si, i ki no les jugui ke se li envii colca virus i li peti l'ordenadorbud_ice ha escrit:Bones,
jo que no som res i acab d'arribar ara... posaria una data límit per jugar ses partides que falten.

SALUT I RADICALISME
si, i ki no les jugui ke se li envii colca virus i li peti l'ordenadorbud_ice ha escrit:Bones,
jo que no som res i acab d'arribar ara... posaria una data límit per jugar ses partides que falten.
maset ha escrit:un S.O.S. meam si algu pot contactar amb en MACGUIVER, que pareix que no li va bé conmectar-se, meam com podem solucionar es tema.
Si ell posa dia i hora intenterem estar dispoonibles i si paga es sopar podem intentar fer-lo en directe, si es kefesillo Organitzador o permet
maset ha escrit:Meammmmmmmmmm, que pasa aqui,que pareix que no hi ha mando,
, clar i que se pot esperar d'una organització desorganitzada radical
![]()
Convendria que se reunís en caracter de suma URGENCIA es gabinet de crisis per resoldre es tema, aiiiiiiiii
i s'organització que sabrá que es aixó i perque serveix
segur que hauran ded mirar es
.
Bé a jo en particular, tant me fot, jugar i perdre com jugar i deixar gonyar i els que me coneixen ho saben ben cert, i els que no ho sapiguen que ho apuntin i heu sabran, pero lo cert es que ja pasa de pruna
, o es de pinyol vermell,
convendria posar remei per intentar acabar aixó que començarem, que menos mal que vé es ferd i ses temperatures refreden, que aviat fará olor de podrit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALLLLLLLLLLLto aqui, abans de que sortigueu que hi ha un COPERO que té problemes de conexió,
![]()
van per aqui es tirs
ses copes mai tenen problemes
, ha estat un copero que se va juntar amb un personajillo
i a tengut un "lapsus" amb sa conexió
o segur li heu boicotetjat sa linea, es router, es PC s'antivirus, etcccccccccccc. per tenir un contrari menos, pero no vos sortiràn bé ses mangarrufes
![]()
.
Ale llenya a n'es foc i caliu per torrar
ara que venen temps de matances
no podreu beure, menjar ni jugar
ni agafar sa senalla per ses ances
en acabar de lleguir aixó pensar com contestar
aixi com faig jo, amb cuatre parrefades
![]()
![]()
![]()
Meam si a nes final haurem de donar sa ravo a nen Loquillo RODOLITO, cuant diu que aixó es un desgavell
digues tu quan te va bé que jo casi sempre me puc adaptar...gutii ha escrit:LLEPATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
CUANT TE VA BE A TU I A ELLS??????
SALUT I RADICALISME!