mai tenen problemes :few: , ha estat un copero que se va juntar amb un personajillo :O) i a tengut un "lapsus" amb sa conexió :few: o segur li heu boicotetjat sa linea, es router, es PC s'antivirus, etcccccccccccc. per tenir un contrari menos, pero no vos sortiràn bé ses mangarrufes :dance: :dance: .

Ale llenya a n'es foc i caliu per torrar
ara que venen temps de matances
no podreu beure, menjar ni jugar
ni agafar sa senalla per ses ances
en acabar de lleguir aixó pensar com contestar
aixi com faig jo, amb cuatre parrefades

:few: :few: :few: :few:

Meam si a nes final haurem de donar sa ravo a nen Loquillo RODOLITO, cuant diu que aixó es un desgavell
** Xisco MASET **
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu

maset ha escrit:Meammmmmmmmmm, que pasa aqui, :think: que pareix que no hi ha mando, :||: , clar i que se pot esperar d'una organització desorganitzada radical :few:

Convendria que se reunís en caracter de suma URGENCIA es gabinet de crisis per resoldre es tema :doh: , aiiiiiiiii :scratch: i s'organització que sabrá que es aixó i perque serveix :few: segur que hauran ded mirar es :study: .

Bé a jo en particular, tant me fot, jugar i perdre com jugar i deixar gonyar i els que me coneixen ho saben ben cert, i els que no ho sapiguen que ho apuntin i heu sabran <:o)> , pero lo cert es que ja pasa de pruna :scratch: , o es de pinyol vermell, :eh: convendria posar remei per intentar acabar aixó que començarem, que menos mal que vé es ferd i ses temperatures refreden, que aviat fará olor de podrit F:-)

:hand: :hand: :hand: :hand: :hand: ALLLLLLLLLLLto aqui, abans de que sortigueu que hi ha un COPERO que té problemes de conexió, :no: :no: van per aqui es tirs :few: ses copes mai tenen problemes :few: , ha estat un copero que se va juntar amb un personajillo :O) i a tengut un "lapsus" amb sa conexió :few: o segur li heu boicotetjat sa linea, es router, es PC s'antivirus, etcccccccccccc. per tenir un contrari menos, pero no vos sortiràn bé ses mangarrufes :dance: :dance: .

Ale llenya a n'es foc i caliu per torrar
ara que venen temps de matances
no podreu beure, menjar ni jugar
ni agafar sa senalla per ses ances
en acabar de lleguir aixó pensar com contestar
aixi com faig jo, amb cuatre parrefades

:few: :few: :few: :few:

Meam si a nes final haurem de donar sa ravo a nen Loquillo RODOLITO, cuant diu que aixó es un desgavell

no es un desgavell, nomes ke la gent es irresponsable

SALUT I RADICALISME :study: :study:
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

gutii ha escrit:LLEPATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
CUANT TE VA BE A TU I A ELLS??????

SALUT I RADICALISME!
digues tu quan te va bé que jo casi sempre me puc adaptar... :few: :few: :few: