Fase final del torneig 2009
si vos va be avui a les 22.00
noltros serem per aqui
noltros serem per aqui
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
A JO A LES 10 DE U VESPRE ME VA BE AVUIJaume26 ha escrit:si vos va be avui a les 22.00
noltros serem per aqui
HO PODREM FER AIXI
SALUT I RADICALISME!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

obrador ha escrit:Cagondell Bud, no sé com putes ho fas, a la final de cada torneig!!! crec que arribaré a pensar que deus ser bo i tot...
Eiiiiiiiii mestre de ceremonies, que jo vaig repartir sa darrera má

i mira per on

** Xisco MASET **
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València

aguant ses cartes a un bon company

i un des secrets mes importants es no seguir es

** Xisco MASET **
Meam companyeros semifinalistes. En Maset i jo fa més d'una semana que esparem rivals per jugar sa gran final.
Perque no provau de posar es dies que vos va bé jugar i així serà més facil quedar d'acord. Jo apuntaria es dies que va bé desde avui a divendres que vé. (per exemple) una semana es molt llarga.
Heu dic pq s'estrategia de posar..." Avui vespre vos va bé?" no funciona. Si sa gent no se conecta aquell horabaixa..... pos no jugau mai.
enga mem que dia 6 hem d'haver acabat.
saluuut a tots
Perque no provau de posar es dies que vos va bé jugar i així serà més facil quedar d'acord. Jo apuntaria es dies que va bé desde avui a divendres que vé. (per exemple) una semana es molt llarga.
Heu dic pq s'estrategia de posar..." Avui vespre vos va bé?" no funciona. Si sa gent no se conecta aquell horabaixa..... pos no jugau mai.
saluuut a tots
AL CENTRO I PA'DENTRO!

Ale festa per tots

** Xisco MASET **
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
companys finalistes noltrors hem jugat una partida k van guanyar en roberto i en jaume.bud_ice ha escrit:Meam companyeros semifinalistes. En Maset i jo fa més d'una semana que esparem rivals per jugar sa gran final.
saluuut a tots
no ens anava be kedar cap dia antes d'akest diumenge i akest diumenge en jaume sen va de viatge aixi que permi k podreu esperar un poquet mes
AU IDOI
SALUT I RADICALISME!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

Per part nostra

Bon viatje

** Xisco MASET **
Pareix mentida, siguent copero emprenya més que una busca dins un uimaset ha escrit:Si no el jugau perque en Jaume sen va a espeiar es nirvis fent de montero amb ses cuses per una provincia que diuen quien mas larga la tiene mas la mete
![]()
,cap problema
![]()
Per part nostra![]()
![]()
![]()
si no es exclusivament per aquest motiu
![]()
![]()
, de cap manera hi estam d'acord
![]()
esperar